;
coinex

فصل دوم سریال چینی سرزمین ارواح (Douluo Continent) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

پس از استقبال طرفداران از سریال قاره دولو، اخبار امیدوار کننده‌ای درباره فصل دوم سریال چینی سرزمین ارواح وجود دارد. در ادامه به جزئیات این سریال می‌پردازیم.

قاره دولو یک سریال چینی در ژانر فانتزی، اکشن و ماجراجویی است که با نام سرزمین ارواح نیز شناخته می‌شود. فصل اول این سریال به کارگردانی و نویسندگی تانگ جیا سان (Tang Jia San) در 40 قسمت ساخته شد و توانست با دبیوت خود بینندگان زیادی را تحت تاثیر قرار بدهد.

حال ما در این گفتار قصد داریم ضمن بررسی فصل اول سریال قاره دولو، به تمامی جزئیات منتشر شده درباره زمان پخش فصل دوم سریال قاره دولو ، بازیگران سریال سرزمین ارواح 2 و تریلر فصل دوم سریال قاره دولو بپردازیم.

فصل دوم سریال چینی سرزمین ارواح

کشور چین از دیگر کشورهای آسیایی است که صنعت فیلم وسریال آن رو به رشد است. در این چند سال گذشته نیز سریال‌های چینی همانند سریال‌های کره‌ای طرفداران مختص به خود را پیدا کرده‌اند و به سرعت درحال پیدا کردن طرفدار در دیگر کشورها از جمله ایران هستند.

یکی از سریال های چینی که در سال 2021 پخش شد و توانست به خوبی میان طرفداران آن بدرخشد، سرزمین ارواح است. این سریال فانتزی ترکیبی از ژانرهای فانتزی، عاشقانه و هنرهای رزمی را به تصویر می‌کشد و در زمان پخش، 4 قسمت در هر هفته منتشر می‌شد.

به همین منوال، طرفداران هر هفته منتظر پخش قسمت‌های جدید بودند. اما حال که این سریال به پایان رسیده، طرفداران بسیار مشتاق هستند که بدانند تاریخ پخش فصل دوم سریال Douluo Continent چه زمانی است. و یک سوال مهم‌تر این است که آیا فصل دوم سریال چینی سرزمین ارواح ساخته می‌شود؟

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

تاریخ پخش فصل دوم سریال Douluo Continent چه زمانی است؟

فصل دوم سریال چینی سرزمین ارواح
تاریخ انتشار سریال چینی سرزمین ارواح 2

در واقع، مدت زیادی نمی‌گذرد که فصل اول سرزمین ارواح تمام شده و طرفداران بی صبرانه منتظر تاریخ انتشار سریال سرزمین ارواح 2 هستند. با این حال، هنوز هیچ خبر رسمی درباره زمان پخش فصل دوم سریال قاره دولو وجود ندارد. از طرفی، بنظر می‌رسد به خاطر طرفداران بسیار این سریال، به زودی شاهد خبرهای خوب درباره تاریخ پخش فصل دوم سریال Douluo Continent و حتی تریلر فصل دوم سریال قاره دولو خواهیم بود.

ولی برخی از طرفداران حدس می‌زنند که فصل دوم سریال چینی سرزمین ارواح به زودی ساخته خواهد شد و تاریخ انتشار سریال سرزمین ارواح 2 در اواخر سال 2021 است. اما اگر بخواهیم کمی منطقی تر به ماجرا نگاه کنیم، مطمئنا مراحل ساخت این فیلم بیشتر طول خواهد کشید و از این رو حدس می‌زنیم زودترین تاریخ پخش فصل دوم سریال Douluo Continent در سال 2022 است.

البته با توجه به اینکه در حال حاضر تنها ساخت این سریال تائید شده، نباید انتظار داشت که تریلر فصل دوم سریال قاره دولو منتشر شده باشد. تنها باید منتظر ماند تا جزئیات بیشتر این سریال در دسترس ما قرار بگیرد و ما در آینده، جزئیات منتشر شده را به مقاله اضافه خواهیم کرد.

اما می‌توان حدس زد بازیگران فصل دوم سریال Douluo Continent نیز شامل برخی از بازیگران فصل اول می‌شود و البته داستان سریال سرزمین ارواح 2 دنباله‌ی داستان فصل اول آن است. از این رو در ادامه بازیگران و داستان فصل اول را بررسی می‌کنیم تا سرنخ هایی درباره فصل دوم سریال چینی سرزمین ارواح داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن 2021

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

بازیگران فصل دوم سریال Douluo Continent چه کسانی می‌توانند باشند؟

فصل دوم سریال چینی سرزمین ارواح
بازیگران سریال چینی Douluo Continent 2

همانطور که قبل‌تر نیز اشاره کردیم، تنها می‌دانیم که ساخت این سریال تائید شده ولی درباره دیگر جزئیات، اطلاعات زیادی وجود ندارد اما به احتمال قوی برخی از بازیگران فصل دوم سریال Douluo Continent از بین بازیگران فصل اول انتخاب خواهند شد که در ادامه به معرفی و بیوگرافی آنها می‌پردازیم.

شوان یی (Xuan Yi) در نقش Xiao Wu در سریال خانه ارواح حضور دارد. وی یک بازیگر و خواننده چینی است و عضو گروه خوانندگان کره‌ای- چینی Cosmic Girls است. از جمله بهترین کارهای وی می‌توان به فیلم Marna اشاره کرد. از آنجایی که وی یک نقش کلیدی در فصل اول این سریال بازی کرده است، انتظار می‌رود جزو بازیگران سریال سرزمین ارواح 2 باشد.

شیائو ژان (Sean Xiao) که یک بازیگر و خواننده چینی است در درام سرزمین ارواح در نقش Tang San یا همان تانگ سن بازی کرده است. او در کارنامه بازیگری خود درام‌های بی وقفه، گرگ و لذت زندگی را نیز دارد و به نظر می‌رسد به عنوان یکی از بازیگران فصل دوم سریال Douluo Continent در نقش تانگ سن حضور داشته باشد.

gao tai yu از دیگر بازیگران چینی است که در این سریال نقش gao tai yu را بازی کرده است. وی قبلا در فیلم و سریال های زیادی از جمله Sword Snow Stride، Gank Your Heart و Youth Fight نقش آفرینی کرده است.

میتونگ لیو (Meitong Liu) در درام قاره دولو نقش Zhu Zhu Qing را ایفا کرده است. او سابقه بازی در فیلم و سریال‌های تازه کاران (The Rookies)، لذت زندگی (Joy of Life) و نبرد از طریق آسمانها (Battle Through the Heavens) را دارد.

Liu Run Nan نیز نقش Ou Si Ke را در این درام بازی کرده است. وی بازیگر و خواننده چینی است که بخاطر حضور در سریال های خدای فانتزی گمشده (God of Lost Fantasy) و آکادمی نظامی آرسنال (arsenal military academy) بسیار مشهور است.

دینگ شیاو یینگ (Ding Xiao Ying) نیز در سریال Douluo Continent حضور دارد و نقش Ning Rong Rong را بازی کرده است. وی یک بازیگر چینی است که بخاطر نقش‌های خود در سریال‌ها تو خیلی شیرین هستی (You Are So Sweet)، استاد شیطان (The Demon Master) و یخ فانتزی (Ice Fantasy) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی 2021

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

داستان سریال سرزمین ارواح 2 درباره چیست؟

فصل دوم سریال چینی سرزمین ارواح
فصل دوم سریال چینی سرزمین ارواح

به طور کلی داستان سریال سرزمین ارواح حول پسری به نام تانگ سن می‌چرخد. وی در سن پایین، مادر خود را از دست داده است و پس از آن بسیار به پدر خود وابسته شده است به طوریکه برای هر تصمیمی که می‌خواهد بگیرد، نظر پدرش برایش اهمیت دارد. تانگ سن دارای قدرت‌های فوق العاده‌ای است و بسیار علاقه دارد که یک استاد روح بزرگ شود. بنابراین او را از سن کودکی به آکادمی رودینگ فرستاند تا به آرزویش برسد.

در آنجا، او تحت راهنمایی یو شیائوگانگ قرار می‌گیرد. علاوه بر این، او با دختری یتیم به نام شیائو وو آشنا می‌شود و او را بیشتر می‌شناسد و کم کم آنها به خواهر و برادر قسم خورده تبدیل می شوند.

آنها بزرگ می‌شوند و در ادامه با 5 جوان دیگر گروهی به نام Shrek Seven Devils را تشکیل می‌دهند. سپس 7 جوان وارد آکادمی سلطنتی تیان دو می شوند. در آنجا، آنها درگیر جنگ شاهزادگان برای قدرت می‌شوند. از طرف دیگر، تانگ سن متوجه شخصی می شود که مادرش را ترور کرده است. در ادامه داستان، تانگ سن با با بخشهای مختلف پادشاهی متحد می‌شود تا بتواند دشمنانش را از بین ببرد.

از این رو، انتظار می‌رود داستان سریال سرزمین ارواح 2 نیز در ادامه فصل اول آن ساخته شود و شاهد درگیری‌های تانگ سن با دشمنانش و هنرهای رزمی وی در مبارزات باشیم. البته ممکن است فصل دوم به گونه‌ای متفاوت ساخته شود و داستان سریال سرزمین ارواح 2 به گونه‌ی دیگری رقم بخورد.

بنابراین باید منتظر باشیم تا سازندگان این سریال اخباری رسمی و تریلر فصل دوم سریال قاره دولو درباره آن منتشر کنند تا بتوانیم حدس بزنیم داستان سریال سرزمین ارواح 2 چیست و بازیگران سریال سرزمین ارواح 2 چه کسانی هستند.

اما تا زمانی که فصل دوم سریال چینی سرزمین ارواح منتشر شود، پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به بهترین سریال های 2021، بهترین سریال های کره ای 2021 و بهترین سریال های 1400 داشته باشند.

همینطور اگر به فیلم‌های چینی و کره‌ای علاقه دارید، می‌توانید مطالب بهترین فیلم های کره ای، بهترین فیلم های چینی و بهترین فیلم های کره ای 2021 را نیز بررسی کنید. به طرفداران انیمه نیز پیشنهاد می‌کنیم جستارهای بهترین انیمه های 2021 و بهترین انیمه های زمستان 2021 را از دست ندهند.

در آخر، ممکن است مطالعه مطالب بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021، بهترین سریال های HBO در سال 2021 و بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021 نیز برای شما جالب باشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: otakukart

نظر شما درخصوص فصل دوم سریال چینی سرزمین ارواح چیست؟ به نظر شما فصل دوم این سریال نیز می‌تواند نظر بینندگان را به خود جلب کند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (11 نظر)

    سلام تقریبا سه ساله منتظر فصل دوم این سریالم هرروز دارم چک میکنم که ببینم میاد یا نه خبری نشده هنو ؟

    پاسخ

    این سریال از روی یه مانهای چینی به اسم دولو دالو و یا سرزمین ارواح ساخته شده و فرق های زیادی هم داره مانها الان توی چپتر316 و انیمه سه بعدی هم داره و اینکه این مانها دنباله هایی به نام های سرزمین ارواح2و3و4و5 داره

    پاسخ

    خبری از فصل دومش نیست؟

    پاسخ

    احتمال داره فصل دومش کمی طول بکشه تا بیاد چون هنوز انیمه سریالیش تموم نشده و نمی خوان پایان انیمه و سریال زیاد با هم اختلاف داشته باشه اگه دوستان انیمه دوست انیمه این سریال هم هست و انیمه ی خوبیه و الان تقریبا به جنگ با تالار ووهان نزدیک شده

    پاسخ

    سلام اسم انیمه چیه و از کجا میتونم دان کنم؟ممنون

    پاسخ

    سلام این فیلم ساخت 2019 است اولین بار فصل اول در سال 2019 پخش شده ادامه فیلم به دلیل درگیری عوامل ساخت متوقف شده و دیگه فسمت دوم نداره کارگردان دیگه ای یک دنباله از این فیلم ساخته ولی اکران نشد و غیر مجاز امد بیرون اسم فیلم رو بادم نیست

    پاسخ

    عالی میشه فقط خواهشا زود پخش بشه بی صبرانه منتظر فصل دومشم😍😍😍😍

    پاسخ

    خبری از فصل دومش نشد ؟؟؟؟

    پاسخ

    سلام این سریال فصل دوم داره ؟؟
    اخه خیلی وقته منتظر فصل دومشم فصل اول کامل نیست اگه داره پس کی میاد ؟؟؟

    پاسخ

    سلام من بی وقفه یا رام نشده رو دیدم تقریبا همینطوریه اگر ندیدی پیشنهاد میکنم

    پاسخ

    سلام میشه یک سریال مشابه سرزمین ارواح در ژانر اکشن ماجراجویی تاریخی عاشقانه رزمی فانتزی معرفی کنید لطفا

    پاسخ