;
coinex

دلیل کاهش قیمت بیت کوین چیست؟

قیمت بیت کوین در 48 ساعت گذشته با افت بیش از 15 درصد تا 51 هزار دلار پایین آمد. اما دلیل کاهش قیمت بیت کوین چیست؟ در ادامه با ما باشید.

این بیشترین میزان کاهش قیمت بیت کوین است که باعث کاهش قیمت شماری از آلت کوین ها از جمله اتریوم شده است. قیمت بیت کوین در مدت زمان کوتاهی از 58 هزار دلار تا 51 هزار دلار سقوط کرد.

شماری از تحلیل گران علت این کاهش قیمت را تحت تاثیر شایعه ای می دانند که حاکی از تلاش وزارت دادگستری ایالات کتحده برای تعقیب قضایی شرکت هایی است که از طریق رمزارزها اقدام به پولشویی می کنند. قیمت بیت کوین پس از این ریزش دوباره تا 56 هزار دلار افزایش یافت، ولی همچنان ثبات مشخصی نیافته است.

دلیل کاهش قیمت بیت کوین چیست؟

ارزش پادشاه دنیای ارزهای دیجیتال، همانطور که در پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030 نیز گفته بودیم هفته گذشته تا مرز 64 هزار دلار بالا رفت. ارزش بازار بیت کوین از سال گذشته تا به حال بیش از 800 درصد رشد داشته و از مرز یک تریلیون دلار فراتر رفته است.

پذیرش رمزارزها و به خصوص بیت کوین توسط غول های فناوری و نهادهای معتبر مالی، شرایطی برای افزایش قیمت بیت کوین و سایر رمزارزها فراهم آورده است. در مدت گذشته فارغ از سرمایه گذاری تسلا، پذیرش بیت کوین توسط شرکت هایی چون پی پل و Square نیز شرایط را برای رمزارزها جالب تر کرده است.

دلیل کاهش قیمت بیت کوین چیست؟

به گفته رایان واتکینز تحلیلگر بازار رمز ارزها، افت ارزش بیت کوین بعث از دست رفتن حدود 4 میلیارد دلار پوزیشن سرمایه گذاری در بازار مشتقه ها شده است. در میان سایر آلت کوین ها، اتریوم از حدود 2200 به 1900 دلار، XRP از حدود 1.4 به 1.1 دلار، بایننس کوین از حدود 500 دلار به 430 ددلار و لایت کوین از حدود 280 دلار به 230 دلار کاهش یافته است.

در اینجا برای پیگیری اخبار و قیمت بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 توصیه می کنیم حتما نگاهی به پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021، پیش بینی قیمت ترون در سال 2021 و پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021  داشته باشید. همچنین پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021، پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021 و پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 نیز جالب توجه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دلیل کاهش قیمت بیت کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر