;
coinex

توکن Bonfire ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال بن فایر

بن فایر یکی از ارزهای دیجیتال با نماد BONFIRE است. در جستار پیش رو قصد بررسی، معرفی و آموزش خرید و فروش توکن Bonfire بپردازیم. با ما باشید.

دنیای ارزهای دیجیتال بسیار گسترده است و هر از چندگاهی چند توکن و ارز جدید با پلتفرم های جدید ارائه می شود. البته که بسیاری از این ارزهای جدید کاملا هیجانی و بدون هدف خاصی طراحی و ارائه می شود و تقریبا هیچ وقت به سوددهی خاصی نمی رسد، اما در این میان هستند برخی آلت کوین هایی که به تقلید از بیت کوین یا سایر رمزارزهای معتبر ارائه شده و به سوددهی بالایی می رسند.

یکی از رمزارزهای که اخیرا سروصدای زیادی به پا کرده و اذهان زیادی را به خود مشغول داشته است، توکن Bonfire است. در ادامه این جستار قصد داریم مفصلا به ارز دیجیتال Bonfire ، نحوه خرید ارز Bonfire و البته آینده و قیمت رمز ارز بن فایر بپردازیم.

توکن Bonfire

ارز دیجیتال بن فایر

توکن Bonfire به مانند همه دیگر موارد، ارزی دیجیتالی با نماد BONFIRE در مارکت کریپتوکارنسی است. این پروتکل در 18 آپریل 2021 از طریق مکانیزم پیش فروش OTC در زنجیره هوشمند Bonfire که به آن BSC گفته می شود راه اندازی شد.

قرارداد توکن Bonfire از یک سیستم پاداش استاتیک استفاده می کند. این یک توکن با ایده ایجاد یک توکن اجتماعی با مکانیزم درآمدزایی خود برای هولدرهای آن راه اندازی شد.

سیستم پاداش ایستا مفهومی است که توسط reflect.finance ارائه شده و توسط Safemoon رواج یافته است. این روش از فشار فروش وارد شده توسط سرمایه گذاران اولیه می کاهد. علاوه بر همه این موارد، این مکانیزم هولدرها را تشویق به حفظ توکن های خود می کند. سایت رسمی ارز دیجیتال بن فایر درباره این ارز دیجیتالی نوشته است:

توکن Bonfire یک قرارداد بدون اصطکاک و yield-generating است که به شما امکان می دهد در میان هرج و مرج بازار به دنبال پناهگاه باشید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

ویژگی های ارز دیجیتال بن فایر

توکن Bonfire ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال بن فایر

  • تعداد کل توکن های تولید شده : 1,000,000,000,000,000
  • 30 درصد توکن ها سوزانده شده است.
  • هر تراکنش 10 درصد کارمزد خواهد داشت که 5 درصد بین هولدرها تقسیم می شود و 5 درصد به استخر نقدینگی اضافه می شود.

اما در ادامه آشنایی با ارز دیجیتال Bonfire همراه ما باشید تا به نحوه خرید ارز Bonfire و قیمت رمز ارز بن فایر بپردازیم. باید دید آیا توکن بن فایر ارزش خرید خواهد داشت یا نه.

خرید و فروش ارز دیجیتال Bonfire

خرید و فروش ارز دیجیتال Bonfire بسیار ساده است و درواقع تفاوت چندانی با سایر ارزهای دیجیتال و توکن ها دارد. در ادامه به نحوه خرید ارز Bonfire خواهیم پرداخت. در نحوه خرید ارز Bonfire شما نیاز به مراجعه به یک صرافی معتبر و استفاده از یک کیف پول خوب دارید. با ما باشید.

قراداد توکن Bonfire از یک سیستم پاداش استاتیک استفاده می کند. این توکن با ایده ایجاد یک توکن اجتماعی با مکانیزم درآمدزایی خود برای هولدرهای آن راه اندازه شده است.  ما در آموزش نحوه خرید ارز Bonfire به طور معمول از صرافی پنکیک سواپ و کیف پول تراست والت استفاده خواهیم کرد. با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

در تراست والت و در نوار ابزار پایین سرویس DApps را انتخاب کنید.

توکن Bonfire ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال بن فایر

در بین گزینه ها pancakeswap را انتخاب کنید.

توکن Bonfire ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال بن فایر

سپس در بالای صفحه روی Connect روی شبکه Smart Chain Binance بزنید. اکنون می توانید به سادگی BNB از نوع BEP20 خود را تبدیل به ارز دیجیتال BONFIRE  کنید. کافی است در قسمت To عبارت BONFIRE را وارد کنید. اگر در لیست نبود از آدرس کانتراکت زیر استفاده کنید:

0x5e90253fbae4dab78aa351f4e6fed08a64ab5590

نکته : فراموش نکنید که باید slippage را روی 12 درصد قرار دهید. اکنون میتوانید مقدار مورد نظر را وارد کنید و خرید خود را با زدن روی SWAP تکمیل کنید. در صفحه جدید از شما می خواهد سفارش را تایید و Confirm کنید و در نهایت خرید انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

آینده و قیمت رمز ارز بن فایر

بن فایر ارز دیجیتالی جدیدی است که با محوریت جامعه ساخته شده است. با توجه به اینکه این توکن بر بستر BSC یا بایننس اسمارت چین ایجاد شده است، در صرافی پنکیک سواپ نیز قابل خرید و فروش است. در ادامه و در تصویر زیر شما می توانید رودمپ و مسیر آینده Bonfire را می توانید مشاهده کنید:

توکن Bonfire ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال بن فایر

با توجه به اینکه رودمپ و وایت پیپر ای پروژه به نظر می تواند مورد پذیرش جامعه قرار بگیرد. بنابراین می توانید با در نظر گرفتن بحث مدیریت سرمایه خود، مقدار کمی از این توکن را به دید میان مدت یا بلند مدت خریداری کنید تا در آینده چه پیش آید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

پیش بینی قیمت رمز ارز بن فایر

توکن Bonfire ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال بن فایر

Bonfire با نماد اختصاری BONFIRE یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که در رتبه 2603 بازار قرار داشته و سهم کمی از کل بازار را در اختیار دارد. هر واحد از Bonfire در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۲ دلار، با احتساب نرخ تتر 23745 تومان معادل ۰.۰۰۶ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن 7.92 میلیون دلار است.

قیمت در 24 ساعت اخیر 17.82 درصد کاهش یافته است. بالاترین قیمت Bonfire در تاریخ 20 اردیبهشت 1400 معادل ۰.۰۰۰۰۰۰۹ دلار بوده که همینک بیش از 69 درصد پایین‌ تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش Bonfire و تعداد کل واحدهای آن 1P خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن Bonfire معامله می‌شود، صرافی PancakeSwap با سهم بیش از 98 درصدی از حجم معاملات روزانه است.

در این شرایط پیش بینی قیمت رمز ارز بن فایر فرایند خیلی ساده ای نیست اما با تکیه به اطلاعات وب سایت موثق و معتبر دیجیتال کوین پرایس، می توان اطلاعاتی کسب کرد.

بنابر پیش بینی های انجام شده، به نظر می رسد بن فایر در حدود هفت سال دیگر و در پایان سال 2028 چیزی حدود 0.0001 دلار قیمت داشته باشد و همچنین پیش بینی می شود در سال های آیده روند کاملا رو به رشد و صعودی داشته باشد. به طور دقیق تر پیش بینی قیمت توکن Bonfire در سال های آتی به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

پیشبینی برای سال های آینده :

  • پایان 2021 : 0.0000008741 دلار
  • پایان 2022 : 0.0000022341 دلار
  • پایان 2026 : 0.0000284113 دلار
  • پایان 2028 : 0.0001 دلار

بهترین کیف پول ها برای توکن Bonfire

والت های گوناگونی از توکن Bonfire پشتیبانی می کنند اما همواره باید با بهترین ها اشنا باشید و از آن ها استفاده کنید. عادت ما استفاده از تراست والت است، اما موارد دیگری هم وجود دارد. در ادامه با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

متامسک

متامسک یا MetaMask یک کیف پول امن و معتبر برای نگه داری ارز های دیجیتال است. با این نرم‌افزار می‌ توانید به راحتی به ذخیره‌ سازی اتریوم و توکن‌ های مبتنی بر BEP20 بپردازید.

توکن Bonfire ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال بن فایر

Trust Wallet

Trust Wallet را می توان جزو بهترین کیف پول های موجود برای نگه داری Bonfire معرفی کرد. کیف پول تراست والت از نظر امنیت یکی از برترین و مطمئن ترین Wallet های دنیای کریپتو است. همچنین این کیف پول اپلیکیشن های مخصوص اندروید و آیفون نیز ارائه داده است.

توکن Bonfire ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال بن فایر

به علاوه می توانید از کیف پول های دیگری مثل کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری دیگر که از شبکه این ارز پشتیبانی کنند استفاده کنید اما متامسک و تراست والت را می توان بهترین ها برای این ارز دانست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص توکن Bonfire چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خدا لعنت کنه اون مثلا کارشناس از دیجیتال رو که به من گفت bonefire بخر
    مردک عوضی 95 در صد سرمایه ام سوخت رفت
    خدا لعنتش کنه

    پاسخ