;
coinex

ویژگی های جدیدی از آیپد پرو 2021 مشخص شد

نسل جدید آیپد پرو در سال جدید در راه است و به زودی معرفی خواهد شد. اما حالا ویژگی های جدیدی از آیپد پرو 2021 مشخص شده است. با ما باشید.

نسل جدید آیپد پرو اپل به زودی با دوربین های قوی تر، چیپست A14X و درگاه تاندربولت همراه خواهد بود. به عنوان نماینده اپل در میان بهترین تبلت های 2021 باید با محصول قدرتمندی مواجه باشیم که معیار قضاوت در بازار تبلت ها قرار خواهد گرفت.

پیش از این در بررسی آیپد پرو 2021 نیز گفته بودیم که اپل خود را برای یک رویداد در اوایل فروردین ماه آماده می کند و به نظر میرسد طی آن ایرپاد 3 به عنوان یکی از بهترین هدفون های 2021 و البته آی پد های جدید رسما رونمایی شوند.

ویژگی های جدیدی از آیپد پرو 2021 مشخص شد

به نظر میرسد در این رویداد ضمن معرفی آیپد پرو 2021، آیپد مینی نیز با ابعادی بزرگتر عرضه خواهد شد. آیپد پرو اما در اندازه های 11 و 12.9 اینچی به دست کاربران می رسد. نسخه بزرگتر این تبلت احتمالا از نمایشگری با فناوری فناوری Mini LED استفاده خواهد کرد که کیفیتی خیره کننده را ارائه می دهد.

یک بحث جذاب دیگر درباره تبلت های جدید، پشتیبانی آنها از درگاه تاندبولت است که امکان اتصال آیپد پرو به دستگاه های دیگر از جمله مانیتور، سیستم های ذخیره سازی و داک های چند پورته را فراهم می آورد. این دستگاه از نظر ظاهری تفاوت چندانی با USB-C و میتوان از آن برای اتصال کابل شارژر نیز استفاده کرد.

ویژگی های جدیدی از آیپد پرو 2021 مشخص شد

هچنین در برخی گزارش ها به استفاده از تراشه A14X با قدرتی در حد پردازنده های M1 اشاره شده که ب توجه به تجارب قبلی در مک ها توان پردازش قابل توجهی را برای تبلت اپل به ارمغان خواهد آورد.

جدای از اینها باید انتظار نمایندگان اپل را در بهترین گوشی های 2021 ، بهترین ساعت های هوشمند 2021 و بهترین لپ تاپ های 2021 نیز داشته باشیم که همگی جزو موردانتظارترین ها در هر دسته هستند.

بیشتر بخوانید:

ویژگی های جدیدی از آیپد پرو 2021 مشخص شد! نظرات خود را در این خصوص با تکراتو در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر