;
coinex

اپلیکیشن کیان دیجیتال ؛ دانلود، نحوه ثبت نام و نقد و بررسی مدل سرمایه گذاری

اپلیکیشن کیان دیجیتال مرتبط با صندوق های سرمایه گذاری کیان است. در این نوشتار همه آنچه در خصوص این کسب و کار و نحوه سرمایه گذاری در آن می‌دانیم آورده شده است. با تکراتو در ادامه این مطلب همراه باشید.

آزادی مالی، یکی از اهدافی است که سرمایه گذاران به دنبال آن هستند. همه دانش و تجربه کافی را برای معامله در بورس و سایر بازارها ندارند. از طرف دیگر، ممکن است افرادی که باتجربه و خبره نیز باشند، زمان لازم را برای حضور در بازار نداشته باشند. صندوق سرمایه گذاری نهادی مالی است که به منظور مدیریت حرفه‌ای وجوه سرمایه‌ گذاران، با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، تأسیس شده و تحت نظارت آن سازمان فعالیت می‌نماید. با دانلود اپلیکیشن کیان دیجیتال می‌توان در تعدادی از صندوق های سرمایه گذاری آن، سرمایه گذاری کرد.

در طول چند سال گذشته به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی، تنها پس انداز کاردن کافی نبوده است و خیلی عظیمی از مردم به دنبال راه‌هایی برای سرمایه گذاری بوده‌اند. از خرید سهام بورس و دلار و طلا گرفته تا بهترین ارزهای دیجیتال و حتی این اواخر شت کوین ها. اما سرمایه گذاری نیاز به دانش دارد و خیلی‌ها از این دانش برخوردار نیستند. سبدگردان‌ها و صندوق‌های سرمایه گذاری برای رفع این نیاز تاسیس می‌شوند. اما آیا آنها قابل اطمینان‌اند. از نحوه ثبت نام در اپلیکیشن کیان دیجیتال گرفته و سرمایه گذاری در کیان دیجیتال، در ادامه همراه باشید تا بیشتر در این مورد صحبت کنیم.

اپلیکیشن کیان دیجیتال

دانلود، نحوه ثبت نام و نقد و بررسی مدل سرمایه گذاری

حفاظت از پس انداز و سرمایه‌ای که از راه درآمد ماهیانه خود به دست آورده‌اید در اوضاع نابسامان اقتصادی کنونی بسیار دشوار است. اپلیکیشن کیان دیجیتال، پلتفرمی برای سرمایه گذاری غیرحضوری است. در خصوص برنامه‌های این چنینی اولین چیزی که جلب نظر می‌کند این است که آیا می‌توان به آنها اطمینان کرد. متاسفانه در سال‌های گذشته تعداد پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری این چنینی که در نهایت کلاهبرداری از آب درآمدند کم نبوده است و به همین دلیل ما در تکراتو به صحت ادعاهای مطرح شده توسط رد و یا تایید نمی‌کنیم و قضاوت را به عهده خواننده می‌گذاریم.

در پلتفرمهایی نظیر گوگل پلی و مایکت، بسیاری از کاربران همین پرسش را مطح کرده‌اند و در پاسخ پشتیبان کیان دیجیتال پیام زیر را برای آنها ارسال کرده است:

یان دیجیتال متعلق به گروه خدمات بازار سرمایه کیان هست که تحت مجوز و نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار بوده و تمامی صندوق های سرمایه گذاری آن نیز تحت مجوز و نظارت این سازمان هستند. در صورت هر گونه سئوال و راهنمایی میتوانید با شماره 02188770123 تماس بگیرید.

اپلیکیشن کیان دیجیتال
دانلود برنامه کیان دیجیتال /

امنیت و اعتبار سرمایه گذاری در کیان دیجیتال

امنیت سرمایه‌گذاری از مهمترین عواملی است که در میزان سرمایه‌گذاری افراد جامعه تاثیرگذار است. ترس از دست رفتن سرمایه همیشه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سرمایه‌گذاران است. جبران خسارت، ضمانت نقد شوندگی و اعتبار مرجعی که سرمایه‌مان را به آنجا می‌سپاریم از نکات مهم و کلیدی سرمایه‌گذاری است.  در سایت و صفحه کافه بازار مربوط به اپلیکیشن کیان دیجیتال در این خصوص آمده است:

کیان دیجیتال محصول مشترک شرکت مشاور سرمایه‌گذاری پرتو آفتاب کیان (سهامی خاص)، شرکت کارگزاری توسعه معاملات کیان (سهامی خاص) و شرکت پذیرش پیشرو کیان (سهامی خاص) است. صندوق‌های سرمایه‌گذاری کیان نیز تحت مدیریت شرکت مشاور سرمایه‌گذاری پرتو آفتاب کیان هستند. مشاوره سرمایه‌گذاری پرتو آفتاب کیان جز نهادهای مالی ثبت شده در سازمان بورس با شماره ثبت 11543 و شماره مجوز 121/85288 برای مشاوره سرمایه‌گذاری است.

همچنین کارگزاری توسعه معاملات کیان ثبت شده به شماره 10673 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و دارای شماره مجوز 121/99003 برای انجام معاملات برخط است. صندوق‌های سرمایه‌گذاری کیان دیجیتال نیز دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار بوده و تحت نظارت مستمر این سازمان فعالیت می‌کنند. در سایت نهادهای مالی ثبت شده در سازمان بورس این مجوزها را می‌توانید مشاهده کنید (cfi.codal.ir).

بیشتر بخوانید: سرمایه گذاری در NFT چگونه است؟

در سایت نهاد های ملی ثبت شده در سازمان بورس دقیقا نام مشاوره سرمایه‌گذاری پرتو آفتاب کیان با مشخصاتی که عنوان شده آمده است. به عکس زیر دقت کنید:

اپلیکیشن کیان دیجیتال
دانلود برنامه کیان دیجیتال

برای بررسی بیشتر ما به بخش صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سازمان بورس و اوراق بهادار (این لینک) مراجعه کردیم و فایل مربوط به لیست صندوق های سرمایه گذاری در اوراق بهادار را دریافت کردیم. در فایل مربوطه آقای فرهنگ قره گوزلو به عنوان مدیر این مجموعه ثبت شده است. (عکس زیر) با همه این اوصاف ما همچنان به خواننده توصیه نمی‌کنیم که در این مجموعه سرمایه‌گذاری کنید/نکنید و قضاوت را به عهده خودش می‌گذاریم. 

اپلیکیشن کیان دیجیتال

دانلود اپلیکیشن کیان اندروید و آیفون(iOS)

کیان ‌دیجیتال، یک اپلیکیشن مدیریت سرمایه ‌گذاری آنلاین به ‌همراه انواع صندوق‌های سرمایه‌ گذاری برای تمامی افراد جامعه است. این برنامه 15 مگابایتی تاکنون بیش از 100 هزار مرتبه ار کافه بازار و به همین تعداد از گوگل پلی دریافت شده است. تمامی فرآیند‌های ثبت نام، فعالسازی و‌ سرمایه ‌گذاری در صندوق‌های درآمد ثابت کیان با سود روزشمار، سکه طلای کیان، آوای سهام و آهنگ سهام به‌ ساده ‌ترین شکل ممکن و بصورت آنلاین در این اپلیکیشن انجام می‌شود.

مزایای استفاده از اپلیکیشن کیان دیجیتال به گفته سازندگانش:

  • سرمایه‌گذاری آنلاین از سراسر ایران
  • سرمایه‌گذاری در صندوق درآمد ثابت با سود روزشمار
  • امکان سرمایه‌گذاری با حداقل مبلغ 500 هزار تومان
  •  امکان سرمایه‌گذاری در سکه طلا از طریق صندوق سرمایه‌گذاری طلا
  • سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سهامی
  • امکان سرمایه‌گذاری برای فرزندان
  • سنجش ریسک و ارایه پیشنهاد سرمایه‌گذاری متناسب با شما
  • آموزش مفاهیم سرمایه‌گذاری درون اپلیکیشن
اپلیکیشن کیان دیجیتال
صندوق های سرمایه گذاری کیان

برای دانلود اپلیکشن کیان دیجیتال اندروید و آیفون (iOS) از لینک های زیر استفاده کنید:

دانلود اپلیکیشن کیان دیجیتال برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود اپلیکیشن کیان دیجیتال برای اندروید از گوگل پلی

دانلود اپلیکیشن کیان دیجیتال برای اندروید از کافه بازار

کیان دیجیتال برای iOS

صندوق های سرمایه گذاری کیان دیجیتال

نحوه سرمایه گذاری در کیان دیجیتال چگونه است؟

بسیاری از مردم به تصور سود ده بودن یک بازار و بدون داشتن شناخت کافی اقدام به وارد کردن کل سرمایه زندگی خود در آن نموده که در اکثریت موارد شاهد از بین رفتن سرمایه‌های این افراد در این مواقع هستیم. برای خیلی از ما پول و سرمایه‌گذاری مثل یادگیری الفبا و دوچرخه‌سواری نبوده که در دوران بچگی تمرینشان کنیم و بیاموزیم‌.

بیشتر بخوانید:

آینده دوج کوین برای سرمایه گذاری چگونه است؟

مزایای سرمایه گذاری در کیان دیجیتال:

  • ثبت‌نام کاملا غیرحضوری: با اپلیکیشن کیان دیجیتال می‌توانید بصورت کاملا غیرحضوری در هر روز و هر ساعت اقدام به ثبت‌نام و آغاز سرمایه‌گذاری کنید.
  • تجربه سرمایه‌گذاری آنلاین: با اپلیکیشن کیان دیجیتال این امکان فراهم است تا بصورت آنلاین اقدام به خرید، فروش و مشاهده واحدهای سرمایه‌گذاری کنید.
  • سرمایه‌گذاری اصولی: اپلیکیشن کیان دیجیتال، راهکاری برای سرمایه‌گذاری تخصصی! به واسطه بهره‌مندی از مشاوران و متخصصین سرمایه‌گذاری، می‌توانید سرمایه‌گذاری موفقی را تجربه کنید.
  • سنجش ریسک: پیش از سرمایه‌گذاری موفق بایستی میزان ریسک پذیری خود را بسنجید، در اپلیکیشن کیان دیجیتال این امکان برای شما فراهم شده است.

تجربه نقش بسیار مهم و حیاتی در سرمایه گذاری در هر بازاری ایفا می‌نماید. سرمایه گذاری بنا به بازاری که شما به آن ورود می‌کنید، هم می‌تواند سخت بوده و هم بسیار آسان باشد. به همین جهت است که بسیاری شاید ترجیح بدهند خود وارد بازار نشوند و از سبدگردان‌ها و صندق‌های سرمایه گذاری استفاده کنند. اپلیکیشن کیان دیجیتال در همین راستا چند صندوق سرمایه‌گذاری دارد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

صندوق های سهامی

این صندوق‌ها همانند صندوق‌های درآمد ثابت نیستند که طی دوره‌های مشخصی پرداخت سود داشته باشند. سود صندوق سهامی ناشی از تفاوت قیمت خرید و فروش واحدهای صندوق است یعنی سرمایه‌گذاران از افزایش قیمت واحدهای صندوق سود می‌برند.

صندوق سهامی صندوقی است که به موجب قوانین موضوعه بازار سرمایه و تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار، پول مردم را جمع‌آوری کرده و در سهام و تا حد کمی در اوراق با درآمد ثابت بورسی و سپرده‌های بانک سرمایه‌گذاری می‌کند. معمولا صندوق‌های سهامی کوچک بین 5 تا 50 هزار و صندوق‌های سهامی بزرگ بین 50 تا 500 هزار واحد سرمایه‌گذاری قابل عرضه دارند. این صندوق‌ها اغلب تقسیم سود دوره‌ای ندارند.

اپلیکیشن کیان دیجیتال
دانلود برنامه کیان دیجیتال /  صندوق های سرمایه گذاری کیان

صندوق آوای سهام کیان: صندوق آوای سهام کیان یک صندوق قابل معامله در بورس نیست، یعنی برای خرید واحد این صندوق به کد بورسی نیاز نیست و از طریق اپلیکیشن کیان دیجیتال بدون مراجعه حضوری می‌توان در این صندوق سرمایه‌گذاری کرد. هر زمان تصمیم بگیرید که تمام یا بخشی از سرمایه‌گذاری خود در این صندوق را کاهش دهید، می‌توانید واحدهای سرمایه‌گذاری خود را ابطال بزنید و وجه ابطال شده بین سه تا شش روز کاری بعد از ابطال به حساب اعلامی سرمایه‌گذار واریز می‌شود.

صندوق آهنگ سهام کیان: صندوق آهنگ سهام کیان، تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار، پول مردم را جمع‌آوری کرده و در سهام و تا حد کمی اوراق با درآمد ثابت و سپرده‌های بانک سرمایه‌گذاری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

جزئیات صندوق های سهامی برای سرمایه گذاری در کیان دیجیتال:

  • پرداخت سالانه ۲٪ از خالص ارزش دارایی به عنوان کارمزد مدیر صندوق توسط سرمایه گذار
  • حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری: به اندازه مبلغ صدور یک واحد صندوق
  • حداقل دوره سرمایه گذاری: یک سال
  • خرید واحدهای صندوق به قیمت صدور و فروش آن به قیمت ابطال است
  • پرداخت ۲۰۰۰ تومان به عنوان کارمزد ثابت صدور پس از هر صدور توسط سرمایه گذار

صندوق با درآمد ثابت

صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری با درآمد ثابت یکی از کم ریسک‌ترین انواع صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری مشترک هستند که حدوداً کمی بیش از سود بانکی برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کنند. سود غالبا تضمین‌شده این صندوق‌ها در مقاطع عمدتاً در مقاطع یک‌ماهه و بعضاً در مقاطع سه‌ماهه پرداخت می‌شود. تا کنون بیش‌از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از منابع نقدی مردم در این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری شده است.

اپلیکیشن کیان دیجیتال
نحوه ثبت نام در کیان دیجیتال /

همه صندوق‌های مشترک در ایران زیر نظر سازمان بورس بوده و تحت نظارت دقیق قانونی قرار دارد. این صندوق ها سرمایه های مردم را در اوراق کم ریسک مانند سپرده‌های بانکی، اوراق مشارکت، و سایر اوراق بدون ریسک قابل معامله در بازار سرمایه سرمایه‌ گذاری می‌کنند. مشتریانی که به هر دلیل در کوتاه‌ترین زمان ممکن (حداقل یک ماه) نیاز به دریافت سرمایه خود باشند، به‌راحتی می‌توانند با ابطال واحدهای خود، سرمایه‌شان را به‌صورت نقدی دریافت کنند.

ویژگی های صندوق با درآمد ثابت کیان:

  • یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) است
  • کارمزد کارگزاری:‌ به ازای یک بار خرید و یک بار فروش درمجموع ۰.۰۳۷۵ درصد از مبلغ سرمایه‌گذاری
  • حداقل مبلغ جهت سرمایه‌گذاری: به اندازه حداقل مبلغ قابل خرید و فروش از طریق کارگزاری‌ها (این حداقل در حال حاضر ۵۰۰هزار تومان است)
  • تقسیم سود : سود هر روز به قیمت واحد اضافه می‌شود یا ممکن است در بعضی روزها از قیمت کم شود

صندوق طلا

صندوق‌های سرمایه‌گذاری طلا (Gold Funds)، یکی از انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک و قابل معامله (ETF) در بورس کالا هستند. این صندوق‌ها سرمایه مشتریان خود را به جای خرید سهام، روی وجه نقد و اوراق مبتنی بر سکه طلا سرمایه‌گذاری می‌کنند. صندوق‌های طلا صندوق‌هایی هستند که بیشتر پرتفوی آن‌ها به اوراق سپرده سکه طلا اختصاص پیدا کرده است. تاکنون بیش از ۲ هزار میلیارد تومان از منابع نقدی مردم در این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری شده است.

اپلیکیشن کیان دیجیتال
نحوه ثبت نام در کیان دیجیتال /

این سکه‌ها نزد انبارهای استاندارد بورس کالا نگه‌داری می‌شوند. بخش کمی از صندوق نیز ممکن است به سهام یا اوراق با درآمد ثابت یا وجوه نقدی اختصاص پیدا کند. با خرید و فروش در صندوق سرمایه گذاری طلا، ریسک خرید، جابجایی و نگهداری فیزیکی طلا و سکه را پشت سر گذاشته‌اید و دیگر نگرانی نقد شوندگی آن را نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین سرمایه گذاری 1400

ویژگی های صندوق طلا کیان:

  • کارمزد کارگزاری: به ازای یک بار خرید و یک بار فروش در مجموع ۰.۲۳ درصد از مبلغ سرمایه‌گذاری
  • حداقل مبلغ جهت سرمایه‌گذاری: به اندازه حداقل مبلغ قابل خرید و فروش از طریق کارگزاری‌ها است (این حداقل در حال حاضر ۵۰۰هزار تومان است)
  • تقسیم سود : به صورت دوره‌ای (ماهانه، فصلی، سالانه) سود پرداخت نمی‌کند و سود یا زیان سرمایه‌گذار از تغییر در قیمت هر واحد ایجاد می‌شود.

کاربران چه می‌گویند؟

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خیلی دوست دارم اینجوری کارکنم ولی بخدااعتمادی نمونده تواین خراب شده.چندموسسه اعتباری تومشهدپول مردم روبالا کشیدن وندادن.مجوزهم داشتن.چندکالای اینترنتی سفارش دادم تعداد۲عدد اصلا کلاهبرداری بود وبالا کشیدن.رفتم شکایت واینقدردنگ وفنگ داشت بیخیال شدم
    حالا شما بگیدمن کارگرکه بابدبختی پول درمیارم چجوری اعتمادکنم؟چجوری….چجوری
    قصداهانت بهتون نداشتم ولی واقعیت زندگی توایرانه.شماهم فک نکنم تواین کشوربتونیداعتمادجلب کنیدوکارکنیدحالا هرچقدرصادق باشید.

    پاسخ