;
coinex

قیمت گلکسی A52 5G مشخص شد

با وجود اینکه فاصله چندانی با رونمایی رسمی از این محصول نداریم، اما حالا قیمت گلکسی A52 5G مشخص شده است. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

سامسونگ در سال جدید میلادی فارغ از معرفی برخی از قدتمندترین و بهترین گوشی های 2021 نظیر خانواده اس 21 شامل گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا، به عنوان برخی از بهترین گوشی های 5G در سال 2021، بدون شک قصد ورود قدرتمندانه به بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 را نیز دارد که برای این منظور بهترین گوشی های سری M سامسونگ را در سال جدید عرضه می کند.

اما یکی از برنامه های مهم سامسونگ در سال جدید بدون شک تقویت و به روزرسانی سری A خواهد بود. سری A سامسونگ در سال جدید شاهد رونمایی از 3 محصول خواهد بود که اولین آنها یعنی گلکسی A32 چندی پیش به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های 5G دنیا رونمایی شد تا سامسونگ در رقابت با بهترین گوشی های چینی 2021 و ارزان ترین گوشی های 2021 صاحب نمایندگانی باشد.

قیمت گلکسی A52 5G مشخص شد

حالا و طی چند روز آینده سامسونگ اعضای جدیدی را به خانواده محصولات سری A اضافه خواهد کرد. بنابر برنامه ریزی سامسونگ، جدیدترین اعضای خانواده A در 27 اسفندماه سال جاری رونمایی خواهند شد.

حالا اما چند روز مانده به رونمایی رسمی، این گوشی در یک فروشگاه آنلاین لهستانی مشاهده شده است.  کره‌ای ‌ها می‌خواهند گلکسی A52 و A72 را در نسخه ‌های 4G و 5G‌ روانه بازار کنند که مسلما قیمت ‌های متفاوتی دارند و مدل 5G با قیمت بالاتری به فروش می‌رسد.

در وب سایت این فروشگاه لهستانی که تصویر آن را نیز مشاهده میکنید، گوشی مورد بحث با قیمت 415 یورو به فروش گذاشته شده است. قیمتی کمی بیش از حد انتظار معمول. البته این فروشگاه بلافاصله بخش قیمت را از اطلاعات این محصول حذف کرد. نسخه ای که این فروشگاه در وب سایت خود قرار داده بود از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی میکند.

قیمت گلکسی A52 5G مشخص شد

اطلاعات این محصول در فروشگاه لهستانی، اطلاعات افشا شده درباره مشخصات فنی این محصول را نیز تایید میکند. نمایشگر 6.5 اینچی سوپر آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتز، دوربین چهارگانه 64/8/5/2 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 25 وات مهمترین مشخصات محصول مورد بحث هستند.

حالا باید دید محصول جدید کره ای ها در رقابت با همرده های خود در میان بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021، قیمت بهترین گوشی های موتورولا، بهترین گوشی های وان پلاس و بهترین گوشی های ال جی چه خواهد کرد.

فارغ از این در سال جدید و در فهرست بهترین گوشی های سامسونگ 2021 با گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 به عنوان برخی از بهترین گوشی های تاشو نیز مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قیمت گلکسی A52 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر