;
coinex

اطلاعات جدیدی از موتو جی 60 منتشر شد

سری موتو جی از محصولات محبوب موتورولا در بازار میان رده هاست. حالا اطلاعات جدیدی از موتو جی 60 منتشر شده است. در ادامه با ما همراه باشید.

اگرچه بهترین گوشی های 2021 همواره طرفداران زیادی دارند، اما خریدارانی به تعداد طرفداران شان ندارند. به واقع در ایام فعلی که قیمت بسیاری از پرچمداران از جمله بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 به بالای 800 دلار و حتی بعضا به بیش از 1000 دلار می رسد، توان خرید برترین های بازار برای ما خصوصا با وضعیت قیمت دلار کمی بعید به نظر می رسد.

در این میان قیمت بهترین گوشی های موتورولا به عنوان شماری از بهترین گوشی های میان رده 2021 برای همه ما جالب توجه است. محصولاتی با کیفیت و کارآمد که اگرچه در حد برترین های بازار نیستند، اما برای کاربری های عادی و عمومی بسیار ارزشمند و کارآمد خواهند بود.

اطلاعات جدیدی از موتو جی 60 منتشر شد

موتورولا چندی پیش از موتورولا اج اس رونمایی رسمی به عمل آورد و حالا خبر می رسد که این کمپانی در حال کار روی نسل جدید گوشی های سری موتو جی است. انتظار داریم این محصولات در آینده نزدیک رونمایی شوند.

در حال حاضر رندری از موتو جی 20 و موتو جی 60 منتشر شده که برخی مشخصات سخت افزاری این محصول را به اشتراک میگذارد. با نگاهی به تصاویر منتشر شده به نظر می رسد که موتو G60 شباهت زیادی با نسل قبلی خود دارد. اما اولین تغییر ظاهری این دستگاه که نظر ما را جلب کرد به جایگزین برش حفره ای برای میزبانی از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به جای ناچ قطره ای موتو جی 50 است.

اطلاعات جدیدی از موتو جی 60 منتشر شد

این دستگاه بنابر انتظارات و شایعات از نمایشگری 6.78 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس بهره مند است که از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. برخی شایعات حکایت از این دارد که این دستگاه به اسپدراگون 732G مجهز شده است و در دو مدل با ترکیب 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود.

تصاویر منتشر شده به دوربین های پشت موتو G60 نیز اشاره دارند. این دستگاه از سه دوربین بهره مند است که به نظر می رسد حسگر اصلی آن یک سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM2 سامسونگ باشد. این سنسور بالطبع سنسور قدرتمندی برای یک محصول میان رده است که در شمار بهترین دوربین گوشی 2021 قرار دارد.

همچنین موتو G60 از جک 3.5 میلیمتری هدفون پشتیبانی کرده و از یک باتری غول پیکر 6000 میلی آمپر ساعتی بهره مند است که می تواند آن را به یکی از بهترین باتری گوشی 2021 بدل کند.

حال باید دید این محصول جدید تا چه حد در بازار میان رده ها و با محصولاتی چون بهترین گوشی های سری M سامسونگ، بهترین گوشی های سونی 2021، بهترین گوشی های ال جی و بهترین گوشی های وان پلاس موفق عمل خواهد کرد.

همچنین در پایان توصیه می کنیم نگاهی به بهترین گوشی های گیمینگ 2021، بهترین گوشی های 5G در سال 2021 و بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص موتورولا موتو جی 60 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر