;
coinex

ارز دیجیتال کیشو اینو ؛ نحوه خرید، قیمت و آینده ارز دیجیتال Kishu Inu

ارز دیجیتال کیشو اینو با نماد KISHU در بازار کریپتوکارنسی شناسایی می شود. در این مقاله هدف ما آشناسازی شما با اهداف و کارکردهای این رمزارز نوین است.

بنابر آنچه از وایپ پیپر کیشو اینو قابل دریافت است، این رمزارز در پاسخ به رمزارز این روزها محبوب دنیای کریپتوکارنسی یعنی دوج کوین ایجاد شده است. کیشو می کوشد اولین سکه سگ فراتر از یک شوخی ساده باشد.

با این حال در حال حاضر باید گفت تقریبا اطلاعی از چشم انداز کیشو اینو نداریم. کیشو اینو یک ارز پایه غیرمتمرکز دارای سیستم پاداش فوری برای دارندگان است.

آنچه بیش از هرچیز عامل جذابیت ارز دیجیتال کیشو اینو نسبت به سایر آلت کوین ها می شود الزاما چشم انداز آینده کیشو اینو نیست که به عنوان اصلی ترین نقطه فروش خود به بازار عرضه می شود. مانند اکثر توکن های دارای منابع چندکوادریلیونی دارای نقدینگی قفل شده هستند، کیشو تمام توکن هایی که وارد کیف پول نقدینگی آن می شود می سوزاند.

با ادامه روند صعودی این رمز ارز و افزایش حجم معاملات ارز دیجیتال Kishu Inu ، احتمال بروز برخی مشکلات در مقیاس پذیری وجود دارد، اما در این میان توکن کیشو اینو طبیعتا از درخشش خود لذت می برد. همزمان با نگارش این مطلب، قیمت این ارز معادل 0.00000001 دلار بود. این رقم ممکن است میکروسکوپی به نظر برسد و درواقع همین طور نیز هست.

اما برای یک آلت کوین یک رقم اعشاری نیز می تواند یک قیمت مناسب باشد. حجم معاملات توکن کیشو اینو در مدت اخیر افزایش بالایی داشته است و این یعنی توجه بازار به کیشو اینو جلب شده است. اما در ادامه ضمن پرداختن به ارز دیجیتال Kishu Inu شما را با نحوه خرید از Kishu Inu و پیش بینی قیمت رمز ارز کیشو اینو در آینده آشنا خواهیم کرد.

ارز دیجیتال کیشو اینو (Kishu Inu) چیست؟

ارز دیجیتال Kishu Inu که با نماد KISHU شناسایی می شود یک ارز دیجیتالی غیرمتمرکز مبتنی بر جامعه و دارای پاداش فوری برای هولدرهای آن است. ارز دیجیتال کیشو اینو اولین بار د آپریل 2021 راه اندازی شد و به سرعت به یکی از مشهورترین ارزهای دیجیتالی در سال 2021 بدل شد.  در وبسایت ارز دیجیتال کیشو اینو آمده است:

توکن کیشو اینو برادر کوچک دوج کوین و بهترین دوستHokkaidu Inu است. کیشو اینو کاملا منصفانه راه اندازی شد و تیم توسعه دهنده هیچ “توکنی برای تیم” ندارد. به عبارت دیگر ، سازندگان ما مجبور شدند KISHU را در بازار آزاد خریداری کنند.

صندوق بازاریابی جامعه برای اعضای جامعه است که به رشد و توسعه کیشو اینو کمک کرده و کمک می کنند! ما خیلی سریع رشد کرده ایم و برای اینکه به رشد فعلی خود ادامه دهیم ، از انجمن خود می خواهیم که به ما کمک کند!

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

ویژگی های ارز دیجیتال کیشو اینو

ارز دیجیتال کیشو اینو ؛ نحوه خرید، قیمت و آینده ارز دیجیتال Kishu Inu

تعداد کل توکن های ارز دیجیتال کیشو اینو  100,000,000,000,000,000 واحد است و 2 درصد کارمزد برای هر معامله به عنوان پاداش بین هولدرها تقسیم می شود.

KISHU Swap صرافی رسمی غیرمتمرکز (DEX) پروژه کیشو اینو است و به دارندگان آن این امکان را می دهد که هر توکن ERC20 را با رمز دیگری عوض کنند. کیشو بر بستر بلاکچین اتریوم قرار دارد و در صرافی هایی از جمله صرافی یونی سواپ قابل خرید و فروش است. اگر قصد دارید کیشو اینو بخرید، صرافی های برتر برای خرید این ارز در حال حاضر OKEx ، CoinTiger ، Bitrue ، BKEX و BiKi هستند.

وایت پیپر ارز دیجیتال کیشو اینو

کیشو اینو یک شبکه معاملات غیرمتمرکز جامعه محور است. این رمز ارز کاملا غیرمتمرکز است و در صرافی های غیرمتمرکز می توانید آن را تهیه کنید. همه تصمیمات در این رمز ارز توسط جامعه دارندگان و مشتریان انجام می گیرد.

رمزارز کیشو اینو کاملا منصفانه راه اندازی شده است و حتی سازندگانش مجبور شدند کیشو را در بازار آزاد خریداری کنند.  ارزهای رمزنگاری شده همچنان توجه عمده سرمایه گذاران، کارآفرینان، نهادهای نظارتی و عموم مردم را به خود جلب می کند.

دروایپ پیپر رمزارز کیشو آمده که هدف ایجاد رمزارز کیشو اینو این است که به جهانیان اثبات کند که این سکه سگ می تواند چپیزی فراتر از یک میم کوین باشد. کیشو با ایده یک ایده انقلابی و نوین توسععه یافته است و در اصل به اولین سگه سگ با ارزش واقعی بدل شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید

توکن دفینیتی ICP چیست

اکوسیستم

توکن کیشو متکی بر ERC20 است و در اتریوم راه اندازی شده است. بلاکچین کیشو 17 آپریل 2021 و در میزان 100 کوادریلیون ارائه شد. سازوکار آن به این شکل است که برای هر معامله 2 دصد به موجودی سرمایه گذاران کیشو به عنوان پاداش ارسال می شود.

نحوه خرید ارز دیجیتال کیشو اینو

KISHU در 17 آوریل 2021 راه اندازی شد و به سرعت به یکی از مشهورترین ارزهای کریپتو سال 2021 تبدیل شد. در ادامه این مقاله به محوه خرید ارز Kishu Inu خواهم پرداخت. ما در آموزش نحوه خرید ارز Kishu Inu فرض را بر این می گذاریم که شما از کیف پول تراست والت استفاده می کنید. برای خرید این ارز، در تراست والت در منوی پایین DApps را انتخاب کنید. سپس Uniswap را پیدا کنید و انتخاب کنید.

ارز دیجیتال کیشو اینو ؛ نحوه خرید، قیمت و آینده ارز دیجیتال Kishu Inu

سپس روی Enter App بزنید.

ارز دیجیتال کیشو اینو ؛ نحوه خرید، قیمت و آینده ارز دیجیتال Kishu Inu

اکنون در بخش Swap در بخش From کریپتویی که قصد فروش و تبدیل آن را دارید را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

توکن Bafe IO چیست

سپس Select a token را بزنید.

ارز دیجیتال کیشو اینو ؛ نحوه خرید، قیمت و آینده ارز دیجیتال Kishu Inu

در ادامه مراحل خرید توکن KISHU را جستجو کنید.

ارز دیجیتال کیشو اینو ؛ نحوه خرید، قیمت و آینده ارز دیجیتال Kishu Inu

اگر پیدا نشد، لازم است از کانراکت آدرس 0xa2b4c0af19cc16a6cfacce81f192b024d625817dاستفاده کنید.

سپس اطلاعیه را تایید کنید و روی import بزنید.

ارز دیجیتال کیشو اینو ؛ نحوه خرید، قیمت و آینده ارز دیجیتال Kishu Inu

سپس مقدار را تعیین کنید و برای خرید یا فروش Kishu inu روی Swap بزنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

رمزارز چیا چیست

بررسی آینده Kishu Inu

ارز دیجیتال کیشو اینو ؛ نحوه خرید، قیمت و آینده ارز دیجیتال Kishu Inu

همانطور که گفتیم ارز دیجیتال کیشو اینو یک ارز جامعه محور است و اگر قرار بر رشد آن باشد باید مورد توجه عموم مردم و فعالان دنیای کریپتوکارنسی قرار بگیرد.

با توجه به اینکه این پروژه قرار نیست سرویس خاصی ارائه دهد و صرفا موفقیت آن در گروی اقبال عمومی است در صورتی که ریسک پذیر هستید تنها مبلغ بسیار کمی را با مدیریت سرمایه وارد کنید و دید میان مدت داشته باشید.

پیش بینی قیمت رمز ارز کیشو اینو (KISHU)

کیشو سواپ یک صرافی غیرمتمرکز و اختصاصی برای ارز دیجیتال کیشو و سایر رمزارزهای غیرمتمرکز است که به سرمایه گذار امکان تعویض و مبادله انواع توکن های ERC20 را می دهد. این صرافی از پشتیبانی یونی سواپ، امن ترین و مورد اعتماد ترین صرافی غیرمتمرکز جهان نیز برخوردار است. به علاوه این به عنوان بنیادی عمل می کند که ما از آن ویژگی ها و قابلیت های اضافی دارندگان کیشو را در دسترس خواهیم داشت.

ارز دیجیتال کیشو اینو ؛ نحوه خرید، قیمت و آینده ارز دیجیتال Kishu Inu

اگر قصد خرید ارز کیشو را داید، صرافی های برتر تجارت در کیشو اینو در حال حاضر یونی سواپ و کوین تایگر هستند. کیشو اینو برادر کوچکتر دوج کوین و بهترین دوست HOKK عنوان شده و 2 درصد از هر معامله آن به عنوان پاداش بین دارندگان توزیع خواهد شد.

با توجه به لحظه ای بودن قیمت رمز ارز کیشو اینو و سایر ارزهای دیجیتال پیش بینی قیمت رمز ارز کیشو اینو دشوار است. اما پایگاه اینترنتی دیجتال کوین پرایس اطلاعاتی از قیمت رمز ارز کیشو اینو را به اشتراک گذاشته است. قیمت رمز ارز کیشو اینو در دیجیتال کوین پرایس در سالیان آینده به قرار زیر است:

  • پایان 2021 : 0.00000008 دلار
  • پایان 2022 : 0.0000002 دلار
  • پایان 2025 : 0.00000062 دلار
  • پایان 2026 : 0.0000012 دلار
  • پایان 2028 : 0.0000012 دلار

بیشتر بخوانید:

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

ماشین حساب چیا

بهترین کیف پول کیشو اینو ؛ نحوه خرید ارز Kishu Inu

طبیعتا شما در مراحل خرید یک ارز دیجیتال جز مراجعه به صرافی نیاز به استفاده از یک کیف پول معتبر نیز دارید. نحوه خرید ارز Kishu Inu  نیز از این قاعده مستثنی نیست و شما نیاز به استفاده از یک کیف پول خوب در نحوه خرید ارز Kishu Inu  دارید. تا پایان با ما باشید.

Trust Wallet

به مانند همه دیگر ارزهای دیجیتال در این مورد نیز همچنان کیف پول تراست والت به عنوان یک گزینه خوب در دسترس شما برای ذخیره سازی توکن کیشو اینو است. این پول دیجیتالی امن برای هر دو پلتفرم اندروید و آیفون در دسترس کاربران قرار دارد.

متامسک

متامسک نیز از دیگر کیف پول های رایج و معتبر دنیای کریپتوکارنسی است که کاربران زیادی دارد. با این نرم افزار می توانید به راحتی به ذخیره سازی اتریوم و توکن های مبنی بر ERC20 بپردازید.

بیشتر بخوانید:

دوج کوین رایگان

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

مشکلات کیشو اینو

Adrian Zduńczyk یکی از بنیانگذاران گروه تجزیه و تحلیل بلاکچین YellowBlock و مدیر عامل پلتفرم آموزشی رمزگذاری The Birb Nest می باشد. او و همکارانش بارها هشدار دادند که تعدادی از ارزهای رمزنگاری شده، مانند کیشو اینو، شیبا اینو و اندد داگ هیجان انگیز هستند و ممکن است به صورت حباب هایی در بازار ظاهر شود، به ویژه در حوزه مالیات غیرمتمرکز، یا توکن های DeFi  ارزهایی که بدون مرجع مرکزی هستند.

وضعیت فعلی بازار DeFi به عنوان بخش کل بازار ارزهای رمزنگاری شده بسیاری از حباب های بزرگ را به یاد می آورد که در اثر تقاضای بیش از حد و انتظارات بازده بالا متورم می شوند. FTC به مشتریان در مورد خطرات فریب سود سریع در معاملات ارزهای رمزپایه و سایر کلاهبرداری های ارز رمزنگاری شده به مصرف کنندگان هشدار می دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال کیشو اینو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام وقت بخیرارزکیشوتوهات بیت چرااینجوری شده دلاراش تکون نمیخوره بعدشم شده یه صفرداستانش چیه ممنونم

    پاسخ