;
coinex

هدست ریزر Kraken V3 X رسما معرفی شد

ریزر از مهمترین برندهای تولید هدست و هدفون است. حالا هدست ریزر Kraken V3 X رسما رونمایی شده است. در ادامه برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

در فهرست بهترین هدفون های 2021 در سال جدید محصولات گمینگ جایگاه ویژه ای دارند. ریزر ساعاتی پیش رسما از جدیدترین هدست خود با نام Kraken V3 X که نسبت به مدل قبلی وزن کمتری دارد رونمایی کرد. این هدست به دلیل طراحی بهتر و وزرن کمتر برای استفاده های طولانی مدت بسیار کارآمد است.

هدست Kraken V3 X به عنوان یکی از بهترین هدست گیمینگ 2021 یک تجربه بازی فوق العاده را در اختیار طرفداران بهترین بازی های 2021 قرار میدهد. یکی از مواردی که در مدت اسفتاده از هدست می تواند برای گیمرها یا کاربران عادی آزار دهنده باشد، مربوط به وزن هدست هاست. اما این محصول با وزن 285 گرمی خود در مقایسه با سایرین بسیار سبک تر است و کیفیت صدای خوبی به کاربر ارائه می دهد.

هدست ریزر Kraken V3 X رسما معرفی شد

این هدست با استفاده از آخرین تکنولوژی های ریزر طراخی شده و با پشتیبانی فوق العاده از درایورهای صوتی 40 میلی متری TriForce، قابلیت صدای فراگیر Surround 7.1 و میکروفون HyperClear Cardioid حس فوق العاده ای را برای کاربران به همراه دارد.

البته این نکته لازم به ذکر است که Kraken V3 X از قابلیت اتصال بی سیم بی بهره است و از طریق اتصال کابل USB به رایانه ها شخصی و یا کنسول ها متصل می شود. همچنین این هدست در حال حاضر با کنسول های ایکس باکس سازگاری ندارد.

هدست ریزر Kraken V3 X رسما معرفی شد

ریزر همواره هدست های ارزان قیمت و با کیفیتی را ارائه می کند و طرفداران بازی های ویدیویی حالا با Kraken V3 X مواجه هستند. طراحی این هدست نیز زیبایی خوبی دارد و برای اولین بار از نور ال ای دی Chroma RGB که میلیون ها رنگ با نمای چشمگیر را تشکیل می دهد استفاده می کنند. هدست Kraken V3 X در حال حاضر با قیمت 70 دلار در بازار ارائه می شود.

کمی پیش از این بهترین هدست برای PS5 را به شما معرفی کرده بودیم. بدون شک گیمرها در هر دسته بندی از محصولات تکنولوژی به محصولات خاص خود توجه دارند و بر این اساس است که در شمار بهترین لپ تاپ های 2021 برای گیمرها بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 حائز اهمیت است و در میان بهترین گوشی های 2021، بهترین گوشی های گیمینگ 2021 مورد توجه قرار میگیرد.

همچنین در پایان توصیه می کنیم حتما نگاهی به بهترین مادربردهای 2021 و بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هدست ریزر Kraken V3 X چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر