;
coinex

انتشار پست اینستاگرام در دسکتاپ ممکن شد

بنابر گزارش های موجود، اینستاگرام قابلیت های جدیدی را در دست توسعه دارد. در اینجا به انتشار پست اینستاگرام در دسکتاپ خواهیم پرداخت.

اینستاگرام در مدت اخیر قابلیت های متعددی را توسعه و به اپلیکیشن اندرویدی یا سایر نسخه های خود اضافه کرده است و حالا جدیدترین خبر مرتبط با اینستاگرام، از اضافه شدن یک قابلیت موردانتظار به نسخه دسکتاپ این شبکه اجتماعی حکایت دارد.

بنابر بررسی های انجام شده، زین پس برای انتشار پست از طریق اینستاگرام می توانید اقدام کنید. این ویژگی که فعلا به صورت داخلی در خود این شرکت آزمایش می شود و با محدودیت هایی همراه است اما می تواند کار بسیاری از ما را ساده تر کند.

انتشار پست اینستاگرام در دسکتاپ ممکن شد

البته این قابلیت هنوز رسما تایید نشده است اما بنابر اطلاعاتی که یک منبع نسبتا موثق توییتری تایید کرده است، کاربران با کمک این قابلیت می توانند با گرفتن و رها کردن عکس ها از سیستم آن ها را در اینستاگرام آپلود کنند.

این ابزار به کاربران اجازه برش، افزودن فیلتر، ویرایش و تقریبا همه دستکاری های ضروری نسخه موبایلی را فراهم می کند. تنها نکته ای که در این باره وحود ندارد، قابلیت تصویربرداری مستقیم است که خب خیلی هم طبیعی است و انتظار وجود ویجت دوربین در نسخه دسکتاپ را نداریم. این محدودیت در مورد IGTV هم یکسان است.

انتشار پست اینستاگرام در دسکتاپ ممکن شد

اینستگرام بخش عمده ای از قابلیت هایش را در نسخه موبایل توسعه داده است. ولی اضافه شدن قابلیت انتشار پست از طریق رابط دسکتاپ، سبب ارتقای قابلیت های این شبکه اجتماعی می شود. در حال حاضر اما مشخص نیست که این قابلیت به صورت عمومی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت یا نه. همچنین هنوز تاریخ مشخصی برای ارائه آن وجود ندارد. فعلا وضعیت انتشار سایر انواع محتوا مثل استوری یا Reels هم روی دسکتاپ مشخص نیست.

انتشار پست اینستاگرام در دسکتاپ ممکن شد

منبع مربوط به تصاویر امروز می گوی قابلیت انتشار پست به این زودی ها قرار نیست در دسترس باشد چون هنوز به طور داخلی در دست توسعه است. ولی از روی تصاویر می توانیم حدس بزنیم که این ویژگی حداقل از نظر ظاهری آماده شده باشد.

انتشار پست اینستاگرام در دسکتاپ ممکن شد

اینستاگرام هفته پیش به کاربرانش اجازه داد تا در پروفایل خود معین کنند که چه ضمیری را ترجیح می‌دهند. این ویژگی در رابط تحت وب اینستاگرام دیده نمی‌شود و مانند بسیاری از ویژگی‌های این شبکه اجتماعی فقط مختص اپلیکیشن موبایل آن در نظر گرفته شده است.

اینستاگرام در ایام اخیر قابلیت های متعددی را به سرویس خود اضافه کرده است که از جمله باید به ریمیکس اینستاگرام، لایو روم اینستاگرام و مسنجر رومز اینستاگرام اشاره کرد. این سرویس همچنین شماری قابلیت های متنوع از جمله قابلیت Recently Deleted اینستاگرام، بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام و نحوه ارسال پیام ناپدید شونده در اینستاگرام  را نیز در دسترس کاربران خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص انتشار پست اینستاگرام در دسکتاپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر