;
coinex

نرم افزار Metahuman Creator اپیک گیمز : دانلود و آموزش کار

آیا با نرم افزار Metahuman Creator اپیک گیمز آشنایی دارید؟ به کمک این نرم‌افزار می‌توانید چهره انسان دیجیتالی خود را در چند ثانیه به آسانی طراحی کنید.

اپیک گیمز نرم‌افزار خود را اخیرا راه‌اندازی کرد. در واقع، نرم افزار Metahuman Creator اپیک گیمز یک ابزار سازنده شخصیت رایگان است و شما می‌توانید آن را در مرورگر خود (در واقع در فضای ابری) باز کرده و از آن استفاده کنید.

در ادامه این مطلب، ما به معرفی نرم افزار Metahuman Creator اپیک گیمز و همینطور نحوه کار با آن خواهیم پرداخت. در ادامه، با تکراتو همراه باشید!

نرم افزار Metahuman Creator اپیک گیمز

شرکت اپیک گیمز به عنوان توسعه‌ دهنده‌ی موتور گرافیکی آنریل انجین (Unreal Engine) و سازنده بازی فورتنایت، پس از تلاش‌های فراوان توانست نرم‌افزاری را ارائه دهد که که به جرئت می‌توان گفت پیشرفته‌ترین سیستم مدل سازی واقع‌گرایانه است.

همانطور که گفتیم نرم افزار متاهیومن امکان ساخت انسان دیجیتالی را به شما می‌دهد. نرم افزار Metahuman Creator اپیک گیمز می‌تواند از کاراکترهای آماده نیز برای پروژه‌های آنریل انجین (Unreal Engine) استفاده کند.

شما می‌توانید این کاراکترهای آماده را به‌طور کامل شخصی سازی کنید و از رنگ پوست گرفته تا رنگ و مدل لب، چین و چروک و همه ویژگی‌های چهره قابلیت شخصی سازی دارد.

از این رو، شما می‌توانید پس از ثبت نام در این نرم‌افزار، در عرض چند دقیقه تصویر دیجیتال مورد نظر خود را بسازید و سپس آن را تغییر دهید. برای دسترسی به نرم افزار Metahuman Creator اپیک گیمز شما می‌بایست وارد اکانت خود در اپیک گیمز شوید. در غیر اینصورت، ابتدا می‌بایست یک اکانت بسازید.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که برای ساخت اکانت حتما باید از فیلترشکن استفاده کنید چرا که به دلیل تحریم‌ها، اپیک گیمز به کاربران ایرانی خدمات نمی‌دهد. گذشته از این، پس از گذراندن مراحل ثبت نام و پر کردن فرم، درخواست شما در صف بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین هدست گیمینگ 2021

نحوه استفاده از نرم افزار متاهیومن چگونه است؟

نرم افزار Metahuman Creator اپیک گیمز
دانلود برنامه Metahuman

آموزش کار با Metahuman Creator بسیار آسان و جالب است. اولین مرحله از آموزش کار با Metahuman Creator این است که در اپیک گیمز ثبت نام کنید و یا وارد اکانت خود شوید. در این مرحله کاربران ایرانی نیازمند یک فیلترشکن هستند.

به منظور ثبت نام، شما می‌توانید از اکانت خود در گوگل یا فیسبوک نیز استفاده کنید. پس از گذراندن این مرحله، در قسمت بعد آموزش کار با Metahuman Creator شما یک فرم را پر کرده و سپس گزینه submit را انتخاب می‌کنید. در آخر، از شما خواسته می‌شود که صبر کنید تا تائیدیه شما برایتان ارسال شود. به‌علاوه، برای دسترسی به سایت ثبت نام و همین طور دانلود برنامه Metahuman ، در اینجا کلیک کنید.

از آنجایی که نرم افزار Metahuman Creator اپیک گیمز بر فضای ابری مبتنی است، ممکن است تائید شدن شما تا مدتی طول بکشد و شما چاره‌ای به جز صبر کردن ندارید. اما پس از تائید شدن شما، اجازه دسترسی به نرم افزار Metahuman Creator اپیک گیمز را خواهید داشت و امکان دانلود برنامه Metahuman را خواهید داشت.

نرم افزار Metahuman Creator اپیک گیمز
دانلود برنامه Metahuman

پس از آن نحوه استفاده از نرم افزار متاهیومن بسیار ساده و آسان است. شما می‌توانید با کلیک و درگ کردن، به راحتی قسمت‌های مختلف صورت را انتخاب کرده و ویژگی‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید. همینطور می‌توانید حین شخصی سازی صورت مورد نظر، چشم‌ها، دندان‌ها و پوست خود را انتخاب کنید.

علاوه بر این، گزینه‌هایی از میکاپ صورت و همینطور چند مدل مو نیز وجود دارد که می‌توانید از بین آنها مدل مو موردنظر خود را انتخاب کنید. حتی در این ابزار، چند مدل موی صورت (ریش و سبیل) نیز وجود دارد. از این رو، نحوه استفاده از نرم افزار متاهیومن بسیار آسان است و تنها می‌بایست از بین گزینه‌های موجود، موارد مورد علاقه خود را انتخاب کرده و آنها را اعمال کنید.

خوشبختانه اپیک گیمز به منظور آموزش کار با Metahuman Creator و یادگیری نحوه استفاده از آن، یک صفحه نمونه برای افراد تدارک دیده است که شما می‌توانید با استفاده از آن، آموزش کار با Metahuman Creator را یاد بگیرید.

بیشتر بخوانید: بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 

آیا نرم افزار Metahuman Creator اپیک گیمز یک ابزار طراحی سه بعدی است؟

نرم افزار Metahuman Creator اپیک گیمز
دانلود برنامه Metahuman

نرم افزار Metahuman Creator اپیک گیمز ابزار سه بعدی کامل نیست که بتوان به کمک آن به طور کامل تصویر را مدل سازی کرد. به عنوان مثال، امکان حرکت دادن نوک بینی و طراحی آن به صورت دلخواه در این نرم افزار وجود ندارد. در واقع، برخی پارامترهای صورت ثابت هستند  و قابلیت تغییر ندارند.

از طرفی، محدودیت‌هایی نیز وجود دارند، و شما نمی توانید از نرم افزار Metahuman Creator اپیک گیمز برای ساختن هر نوع شخصی استفاده کنید. این ابزار شامل 60 صورت پیش فرض است که این تعداد صورت برای ترکیب کردن و ساخت یک صورت یونیک کافی هستند. بنابراین، شما می‌توانید با اعمال تغییرات لازم، صورت یک شخص را طراحی کنید که نمونه دیگری ندارد.

نکته جالبتری که در این راستا وجود دارد این است که نرم افزار متا هیومن توسط جفت استودیوی Epic ،3Lateral و Cubic Motion ساخته شده که دومین استودیویی است که انیمیشن صورت را انجام می‌دهد.

این نرم‌افزار شامل برخی انیمیشن‌های متوالی نیز هست که ممکن است شما را سورپرایز کند. در یکی از این انیمیشن‌ها، کاراکتری که طراحی کردید همانند یک انسان واقعی خمیازه می‌کشد و حتی گونه‌هایش پف می‌کند

نرم افزار Metahuman Creator اپیک گیمز
آموزش کار با Metahuman Creator

این انیمیشن‌ها انقدر ظریف و دقیق هستند که به‌نظر می‌رسد یک انسان واقعی آن کارها را انجام می‌دهد. حتی چهره‌ای را که ساخته‌اید توانایی لبخند زدن به شما را نیز دارد و شما با دیدن آن فکر می‌کنید آنها واقعا در حال لبخند زدن به دوربین هستند.

گزینه‌های محدود مدل مو و حداقل سفارشی سازی مو باعث می‌شود که متوجه شوید این چهره توسط نرم افزار Metahuman Creator اپیک گیمز ساخته شده است و در واقع اشکال بینی و گوش و بافت پوست وغیره در نگاه دوم بیشتر به چشم می‌آیند.

با این حال، همچنان یک راه برای آرتیست‌های 3 بعدی وجود دارد و آن این است که این هنرمندان می‌توانند شخصیت‌های MetaHuman خود را در Autodesk Maya یا برنامه‌های دیگر ویرایش کنند و آنها را به همان اندازه که می‌خواهند، خاص و بی نظیر کنند. در نهایت، با استفاده از چیزی مانند FaceWare آنها را به صورت دستی یا با عملکرد خاص خود متحرک کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین تلویزیون های ایکس ویژن

این چهره دیجیتالی انسان در‌ چه جاهایی قابل استفاده است؟

نرم افزار Metahuman Creator اپیک گیمز
دانلود برنامه Metahuman

درست است که شما می‌توانید با این نرم افزار Metahuman Creator اپیک گیمز چهره انسانی مد نظر خود را طراحی کنید ولی با توجه به قوانین اپیک گیمز، استفاده از این چهره‌ها تنها در پروژه‌های آنریل انجین مجاز است و آنها را باید به مجوز Unreal Epic متصل کنید.

این مجوز برای پروژه‌های کوچک کاملاً مجاز است و شما می توانید از کیت توسعه Unreal به صورت رایگان استفاده کنید و اگر بازی ساخته شده توسط آن را منتشر کنید، تا زمانی که حداقل 1 میلیون دلار درآمد کسب نکنید، به Epic هیچ حق امتیازی پرداخت نمی کنید. پس از آن حق امتیاز اپیک پنج درصد است.

گذشته از این، اگر شما تاکنون از نرم افزارهایی شبیه به متاهیومن استفاده نکرده‌اید، مطمئنا این ابزار شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. شما می‌توانید آن را به راحتی در کروم سیستم خود باز کنید و شروع به ساخت یک چهره انسانی دیجیتالی شوید.

در حال حاضر جلسات ساخت چهره به یک ساعت محدود می شود، اما شما می‌توانید بلافاصله پس از بوت شدن، جلسه جدیدی را شروع کنید و به طور خودکار باعث صرفه جویی در کار شما می شود. ممکن است مجبور شوید کمی در صف منتظر شوید اما معمولا مدت آن بیش از یک دقیقه طول نمی‌کشد.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های 2021

MetaHuman Creator را می‌توان یکی از جنبه‌های چشم انداز مدیرعامل Epic Games تیم سوئینی برای «متاورس» بازی در نظر گرفت، چشم‌اندازی که به Epic کمک کرد 1 میلیارد دلار دیگر بودجه در اختیار داشته باشد.

این چشم انداز شامل بسیاری از ایده‌های مختلف، از جمله مواردی مانند بازی چند سکویی است، اما بخشی از این برنامه، تولید فناوری است که به افراد بیشتری امکان می‌دهد چیزهای بیشتری بسازند و اصطلاحا به این موضوع اقتصاد خالق یا توسعه بازی‌های مستقل می‌‌گویند.

نرم افزار Metahuman Creator اپیک گیمز
دانلود برنامه Metahuman

شرکت‌های Valve و Unity نیز در گذشته از بازیکنان بزرگ در دسترسی بیشتر ابزارهای قدرتمند توسعه بوده اند و اکنون هرکدام شرکتی بزرگ هستند. بنابراین امید است در آینده نیز تیم‌های توسعه کوچک با استفاده از این ابزار عملکرد خود را افزایش دهند.

حال که با این تکنولوژی جدید آشنا شدیم و نگاهی کوتاه بر آموزش کار با Metahuman Creator آن داشتیم، می‌توانید دیگر اخبار تکنولوژی همچون بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021، کندترین و سریع ترین اینترنت دنیا 2021 و بهترین هدست برای PS5 را نیز در تکراتو دنبال کنید.

به علاوه، می توانید درباره ی مطالب بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021، سبک ترین لپ تاپ های جهان 2021 و بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت 2021 نیز مطالعه کنید.

فراتر از آن تیم تکراتو مقالاتی در راستای بهترین هارد اکسترنال 2021، بهترین ساعت های هوشمند 2021 و بهترین مادربردهای 2021 نیز تهیه کرده است که ممکن است برای شما جالب باشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: pcgamer

نظر شما در خصوص این نرم‌افزار چیست؟نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر