;
coinex

حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل ؛ چگونه Call of Duty Mobile را حذف کنیم؟

کالاف دیوتی موبایل یکی از محبوب ترین بازی های سبک بتل رویال است. این جستار به آموزش حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل اختصاص دارد. با ما باشید.

ندای وظیفه موبایل یک بازی ویدیویی رایگان تیراندازی اول شخص است که توسط TiMi Studios ساخته شده است و توسط اکتیویژن برای iOS و اندروید توسعه یافته است. این بازی اولین بار در 1 اکتبر 2019 منتشر شد و تا ژوئن 2020 بیش از 250 میلیون بار دانلود داشت که آن را به یکی از محبوب ترین عناوین موبایلی بدل کرده است.

در تاریخ 2 اکتبر 2019 تنها 24 ساعت پس از انتشار، کالاف دیوتی موبایل به 20 میلیون بار دانلود رسید و بیش از 2 میلیون درآمد حاصل از معاملات به دست آورده بود. بعد از گذشت یک هفته تعداد بارگذاری های بازی به 100 میلیون رسیده و درآمد آن نیز به بیش از 17.7 میلیون دلار رسید و این بازی را به یکی از موفق ترین بازی های موبایل تاریخ و از محبوب ترین بازی های سبک بتل رویال بدل کرد. در جستار پیش رو به شیوه حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل می پردازیم.

حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل

چگونه کالاف دیوتی موبایل را حذف کنیم ؟

از همان ابتدای عرضه بازی، منتقدین زیادی بازی را به لحاظ گرافیکی، گیم پلی، سلاح ها و سایر ویژگی های خاص آن ستوده و از پابجی بهتر دانستند. گفته ها و شنیده های گیمرها و رکوردهای این بازی نیز حکایت از همین موضوع دارد.

البته فیزیک بازی و فریم ریت پایین آن تا حدی جای انتقاد می گذارد اما چیزی از ارزش های یکی از بهترین های سبک بتل رویال کم نمی کند. همیشه بین طرفداران پابجی و کالاف دیوتی موبایل بحث وجود دارد و در واقع موضوع به نوعی سلیقه ای است.

اما این اواخر شاهد بودیم که پابجی تا حد زیادی و البته تحت تاثیر محدودیت های این بازی در هند و برخی دیگر کشورها، در حال از داست دادن پلیرهای خود است. پابجی پیش از در هند توسط دولت مسدود شد و بازی FAUG رسما به جای آن ارائه شد تا گیمرهای پرشمار هندی از این بازی بهره مند شود. به علاوه در کره نیز شاهد عرضه بازی پابجی کره ای بودیم که قابلیت هایی بهتر از پابجی اصلی را به همراه داشت.

حالا اما با کاهش پلیرهای پابجی، شمار بازیکنان عناوینی مانند فورتنایت و کالاف دیوتی موبایل در حال افزایش است. خصوصا که کسی که تجربه بازی های کالاف دیوتی را داشته باشد، از داشتن شخصیت هایی چون سوپ، گوست و پرایس به وجد می آید. دراین نسخه سبک های مختلفی از جمله بازیکن در مقابل بازیکن (PVP)، انجام مأموریت و غیره طراحی شده که ساعت‌ ها گیم پلی جذاب را برای کاربر به ارمغان می‌ آورد. حالت زامبی در فصل (Season) 3 حذف شده‌ است ولی امکان بازگشت آن در فصل‌ های‌ های بعد وجود دارد. علت حذف ناتوانی در کسب رضایت کاربران بوده‌ است.

با وجود محبوبیت و موفقیت این بازی، ممکن است کاربران مایل به تغییر یا حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل باشند. اما چگونه کالاف دیوتی موبایل را حذف کنیم ؟

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر [+تریلر و گیم‌پلی]

دانلود بازی Darkfire Heroes ؛ جادوی قهرمانان آتش سیاه!

حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل

حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل ؛ چگونه Call of Duty Mobile را حذف کنیم؟

حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل یکی از مواردی است که ممکن است برخی گیمرها در اندیشه آن باشند و به دلایل مختلفی تصمیم به آن بگیرند. داشتن اکانت های متعدد، تغییر اکانت و حساب کاربری، ثبت اکانت از حالت مهمان به حالت بازیکن اصلی و مواردی دیگر از مهمترین عللی است که می تواند منجر به تصمیم برای دیلیت اکانت Call of Duty موبایل باشد.

بازی Call Of Duty Mobile همانطور که گفتیم از محبوبترین بازی های سبک بتل رویال است که در سالیان اخیر و از زمان عرضه در شمار پراستفاده ترین، پرطرفدارترین و پرفروش ترین بازی عای موبایلی بوده است. عنوانی که تجربه موفق اکتیویژن در سبک تیراندازی اول شخص در کنسول و پی سی را در موبایل نیز برای این شرکت به ارمغان آورد.

اکتیویژن از سال 2003 تا امروز بیش از 15 عنوان مختلف از این بازی محبوب منتشر کرده است. در این بازی گیمرها با طیف گسترده ای از بازیکنان به مبارزه و جنگ می پردازند و ماموریت های مختلفی پشت سر می گذارند. از مهمترین ویژگی های کالاف دیوتی موبایل باید به گرافیک خوب آن اشاره کرد که با گیم پلی هیجان انگیز و جذابی که دارد، برتری خاصی به آن بخشیده. فارغ از این نباید از تعداد و تنوع بالای مپ ها و شخصیت های محبوب بازی غافل شویم. حضور میلیون ها بازیکن در سراسر دنیا، موسیقی و صدا گذاری بی نظیر و منحصر به فرد نیز جلوه خوبی به این بازی بخشیده است. در ادامه و در این جستار قصد داریم به آموزش حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بررسی بازی کال آف دیوتی وارزون 2020 ؛ هر آنچه از کالاف دیوتی Warzone باید بدانید!

حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل چگونه است؟

حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل ؛ چگونه Call of Duty Mobile را حذف کنیم؟

همانطور که گفتیم ممکن است گیمرها به دلایل مختلفی تصمیم به حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل بگیرند یا به داشتن اکانت های متعدد، تغییر حالت اکانت از حالت مهمان به اکانت اصلی، حذف کلی بازی و مواردی دیگر متمایل باشند و در نتیجه این مهم حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل به یک اولویت عمده بدل شود. به طور کلی دیلیت اکانت Call of Duty موبایل کار چندان پیچیده ای نیست و بازیکنان به سادگی و با انجام چند مرحله به این مهم موفق می شوند. مراحل اصلی دیلیت اکانت Call of Duty موبایل به قرار زیر است

بعد از ورود به صفحه اصلی باید وارد بخش تنظیمات بازی شوید که با شکل یک چرخ دنده نمایش داده شده است.

حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل ؛ چگونه Call of Duty Mobile را حذف کنیم؟
چگونه کالاف دیوتی موبایل را حذف کنیم ؟

در مرحله دوم کاربر با گزینه های مختلفی مواجه می شود و باید وارد آخرین قسمت که قسمت Other است شود.

حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل ؛ چگونه Call of Duty Mobile را حذف کنیم؟
چگونه کالاف دیوتی موبایل را حذف کنیم ؟

در آخرین مرحله و در بخش Other باید بر روی گزینه Log Out کلیک کرده و سپس دکمه OK را فشار داد. با انجام این سه مرحله گیمر از اکانت کالاف دیوتی خارج می شود.

حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل ؛ چگونه Call of Duty Mobile را حذف کنیم؟
چگونه کالاف دیوتی موبایل را حذف کنیم ؟

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با گیم گاردین (Game Guardian) ؛ هک بازی اندرویدی چگونه است؟

دانلود بازی Summon Dragons برای اندروید و آیفون

تغییر و دیلیت اکانت Call of Duty موبایل چگونه است؟

یکی از اموری که گیمرها ممکن است به هر دلیلی قصد انجام آن را داشته باشند فارغ از دیلیت اکانت Call of Duty موبایل ، تغییر اکانت Call of Duty موبایل باشد. برای این مهم کابر باید وارد حساب کاربری خود شده و مراحل حذف اکانت را دنبال کند. بعد از این می توانید وارد حساب کاربری فیسبوک خود شده و روی گزینه 3 خط لمس کنید. در این قسمت نیز باید گزینه Log Out را انتخاب کنید.

حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل ؛ چگونه Call of Duty Mobile را حذف کنیم؟

بعد از این عمل بازیکن دوباره باید وارد بازی کالاف دیوتی موبایل شده و آدرس جدید فیسبوک خود را وارد کند. با اینکار مراحل تغییر اکانت کالاف دیوتی موبایل انجام می شود. همچنین بازیکن می تواند بعد از خارج شدن از اکانت خود دوباره بازی را اجرا کند و از قسمت Sign up مشخصات جدید خود را وارد کرده و با انجام ثبت نام با یک اکانت وارد بازی شود.

 بیشتر بخوانید:

دانلود بازی کلش مینی (Clash Mini) برای اندروید و آیفون

دانلود بازی کلش هیروز (Clash Heroes) برای اندروید و آیفون

برگرداندن اکانت قبلی کالاف دیوتی موبایل

حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل ؛ چگونه Call of Duty Mobile را حذف کنیم؟

در مواقعی ممکن است بازیکنان در شرایط مختلف محبور به ترک بازی کالاف دیوتی شوند یا برای مدتی قادر به انجام بازی نباشند و بعد از مدتی تصمیم بگیرند دوباره به بازی برگردند. گیمر می تواند با برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل در هر زمانی و با استفاده از گوشی های مختلف به ادامه بازی بپردازند. با این کار لزومی به شروع بازی از ابتدا نیست. بعد از حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل گیمر در صورت تمایل به بازیابی اکانت باید مراحل زیر را انجام دهد.

  • در مرحله اول بازیکن باید بازی COD را اجرا کند و سپس از قسمت سمت راست بر روی گزینه Multiplayer کلیک کند.
  • در مرحله دوم و در بخش بالای صفحه باید بر روی گزینه ADD که با علامت زرد رنگ (+) نمایش داده شده است کلیک کرد.
  • در مرحله سوم بازیکن باید در پنجره LINK TO SOECIAL ACCOUNT گزینه Call of Duty را انتخاب کند.
  • در مرحله بعدی بازیکن باید برای ذخیره داده های بازی در قسمت Create an account یک حساب کاربری جدید ایجاد کند تا همیشه بتواند اکانت کالاف دیوتی موبایل را بازیابی نماید.
  • بعد از انجام مراحل قبلی یک صفحه جدید برای کاربر باز خواهد شد که باید آدرس ایمیل، رمز مناسب و کشور را انتخاب کند و سپس دکمه Sign in را انتخاب کند.
  • با انجام تمامی مراحل عنوان شده در پنجره LINK SUCCESSFUL یک پیغام با عنوان Account Linked برای بازیکن نمایش داده می شود. با فشار دادن دکمه OK اکانت ندای وظیفه با موفقیت ساخته خواهد شد و بازیکن می تواند با استفاده از اطلاعات خود از با دستگاه های دیگری وارد بازی شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی کلش کوئست (Clash Quest) برای اندروید و آیفون

بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت

آیا حذف بازی برابر با حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل است؟

حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل ؛ چگونه Call of Duty Mobile را حذف کنیم؟

ممکن است به دلایل مختلفی بازی از روی دستگاه شما حذف شود و این سوال برای گیمر ایجاد شود که با حذف بازی ،اکانت کاربر نیز حذف می شود؟ چنانچه بازیکن بازی را روی جیمیل یا فیسبوک خود ذخیره کرده باشد، حتی با حذف بازی از گوشی نیز می تواند با داشتن اطلاعات و رمز حساب خود دوباره اکانت کالاف خود را فعال کند و وارد بازی شود. اما اگر بازیکن به هیچ وجه بازی را ذخیره نکرده باشد ممکن است که حذف بازی باعث حذف اکانت شما شود.

بعد از نصب بازی در گوشی موبایل معمولا فایلی در پوشه obb که محل ذخییره دیتای بازی هاست ایجاد می شود که با نام فایل save شناخته می شود. گیمر می تواند این فایل را در پوشه دیتای جدید بازی کپی کند تا شاید بتواند اکانت حذف شده بازی را برگرداند.  این روش احتمال کمی برای بازگردانی اکانت باقی می گذارد. در نتیجه بهتر است که بازیکن بازی را حتما روی جیمیل یا فیسبوک خود ذخیره کند.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر / ویندوز

بازی Apex Legends Mobile ؛ هر چه لازم است بدانید

مزایای ذخیره کردن اکانت بازی کالاف دیوتی

هر چند که بازیکنان می توانند با انتخاب گزینه Guest به راحتی وارد محیط بازی شوند اما حالت مهمان می تواند مشکلاتی مانند حذف COD account به همراه داشته باشد. بنابراین ذخیره اکانت بازی می تواند کار بسیار خوبی باشد. ذخیره کردن اکانت بازی COD یا هر بازی موبایلی دیگری می تواند مزایای متعددی داشته باشد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

  • امکان ورود به بازی با استفاده از دستگاه های دیگر
  • عدم داشتن مشکل بازیکن در هنگام خرید سی پی بازی
  • کاهش احتمال حذف اکانت بازی
  • خریداری آسان و راحت پریمیوم پس کالاف دیوتی و پریمیوم پس پلاس بازی

در مجموع باید گفت بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از محبوب ترین و موفق ترین عناوین این سبک است. نام کالاف دیوتی به تنهایی اعتبار زیادی به این عنوان می دهد و در دو دهه اخیر یکی از شناخته شده ترین ها در سبک تیراندازی اول شخص در پلفترم های گوناگون بوده است.

بازیکنان در این بازی ممکن است با مشکلات مختلفی مواجه شوند یا قصد انجام آن ها را داشته باشند. بر همین اساس لازم است ابتدا اکانت خود را روی فیسبوک یا جیمیل خود ذخیره کرده و سپس وارد بازی شوند. این موضوع در دسترسی در سیستم های مختلف به بازی و موارد دیگر نیز موثر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص حذف اکانت کالاف دیوتی موبایل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    اونی که 50 صفحه توضیح دادی خارج شدنه ن حذف کردن
    چطوری اکانت دلت شده رو برگردونم اینو میدونی بگو که واجب نیازه

    پاسخ

    سلام من وقتی وارد بازی میشم به تنظیمات میروم و بالا سمت راست روی ساپورت میزنم و میخوام به کالاف پیام بدم اما اون بالا سمت راست عکس پیام نمیاد چیکار باید کنم

    پاسخ

    سلام. اگه دیتای obb رو تصادفی پاک کرده باشیم هیچ راهی نداره همون لولی ک بودیم برگردیم؟ خواهش میکنم جواب بدین

    پاسخ

    سلام ببین نه اکانت تو نمیپره اگه روی یک ایمیل سیو کرده باشیش تو یه بار بازی رو حذف و نصب کن درست میشه

    پاسخ

    سلام واسه جیمیل کرک تک سئو هم میشه؟؟

    پاسخ

    سلام. اگه حساب کالاف رو از جیمیل مون پاک کنیم. بعدا میشه دوباره از اون جیمیل برای کالاف استفاده کرد؟

    پاسخ