;
coinex

فصل دوم Love, Death & Robots نتفلیکس ؛ تاریخ پخش و تریلر

بالاخره پس از مدت‌ها تریلر فصل دوم Love, Death & Robots نتفلیکس منتشر شد و تاریخ پخش آن تعیین شد. در ادامه به جزئیات بیشتر این انیمیشن سریالی می‌پردازیم.

دو سال پیش نتفلیکس رسما اعلام کرد که فصل دوم سریال عشق، مرگ و ربات ‌ها ساخته خواهد شد. این انیمیشن سریالی به‌صورت آنتولوژی است وهر قسمت آن با دیگر قسمت‌ها از نظر داستانی و بازیگران متفاوت است.

در این چند روز گذشته با انتشار تریلری از فصل دوم Love, Death & Robots نتفلیکس تاریخ پخش فصل 2 سریال Love, Death & Robots را اعلام کرد و همینطور اعلام کرد که فصل سوم این مجموعه نیز در سال 2022 پخش خواهد شد.

فصل دوم Love, Death & Robots نتفلیکس

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، سریال آنتولوژی سریال عشق، مرگ و ربات ‌ها با فصل دوم خود برمی‌گردد. در واقع، این انیمیشن سریالی علمی و تخیلی در سال 2019 برای بار اول از شبکه نتفلیکس پخش شد و در همان سال نیز برای فصل دوم تمدید شد.

به همراه تیم خلاق سازنده آن که شامل کارگردان تیم میلر (Tim Miller) و دیوید فینچر (David Fincher) است، در طیف وسیعی از ژانرها من جمله علمی تخیلی، ترسناک و خیالی را شامل می‌شود و در هر قسمت آن حرف جدیدی برای گفتن دارد.

تیم میلر در گذشته کارگردانی فیلم‌های ددپول و نابودگر: سرنوشت تاریک را بر عهده داشته و همینطور دیوید فینچر کارگردان فیلم‌های باشگاه مبارزه (Fight Club) و شبکه اجتماعی (The Social Network) است.

با اینکه این سریال حالت انیمیشنی دارد، ولی مخصوص افراد بزرگسال است و در آن خشونت‌های زیادی دیده می‌شود و به طور کلی مناسب کودکان و نوجوانان نیست. با توجه به تاریخ پخش فصل 2 سریال Love, Death & Robots که در اولین تریلر فصل دوم سریال عشق، مرگ و ربات ‌ها اعلام شده، نیازی نیست طرفداران این سریال بیش از این صبر کنند. چرا که تاریخ پخش فصل 2 سریال Love, Death & Robots در 14 می 2021 تعیین شده است.

فصل دوم Love, Death & Robots
پوستر فصل دوم سریال عشق، مرگ و ربات ‌ها

جالب است بدانید در این تریلر فصل دوم Love, Death & Robots نتفلیکس نه تنها به تاریخ پخش فصل 2 سریال Love, Death & Robots اشاره شده، بلکه کمپانی اعلام کرد که در سال 2022 نیز می‌بایست منتظر فصل سوم آن باشیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های HBO در سال 2021

تریلر فصل دوم Love, Death & Robots نتفلیکس

فصل دوم Love, Death & Robots
تریلر فصل دوم Love, Death & Robots نتفلیکس

مزیت انیمیشن و سریال‌های آنتولوژی این است که شامل گلچینی از داستان‌های متنوع است و در استایل‌های مختلفی ساخته شده است. از این رو، فصل دوم سریال عشق، مرگ و ربات ‌ها همانند فصل اول آن شامل داستان‌های متنوعی می‌شود و می‌توان آن را گلچینی از ماجراهای مختلف در اپیزودهای کوتاه دانست. با این حال، در تریلر فصل دوم Love, Death & Robots نتفلیکس به‌نظر می‌رسد این فصل روند متفاوت‌تری را پیش گرفته است. به نظر می‌رسد داستان‌های فصل دوم Love, Death & Robots نتفلیکس بیشتر بر روی ژانر درام و جاذبه‌‌های قسمت‌های جدید متمرکز است و تریلر آن شامل آهنگ ترسناکی از فیلم Hereditary است.

برای تماشای تریلر فصل دوم Love, Death & Robots

در یوتیوب اینجا کلیک کنید.

از آنجایی که در فصل اول سریال Love, Death and Robots شاهد حضور بازیگران معروفی همچون مری الیزابت وینستد، توفر گریس، گری کول، سمیرا وایلی و استیفن کاپیچی به‌عنوان صداپیشه بودیم، انتظار می‌رود در فصل دوم سریال عشق، مرگ و ربات ‌نیز چنین موضوعی را مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2021

مروری بر برخی قسمت‌های فصل اول سریال عشق، مرگ و ربات ‌ها

فصل دوم Love, Death & Robots

حال که مشخص شده است تاریخ پخش فصل 2 سریال Love, Death & Robots در اردیبهشت امسال پخش می‌شود، در ادامه قصد داریم مروری بر برخی قسمت‌های فصل اول داشته باشیم؛ هرچند هر قسمت از این سریال داستان متفاوتی را دنبال می‌کند ولی حداقل بررسی برخی از قسمت‌ها موجب می‌شود که اگر تاکنون این سریال را شروع نکرده‌اید، قبل از انتشار فصل دوم Love, Death & Robots نتفلیکس فصل اول آن را ببینید.

در واقع، این سریال آنتولوژی را می‌توان اسپین آف انیمیشن‌های هوی متال (Heavy Metal) دانست. ایده ساخت این انیمیشن در سال 2008 داده شده بود ولی هیچ اسپانسری ساخت آن را قبول نمی‌کرد تا اینکه نتفلیکس قبول کرد که این اسپین آف را تحت عنوان سریال عشق، مرگ و ربات ‌ها بسازد. اما در ادامه به بررسی برخی از قسمت‌های این سریال انیمیشنی می‌پردازیم.

فصل دوم Love, Death & Robots
تاریخ پخش فصل دوم عشق، مرگ و ربات ‌ها

برای شروع، با قسمت دوم این سریال می‌رویم که درونمایه‌ای انتقادی، طنز و پساآخرالزمانی دارد. در این قسمت، 3 ربات راوی داستانی متفاوت هستند و آنها تور گردشگری راه انداخته و از شهرهای پساآخرالزمانی انسان‌ها بازدید می‌کنند.

در حقیقت این ربات‌ها سعی می‌کنند حماقت انسان را به تصویر بکشانند و از اولین سکانس این قسمت که به کلیشه‌های داستان‌های روایت شده در محیط‌های پساآخرالزمانی طعنه می‌زند گرفته تا انواع کنایه که بشر و حماقت‌هایش را مسخره می‌کند، همگی در نوع خود بسیار ناب و در بالاترین سطح یک روایت انتقادی قرار می‌گیرند.

فصل دوم Love, Death & Robots
تاریخ پخش فصل دوم عشق، مرگ و ربات ‌ها

در قسمت چهارم اما، شاهد داستانی با درونمایه‌ی تخیلی، ایستادگی و فداکاری هستیم که در آن در دنیایی قرار می‌گیریم که بهای زندگی و زنده ماندن در آن بیش از آن چیزی است که به فکر شما خطور می‌کند. در این قسمت، شما با جامعه‌ای از کشاورز‌ها همراه می‌شوید که برای زندگی، با چالش‌های بیشتری به جز کار روی زمین‌های کشاورزی خود مواجه هستند و آن چالش‌ها نیز شامل مقابله با نژادی از موجودات بیگانه است.

از این موجودات بیگانه تحت عنوان «طاعون» یاد می‌شود. از آنجایی که طاعون‌ها نیمه شب به مزرعه‌ها شبیخون می‌زنند، همه کشاورز‌هایی که ابزار جنگی برای مقابله با این موجودات را دارند به موقع به میدان نبرد نمی‌رسند و این وسط سه نفر می‌بایست فداکاری کنند تا زندگی دیگران به خطر نیفتد.

فصل دوم Love, Death & Robots

یکی دیگر از قسمت‌های جذاب این سریال، قسمت یازدهم آن است که داستان یک فضانورد را روایت می‌کند. درونمایه این داستان درباره تنهایی، ترس و تلاش است و اگر از فیلم Gravity خوشتان می‌آید، این قسمت سریال عشق، مرگ و ربات ‌ها را از دست ندهید.

قسمت یازدهم داستان یک فضانورد را بیان می‌کند که برای تعمیر جزیی ماهواره فضایی می‌بایست دقایقی را در خلا سر کند که ناگهان تکه‌ای زباله فضایی (یک پیچ کوچک) به کپسول اکسیژن او برخورد کرده و شرایط را برای او پیچیده و بسیار دشوار می‌کند. او تلاش می‌کند که به سمت ماهواره برگردد اما موفق نمی‌شود تا اینکه تنها راهی که برایش باقی می‌ماند این است که دست خود را قطع کند.

فصل دوم Love, Death & Robots
تاریخ پخش فصل دوم عشق، مرگ و ربات ‌ها

در آخر، به بررسی یکی دیگر از جذاب‌ترین قسمت‌های این سریال می‌پردازیم و آن اپیزود 16 است. این اپیزود درونمایه‌ای کمدی و تخیلی دارد و در سبک لایو اکشن ساخته شده است. اپیزود 16 از جایی شروع می‌شود که یک زوج جوان به خانه‌ای جدید اسباب‌کشی کرده‌اند و متوجه یک فریزر قدیمی با شکل و شمایلی عجیب و غریب می‌‌شوند. آنها در آن فریزر یک تمدن انسانی در حال شکل‌گیری و پیشرفت مشاهده می‌کنند.

در این تمدن انسانی کوچک، روند پیشرفت، نابودی و شروع دوباره مدام تکرار می‌شود و از آن‌جا که سرعت پیشروی این دنیای کوچک بسیار سریع است، تماشای این دنیا به سرگرمی اصلی این دو زوج تبدیل می‌شود؛ به طوریکه از زندگی خود غافل می‌شوند.

سخن پایانی

انتظار می‌رود فصل دوم سریال عشق، مرگ و ربات ‌ها نیز مانند فصل اول آن پر از داستان‌های جالب و اعتیادآور باشد و جزو بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 قرار بگیرد. علاوه بر این، میتوانید آخرین اخبار فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton)، سریال The Nevers  و سریال Selena: The Series نتفلیکس را نیز در تکراتو پیگیری کنید.

همینطور مقالاتی درباره سریال‌های سریال Law School 2021، فصل سوم سریال Lost in Space و سریال The Irregulars نیز در تکراتو تهیه شده که ممکن است برای شما جالب باشد.

علاوه بر اینها، بررسی گفتارهای بهترین سریال های سیتکام ، بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 و بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021 نیز به طرفداران فیلم و سریال پیشنهاد می‌شود.

همچنین دوستداران بهترین سریال های ایرانی می توانند نگاهی به بهترین سریال های طنز ایرانی، بهترین سریال های 1400 و بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

نظر شما در خصوص فصل دوم Love, Death & Robots چیست؟ به نظر شما این سریال می‌تواند مانند فصل اول خود محبوب شود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر