;
coinex

تاریخ اکران و تریلر فیلم بادیگارد همسر آدمکش (The Hitman’s Wife’s Bodyguard)

جستار پیش رو به داستان، بازیگران و تاریخ اکران و تریلر فیلم بادیگارد همسر آدمکش (The Hitman’s Wife’s Bodyguard) اختصاص دارد. با ما باشید.

به عنوان یکی از جذاب ترین و موردانتظارترین فیلم های اکشن 2021 که احتمالا باید شاهد رگه هایی از طنز نیز در آن باشیم، فیلم محافظ همسر آدمکش است که توسط پاتریک هیوز کارگردانی شده و بازیگرانی چون ساموئل ال جکسون و رایان رینولدز را دارد.

فیلمنامه این اثر را براندون و فیلیپ مورفی نوشته است. این فیلم دنباله ای بر فیلم محافظ مزدور است که در سال 2017 اکران شد. این فیلم نیز به مانند سرنوشتی که بسیاری از آثار در سال 2020 داشتند، با وجود اینکه تاریخ اکران و تریلر فیلم بادیگارد همسر آدمکش 28 اکتبر 2020 بود، به دلیل شیوع پاندمی کرونا به 20 اوت 2021 موکول شد.

تاریخ اکران و تریلر فیلم بادیگارد همسر آدمکش (The Hitman’s Wife’s Bodyguard)

اولین بار اردیبهشت ماه 1397 بود که خبری درباره ساخت دنباله فیلم بادیگارد آدمکش با بازیگران قبلی رسانه ای شد و اعلام شد این فیلم بادیگارد همسر آدمکش (The Hitman’s Wife’s Bodyguard) نام دارد.

همچنین در آن زمان این را فهمیدیم که در این فیلم قرار است شاهد حضور دوباره رینولدز و ال جکسون به ترتیب در نقش های مایکل برایس و داریوس کینکید باشیم. به علاوه سلما هایک در نقش سونیا کینکید ایفای نقش خواهد کرد.

چندی بعد نیز اعلام شد که مراحل فیلمبرداری این فیلم آغاز شده است، این موضوع را رایان رینولدز در صفحه رسمی خود در اینستاگرام با انتشار تصاویری علنی کرد.  فارغ از رینولدز، ال جکسون و هایک، دو نام جدید نیز به سریال اضافه شده است، فرانک گریلو و مورگان فریمن معروف که احتمالا قرار است باز یک نقش کوتاه مدت افتخاری داشته باشد تا حداقل فروش بالای فیلم تضمین شود!

همچنین پاتریک هیوز برای کارگردانی و تام اوکانر برای نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم در این اثر حضور خواهند داشت. انتظار این است که The Hitman’s Wife’s Bodyguard نیز با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر شود. این فیلم داستان مایکل برایس را دنبال می کند که توسط داریوس و سونیا کینکید برای انجام یک ماموریت در امتداد ساحل آمالفی انتخاب شده است. در ادامه به تاریخ اکران و تریلر فیلم بادیگارد همسر آدمکش میپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

بهترین فیلم های چینی

تاریخ اکران و تریلر فیلم بادیگارد همسر آدمکش : بازیگران

تاریخ اکران و تریلر فیلم بادیگارد همسر آدمکش (The Hitman’s Wife’s Bodyguard)
تاریخ اکران و تریلر فیلم بادیگارد همسر آدمکش

بعد از موفقیت تجاری خوبی که فیلم محافظ مزدور کسب کرد، سازندگان به ایده تولید یک دنباله رسیدند. فیلم نخست که با بودجه 30 میلیون دلاری تولید شده بود، توانست حدود 176 میلیون دلار در باکس آفیس فروش داشته باشد. بسیاری علت این موفقیت را بازی جذاب گروه بازیگری و ریتم تند داستان دانستند.

حالا پاتریک هیوز، با هدف تولید یکی از بهترین فیلم های اکشن 2021 سعی کرده بار دیگر با جمع آوری گروه بازیگری فیلم نخست، موفقیت خود را در قالب فیلم محافظ همسر آدمکش تکرار کند و شاید واقعا با یکی از بهترین فیلم های 2021 مواجه باشیم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های هندی 2021

حال پاتریک هیوز سعی کرده بار دیگر با جمع‌آوری گروه بازیگری فیلم نخست، موفقیت خود را در قالب فیلم محافظ همسر هیتمن تکرار کند. رایان رینولدر برای ایفای نقش دوباره کاراکتر مایکل برایس، در فیلم دوم حضور خواهد داشت.

بدون شک بار دیگز شاهد حضور ساموئل ال جکسون برای ایفای نقش داریوس کینکید خواهیم بود. درواقع بخش بزرگی از جذابیت های فیلم نخست، مربوط به رابطه داربوس و مایکل است. دیالوگ ها و طرز صحبت جکسون در آن فیلم نیز به محبوبیت بالایی رسیده بود که بدون شک در فیلم دوم نیز شاهد آن خواهیم بود.

از دیگر نکات جالب توجه در فیلم محافظ همسر آدمکش آن است که احتمالا شاهد حضور پررتگ تری از سلما هایک خواهیم بود. او بار دیگر برای ایفای نقش سونیا بازخواهد گشت و جذابیت داستان را افزایش خواهد داد.

تاریخ اکران و تریلر فیلم بادیگارد همسر آدمکش (The Hitman’s Wife’s Bodyguard)
تاریخ اکران و تریلر فیلم بادیگارد همسر آدمکش

خوزه آنتونیو دومینگوئز باندراس زاده 10 اوت 1960 است که بیشتر با نام آنتونیو باندراس شناخته می‌شود، هنرپیشه اسپانیایی می‌باشد. او از جمله معروف ترین بازیگران اسپانیایی در آمریکا است. او همچنین برنده نخل طلا در جشنواره کن 2020 برای بهترین بازیگر مرد شد و به علاوه برای فیلم درد و شکوه کاندیدای اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. او پنج بار نیز نامزد جایزه گلدن گلوب، دوبار نامزد امی و یک بار نامزد تونی شده است.

ریچارد ای. گرانت که در این فیلم در نقش آقای سایفرت حضور خواهد داشت هنرپیشه و جهانگرد بریتانیایی است که از سال 1987 تاکنون به فعالیت مشغول بوده است. از جمله فیلم های او می توان به تصویر یک بانو (1996)، شب دوازدهم (1996)، گاسفورد پارک (2001)، سگ باسکرویل (2002)، گارفیلد ۲ (2006)، پنلوپه (2006)، کوکو (2009)، عشق لطمه می‌زند (2009)، فاستر (2011)، بانوی آهنی (2011)، خومبا (2013)، محافظ مزدور (2017) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های موزیکال

تام هاپر نیز در نقش مگنسون در این فیلم ظاهر خواهد شد. او زاده 28 ژاانویه 1985 و بازیگر انگلیسی است که آثار او می توان به بازی در سریال های مرلین و دکتر هو اشاره کرد.

فرانکل گریلو  با نام کامل فرانک آنتونی گریلو متولد 8 ژوئن 1965 بازیگر آمریکایی است که به خاطر بازی در نقش نیک ساروین در سریال فرار از زندان شناخته می شود. او همچنین در فیلم های پارک باتری و عدالت کور نیز ایفای نقش کرده است. او در سال 1991 با کتی ازدواج کرد و در سال 1997 دارای فرزند شد ولی در سال 1998 در کتی جدا شد. از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی که او در آن ها ایفای نقش داشته باید به ذخیره مورد علاقه، فکر شیرین، پاکسازی: سال انتخابات و سیاه و آبی (2019) و مبارز (2011) اشاره کرد.

تاریخ اکران و تریلر فیلم بادیگارد همسر آدمکش (The Hitman’s Wife’s Bodyguard)
تاریخ اکران و تریلر فیلم بادیگارد همسر آدمکش

مورگان فریمن یکی از بزرگ‌ترین بازیگرانی است که حضور او در فیلم دوم تایید شده است؛ نقش این بازیگر هنوز به شکل رسمی اعلام نشده است اما از استاد تمام نقش های مکمل انتظار داریم باز هم در نقشی کوتاه و افتخاری ظاهر شود. مورگان فریمن طبعا نیازی به معرفی ندارد اما به شما توصیه می کنیم حتما نگاهی به بهترین فیلم های مورگان فریمن داشته باشید. او در شماری از مهمترین و معتبرترین آثار تاریخ هالیوود از جمله رستگاری در شاوشنک و هفت به ایفای نقش پرداخته است.

فریمن اسکار خود را برای بازی در فیلم عزیز میلیون دلاری کسب کرده و همچنین جایزه یک عمر فعالیت هنری گلدن گلوب را در سال 2012 دریافت کرد. او مجری مستندهای علمی موفق درون کرمچاله و داستان خدا بود که با استقبال همگانی در سراسر جهان مواجه شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

تریلر و داستان فیلم محافظ همسر هیتمن

تاریخ اکران و تریلر فیلم بادیگارد همسر آدمکش
تاریخ اکران و تریلر فیلم بادیگارد همسر آدمکش

در حال حاضر جزئیات زیادی از داستان فیلم محافظ همسر هیتمن مشخص نشده است، اما بر اساس گزارشات و اطلاعات موجود داستان این فیلم چهار سال پس از حوادث فیلم نخست رخ می دهد. مایکل برایس اکنون رابطه بهتری با داریوس دارد. طی اتفاقاتی همسر داریوس در خطر قرار میگیرد و مایکل برای نجات او تصمیم می گیرد به داریوس کمک کند.

احتمالا سازندگان مسائل و گفتگوهای طنز فیلم اول را که محبوبیت زیادی برای فیلم به دنبال داشت همچنان حفظ می کنند. طرفداران بیشتر از هر چیز خواهان کشمکش ها و بحث های مایکل و داریوس هستند.

یکی دیگر از موضوعات جالب توجه فیلم نخست مربوط به رابطه عاشقانه عجیب بین داریوس و همسرش سونیا می‌شود؛ رابطه آن‌ها یکی دیگر از موضوعاتی بود که در فیلم محافظ مزدور بسیار مورد توجه قرار گرفت. حال باید ببینیم هیوز قرار است چگونه این رابطه عاشقانه را در فیلم محافظ همسر هیتمن به‌ تصویر بکشد.

تریلر فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard را از اینجا در یوتیوب ببینید

تاریخ اکران و تریلر فیلم بادیگارد همسر آدمکش
تاریخ اکران و تریلر فیلم بادیگارد همسر آدمکش

در اینجا همچنین به دوستداران هنر هفتم توصیه می کنیم برای دنبال کردن جدیدترین آثار سینمایی حتما نگاهی به بهترین فیلم های مارول در سال 2021، بهترین فیلم های دی سی 2021 و بهترین انیمه های 2021 داشته باشند. همچنین نگاهی به بهترین انیمه های زمستان 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021 و بهترین انیمیشن های 2021 نیز می تواند جالب توجه باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ اکران و تریلر فیلم بادیگارد همسر آدمکش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر