;
coinex

آیا قیمت بیت کوین در سال 2021 به 400 هزار دلار می رسد؟

در پیش بینی جدید بلومبرگ از قیمت بیت کوین، این نهاد اعلام کرده که قیمت بیت کوین در سال 2021 می تواند تا 8 برابر افزایش یافته و به مرز 400 هزار دلار برسد. در ادامه با ما باشید.

به صعود قیمتی شگفت انگیزی که عموم ارزهای دیجیتال در سال 2020 داشتند، گمانه زنی و تلاش برای پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال و شناختن بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 و بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 ادامه دارد. در حال حاضر داغ ترین پیش بینی ها به برترین ها یعنی پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030، پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021 و پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 اختصاص دارد.

به نظر میرسد این گمانه زنی ناشی از میل سرمایه گذاران نهادی برای حفاظت از سرمایه های خود در قبال کاهش ارزش دلار باشد. موضوعی که با تخمین زنی و کمی محاسبات ریاضی بلومبرگ را به افزایش 8 برابری قیمت بیت کوین در سال 2021 رسانده است.

آیا قیمت بیت کوین در سال 2021 به 400 هزار دلار می رسد؟

یکی از تحلیلگران این نهاد معتقد است بیت کوین در حال بدل شدن به یک دارایی بدون ریسک است که می تواند در قبال نوسانات سایر بازارها بی تاثیر باقی بماند. مایک مک گلون، استراتژیست ارشد بلومبرگ، چند روز پیش در توییتر از سال 2021 به عنوان یک نقطه عطف برای بیت کوین یاد کرد.

او با انتشار نموداری از میانگین قیمت بیت کوین و شاخص نقدینگی بیت کوین پیش‌بینی کرد که پادشاه ارزهای دیجیتال در حال تبدیل‌شدن به یک دارایی برای در امان ماندن از کاهش ارزش دلار است. او در ادامه نوشت:

بیت کوین در جاده‌ای است که به تبدیل‌شدن به ارز ذخیره‌ای جهانی ختم می‌شود. به نظر ما، خیز بلوغ بیت کوین در سال ۲۰۲۱ می‌تواند آن را به یک دارایی بدون ریسک تبدیل کند.

آیا قیمت بیت کوین در سال 2021 به 400 هزار دلار می رسد؟

در این بررسی، پیش بینی شده که قیمت این ارز دیجیتال به 400 هزار دلار خواهد رسید. این قیمت بسیار فراتر از سایر مدل های پیش بینی قیمت بیت کوین از جمله مدل انباشت به جریان است که قیمت بیت کوین در سال 2021 را نهایتا 228 هزار دلار پیش بینی می کند.

از سوی دیگر، مدتی است که صحبت‌ها پیرامون نوسانات بیت کوین و افزایش امنیت نگهداری آن برای سرمایه‌گذاران نهادی قوت گرفته است. پیش‌تر بیت کوین به‌عنوان یک دارایی پرریسک برای این سرمایه‌گذاران مطرح می‌شد. با بیشترشدن گزارش‌ها پیرامون خرید بیت کوین توسط سرمایه‌گذاران دانه‌درشت، به نظر می‌رسد که این سرمایه‌گذاران توجه چندانی به نوسانات قیمت این ارز دیجیتال ندارند.

حال باید دید در سال جدید وضعیت ارزهای دیجیتال چگونه خواهد بود. همانطور که در پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021، پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021  و پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021 گفته بودیم این ارزهای دیجیتال در حال پیشرفت محسوسی هستند. به علاوه اگر قصد سرمایه گذاری در این حوزه را دارید باید پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021، پیش بینی قیمت ترون در سال 2021 و پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021 را نیز در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قیمت بیت کوین در سال 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر