;
coinex

سریال Law School 2021 (دانشکده حقوق) نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سریال Law School 2021 (دانشکده حقوق) نتفلیکس به‌زودی پخش خواهد‌شد، تاریخ پخش، بازیگران و داستان آن مشخص شده، برای دانستن آن با تکراتو همراه شوید.

ماه آوریل از راه رسیده است، اکنون باید منتظر پخش یک درام حقوقی یعنی سریال Law School 2021 (دانشکده حقوق) نتفلیکس باشیم. سازنده این سریال استودیو کره ای JTBC است. طبق برنامه های اعلام شده، احتمالا قسمت اول سریال کره ای Law School در اواسط آوریل پخش می شود.

ما در این جستار تمام اطلاعاتی را که درمورد این سریال منتشر شده است را از جمله طرح داستان، بازیگران، پیش نمایش و تاریخ پخش سریال کره ای Law School را با شما در میان خواهیم گذاشت.

سریال Law School 2021 (دانشکده حقوق) نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سریال Law School 2021 (دانشکده حقوق) نتفلیکس توسط Sea In نوشته شده و Kim Seok-Yonn آن را کارگردانی کرده است. این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال های 2021 در حقیقت اولین درام تلویزیونی در این ژانر در کشور کره جنوبی است. سازندگان این سریال امیدوارند این بدعت نوآورانه بتواند مخاطبان زیادی را جذب کرده تا این ژانر در صنعت سریال سازی کشور کره جنوبی رونق پیدا کند.

تاریخ پخش سریال کره ای Law School

قسمت اول سریال کره ای Law School در روز چهارشنبه 14 آوریل به عنوان یکی از بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 پخش خواهد شد. تایید شده است که سریال Law School 2021 (دانشکده حقوق) نتفلیکس دارای 16 قسمت خواهد بود که هر هفته دو قسمت از آن در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پخش می شود. طبق آنچه سازندگان اعلام کرده اند، هر قسمت تقریبا هفتاد دقیقه ای خواهد بود.

سریال Law School 2021 (دانشکده حقوق) نتفلیکس

جدول زمانی تاریخ پخش سریال کره ای Law School

اپیزودهای سریال Law School 2021 (دانشکده حقوق) نتفلیکس پیش از پخش در این پلتفرم جهانی از شبکه JTBC کشور کره جنوبی پخش خواهد شد. تاریخ پخش سریال کره ای Law School به عنوان یکی از بهترین سریال های کره ای 2021 به شرح زیر است. تاریخ دقیق پخش قسمت اول سریال کره ای Law School نتفلیکس را در جدول زیر ببینید:

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های HBO در سال 2021

سریال Law School 2021 (دانشکده حقوق) نتفلیکس
قسمت اول سریال کره ای Law School نتفلیکس

طرح داستان

روایت سریال Law School 2021 (دانشکده حقوق) نتفلیکس حول زندگی دادستان نخبه سابق که جونگ هون است، می چرخد، این دادستان که در داستان استاد حقوق جزا شده است، ناگهان با یک پرونده عجیب رو به رو می شود و از بهترین شاگردانش می خواهد که با هم این مسئله را حل نمایند. همانطور که پیشتر نیز گفتیم قسمت اول سریال کره ای Law School در روز چهارشنبه 14 آوریل پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ترکی 2021

بازیگران سریال Law School نتفلیکس

مجموعه بازیگران سریال Law School نتفلیکس ( نقش های اصلی و فرعی) به شرح زیر است:

سریال Law School 2021 (دانشکده حقوق) نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

کیم میونگ مین در نقش یانگ جونگ هون این فرد یکی از اصلی ترین بازیگران سریال Law School نتفلیکس است. ما او را پیشتر در فیلم ها و سریال های مانند. پنج اژدها در پرواز، ویروس بتهوون، معجزه ای که شاهدش بوده ایم، دیده ایم.

کیم بوم در نقش هان جون هووی او نیز یکی از اصلی ترین بازیگران سریال کره ای دانشکده حقوق است. ما پیشتر او را در فیلم ها و سریال هایی مانند افسانه نه دم، خانم پلیس 2 و آن زمستان و بادی که وزید دیده ایم.

ریو های یانگ در نقش کانگ سول ای نیز از اصلی ترین بازیگران سریال کره ای دانشکده حقوق به حساب می آید. ما پیشتر او را در فیلم ها و سریال هایی مانند پاسخ 1988، اتاق عزیز من و جاسوس دیده ایم.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

از دیگر بازیگران سریال کره ای مدرسه قانون لی جونگ اون در نقش کیم اون سوک ایفای نقش می کند، ما او را در فیلم ها و سریال هایی مانند یک بار دیگر، سلام و خداحافظ مامان و زمانی که کامیلا شکوفه می زند، دیده ایم.

لی سو کیونگ از بازیگران سریال کره ای مدرسه قانون است که در نقش کانگ سول بی ایفای نقش می کند. او نیز یکی دیگر از اصلی ترین بازیگران سریال کره ای دانشکده حقوق به حساب می آید. ما او را در فیلم ها و سریال های مانند پاسخ 1988، عشق هو گو و خانواده عجیب: زامبی ها برای فروش دیده ایم.

از دیگر بازیگران سریال کره ای مدرسه قانون لی دیوید در سریال Law School 2021 (دانشکده حقوق) نتفلیکس ایفاگر نثش سئو جی هو استف ما او را در فیلم ها و سریال هایی مانند فیزیک مثبت و مرا نجات بده دیده ایم.

گو یون جونگ در این سریال جذاب کره ای نقش جئون یی سیول را بازی می کند، ما او را در فیلم ها و سریال های مانند خانه شیرین، پرونده های دانشکده پرستاری و او یک روانسنج است دیده ایم.

هیون وو در نقش یو سیوگ جی ایقا نقش خواهد کرد، ما او را در فیلم ها و سریال هایی مانند عشق جادوگر، درود بر زندگی من و هشدار زشت دیده ایم. کیل های یئون ایفاگر نقش اوه جیونگ هی خواهد بود، ما او را در فیلم ها و سریال های مانند آیا برامز را دوست داری؟، یک شب بهاری و کارگاه نامحسوس دیده ایم.

سریال Law School 2021 (دانشکده حقوق) نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

اوه من سئوک در این سریال ایفاگر نقش کانگ جو من است. ما او را در فیلم ها و سریال هایی مانند مونچی شیرین، عدالت و تله دیده ایم. لی چون هی در نقش پارک گئون تاهه ایفا نقش می کند. ما او را در فیلم ها و سریال هایی مانند. سلام ارباب، ارباب خورشید و پیمانی با خدا دیده ایم.

بیشتر بخوانید:  بهترین سریال های عاشقانه 2021

کیم مین هی در نقش جو یه بوم ایفا نقش خواهد کرد. ما او را در فیلم ها و سریال های مانند پلی لیست بیمارستان، شاید عشق و خواهرم دیده ایم. آن نای سانگ در نقش سئو بیونگ جو ایفا نقش می کند، ما او را در فیلم ها و سریال هایی مانند همسر خطرناکم، خاطرات و وطنم: عصر جدید دیده ایم.

وو هیون نیز در نقش سانگ دونگ ایل ایفای نقش خواهد کرد. اما او را در فیلم ها و سریال هایی مانند خانه شیرین، بیداری و بازمانده دیده ایم. پارک می هیون در نقش تی بی ای ایفا نقش می کند. ما او را در فیلم ها و سریال هایی مانند پرتگاه، ببیننده و جهان متاهلان دیده ایم.

عملکرد و رتبه بندی سریال دانشکده حقوق چگونه خواهد بود؟

به صورت تاریخی، سریال های شبکه JTBC که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پخش شده است. نتوانسته تاثیر قابل توجهی در رتبه بندی ها بگذارد. اکثریت قریب به اتفاق سریال های در لیست 50 نمایش برتر در روزهای جمعه و شنبه پخش می شده است، بالاترین رتبه در این لیست به متعلق به سریال جهان متاهلان بوده که نمره عالی 28.4 درصد را به دست آورده است.

سریال Law School 2021 (دانشکده حقوق) نتفلیکس
قسمت اول سریال کره ای Law School نتفلیکس

سریال Law School 2021 (دانشکده حقوق) نتفلیکس برای ورود به باشگاه 50 مجموعه برتر سریال های JTBC نیاز دارد، نمره ای بالاتر 6.7 درصد بیاورد، در این صورت می تواند درام هایی مانند Mouse, The Cursed را شکست دهد. همانطور که پیشتر نیز گفتیم تاریخ پخش سریال کره ای Law School 14 آوریل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس 2020

جزئیات دیگر درباره داستان

سریال Law School 2021 (دانشکده حقوق) نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

همانطور که پیشتر گفتیم داستان این سریال حول یک استاد دانشکده حقوق می گذرد. این استاد که در یک دانشکده معتبر حقوق درس می دهد، به ناگاه به همراه برخی از دانشجویانش درگیر یک پرونده عجیب و غریب می شود.

این استاد دانشگاه یعنی یانگ جونگ هون (کیم میونگ مین) پیشتر دادستان بوده یک استاد روراست است که حرفایش را بدون رودربایستی می زد، به همین دلیل دانشجویان او را خیلی دوست ندارد. اما این استاد دانشگاه اهمیتی به این موضوع نمی دهد چراکه در پرورش حقوقدانی که در آینده باید برای عدالت بجنگند عزمی راسخ دارد. او در میان همکاران نیز خیلی محبوب نبوده و تنها دوست او پروفسور کیم یون سوک است که به او در کارهایش یاری می رساند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان

کانگ سول (ریو هی یانگ) و هان جون هووی (کیم بیوم) دانشجوی سال اول دانشکده حقوق هستند. کانگ سول به سختی وارد دانشکده شده است، چراکه خانواده او بسیار فقیر بوده اند. او در دانشکده به دلیل وجود افراد ثروتمند و فخرفروش احساس ضعف کرده و خود را پایین تر از آنها می پندارد. اما به آرامی وکالت واقعا او را جذب کرده و عاشق رشته اش می شود. هان جون هووی نیز باهوش ترین دانشجوی سال اول دانشکده است. او یک جوان جذاب با ویژگی های رهبری است، اما با خود یک راز بزرگ را حمل می کند. نهایتا این دو دانشجوی با یکدیگر دوست شده و تلاش می کنند به استاد نه چندان محبوب خود در حل پرونده ها یاری رسانند.

جمع بندی

سریال ها و فیلم های کره و به طورکلی سبنما کره جنوبی برای بسیاری از مخاطبان ایرانی جذاب و دیدنی است. به همین جهت فکر می کنم دیدن سریال Law School 2021 (دانشکده حقوق) نتفلیکس به خصوص برای این دسته از مخاطبان خالی از لطف نباشد، علاوه بر این موضوع این نکته لازم به ذکر است که این سریال قرار است از پلتفرم نتفلیکس نیز پخش شود، به همین جهت باید آنقدر جذاب و خوش ساخت باشد که بتواند مخاطبان گسترده از اقصی نقاط جهان این پلتفرم را راضی کند. همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، تاریخ پخش سریال کره ای Law School در 14 آوریل سال 2021 خواهد بود.

امیدواریم که این جستار توانسته باشد، شما را با این سریال جدید کره ای آشنا کرده تا بتوانید در روزهای پیش رو از دیدن یک سریال جدید لذت وافر ببرید، اگر نکته ای درباره سریال بوده که ما بیان نکرده ایم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

اما پیش از آن به دوستداران بهترین سریال های ایرانی توصیه می کنیم نگاهی به بهترین سریال های 1400، بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی و بهترین سریال های طنز ایرانی داشته باشید.

همچنین دوستداران بهترین می توانند برای پیگیری جدیدترین ها و بهترین ها نگاهی به بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV)، بهترین سریال های شبکه BBC در سال 2020 و بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020 داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

منبع: whats-on-netflix, asianwiki

نظر شما درباره مطلب سریال Law School 2021 (دانشکده حقوق) نتفلیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر