;
coinex

فجیع ترین قتل های تاریخ ؛ آشنایی با وحشتناک ترین و بدترین و معروف ترین قاتل های دنیا

این روزها خبر قتل بابک خرمدین توسط پدرش باعث ایجاد وحشت و تعجب شده است، اما این نخستین بار نیست. در این مقاله با فجیع ترین قتل های تاریخ آشنا شوید.

قتل های زنجیره ای همواره موضوعی اسرار آمیز خواهند ماند قتل هایی که معمولا جزو فجیع ترین قتل های تاریخ هم هستند. معروف ترین قاتل های تاریخ معمولا انگیزه هایی به غیراز مسائل مالی داشته اند و همین باعث شده است که وحشتناک ترین قتل های دنیا توسط کسانی رخ دهد که هیچ کس فکرش را هم نمیکرده آنها روزی در لیست معروف ترین قاتل های تاریخ قرار بگیرند.

همین چند روز پیش بود که خبر  به قتل رسیدن کارگردان معروف سینما یعنی بابک خرمدین منتشر شد، خبر بسیار شوک آور بود چرا که قاتلین او  پدر مادر بابک خرمدین بودند! بعداز آن حتی معلوم شد که این والدین پیش از این دختر و دامادشان را نیز به قتل رسانده اند. این خبر باعث شد ما در سایت تکراتو به فجیع ترین قتل های تاریخ بپردازیم تا به شما نشان دهیم که این اولین بار نیست که جهانیان از خشونت فراتر از تصور یک انسان دچار شوک می شوند.

فجیع ترین قتل های تاریخ

قتل های وحشتناک بسیار زیادی وجود دارند که هرگز چیزی در مورد آنها گفته نشده است شاید علت این باشد که هیچ کس نمی خواهد به ماهیت گاه خطرناک انسان ها فکر کند. ماهیتی که باعث شده است فجیع ترین قتل های تاریخ رخ دهند. ما در ادامه به برخی از وحشتناک ترین قتل های دنیا که احتمالا شما هیچ گاه درباره آنها نخوانده اید اشاره خواهیم کرد.

نکته: اگر از آن دسته انسانهای احساساتی هستید بهتر است این مطلب را نخوانده رها کنید چرا که صحنه و اتفاقات نقل شده در این مقاله به بدترین قتل های تاریخ و معروف ترین قاتل های تاریخ می پردازد و ممکن است احساسات شما را جریحه دارد کند.

خواهران پاپین رییس خود را در خونسردی کامل به قتل رساندند!

فجیع ترین قتل های تاریخ ؛ آشنایی با وحشتناک ترین و بدترین و معروف ترین قاتل های دنیا

دو خواهر فرانسوی به نام های لئا و کریستین پاپین که به عنوان پیشخدمت در سال 1926 برای خانواده لانسین کار میکردند رییس خود را به قتل رساندند. در گزارش ها آمده است که این دو خواهر بسیار رفتار عجیبی داشتند زیاد با دیگران ارتباط برقرار نمی کردند و علاقه ای به هیچ چیز نشان نمی دادند، اگرچه آنها کار و وظیفه خود را به درستی انجام می دادند و به مدت 7سال با خانواده ی لانسین زندگی می کردند.

اما یک شب در فوریه 1933 آقای لانسین که در خانه ی دوست خانوادگی شان منتظر رسیدن همسر ودخترش بود بعداز غیبت و نیامدن آن دو راهی خانه شد اما او در خانه با یکی از فجیع ترین قتل های تاریخ روبرو شد. او با جسد دختر و همسرش در کف خانه  روبرو شد درحالی که غرق در خون بودند.

چشم های دختر و همسرش را بیرون آورده بودند و صورتشان به صورت کامل له شده بود. به گزارش پلیس خواهران پاپین در اتاق را به روی خود قفل کرده بودند و پس از شکستن در پلیس آن دو را در حالی که در کنار هم دراز کشیده اند و یک چکش خونین را بدست دارند پیدا می کند. این دو خواهر عجیب با این قتل برای همیشه جزو معروف ترین قاتل های تاریخ قرار گرفتند.

خواهران پاپین بلافاصله به جنایات خود اعتراف کردند. وقتی آنها در زندان بودند کریستین بسیار از دوری خواهرش پریشان بود و دچار مشکلات عصبی شد در حدی که بالاخره اجازه داده شد که این دو با یکدیگر ملاقات کنند. در گزارش پزشکان اشاره شده است که این دو خواهر به شکل مشکوکی باهم احساس نزدیکی می کردند عده ای حتی به روابط جنسی بین این دو اشاره کردند که بعدها توسط پزشکان که خواهران پاپین را معاینه می کردند تکذیب شد.

چند ماه بعد کریستین دچار فروپاشی روانی شد و تلاش کرد چشمان خویش را از حدقه بیرون بیاورد که موفق نشد.سرانجام  کریستین به علت اینکه مغز متفکر قتل بوده است به حبس ابد محکوم شد اما لئا توانست در سال 1943 از زندان آزاد شود و پس از تغییر هویت با هویتی جدید در یک هتل مشغول به کار شود. بنابراخبار تایید نشده  لئا در سال 1982 درگذشت.

بیشتر بخوانید: ایرانی های معروفی که خودکشی کردند

جان جورج هاگ : قاتلی با حمام اسیدی

فجیع ترین قتل های تاریخ ؛ آشنایی با وحشتناک ترین و بدترین و معروف ترین قاتل های دنیا

یکی از معرروف ترین قاتل های تاریخ جان جورج است. او اهل انگلیس و یک قاتل زنجیره ای بود که در اواخر دهه 40 اقدام به ثبت فجیع ترین قتل های تاریخ کرد.

به گزارش مجله ی پزشکی قانونی لندن،جان جورج بدن مقتولین را در حمام اسید کاملا حل می کرد. او تصور می کرد اگر بدن ها را حذف کند هیچ مدرکی از خود به جا نخواهد گذاشت. اما اطمینان و تکبر او درنهایت او را در ششمین قتل لو داد. او در دادگاه به دیوانگی اعتراف کرد وحتی اصرار داشت که اعتراف کند که خون قربانیان خود را نوشیده است. وی در سال 1949 به دار آویخته شد.

رابرت بردلا : قصاب کانزاس

فجیع ترین قتل های تاریخ ؛ آشنایی با وحشتناک ترین و بدترین و معروف ترین قاتل های دنیا

به گزارش نیویورک دیلی نیوز، در اواخر دهه 80 یکی از فجیع ترین قتل های تاریخ رخ داد. رابرت بردلا مردی از اهالی کانزاس چند عدد از بدترین قتل های تاریخ را رقم زد. رابرت بردلا 6 مرد را شکنجه کرد و به قتل رساند و سپس بدن آنها را به قطعات بسیار کوچک خرد کرد وبه عنوان غذای سگ از آنها استفاده کرد، وی همچنین یادداشت های مفصلی در مورد هر یک از قربانیان خود می نوشت و درخانه نگهداری می کرد که بعدا بر علیه خود او به کار گرفته شد.

اگر هفتمین قربانی او که جوانی 22 ساله بود موفق نشده بود از طبقه دوم خانه ی بردلا فرار کند،شاید او هرگز دستگیر نمیشد و پرده از یکی از وحشتناک ترین قتل های دنیا برداشته نمی شد. در ابتدا بردلا به جرم تجاوز جنسی دستگیرشد، اما پس از آنکه پلیس در خانه وی بقایای جسد انسان و کیف پول قربانیان را پیدا کرد به حبس ابد محکوم شد و در سال 1992 بر اثر سکته قلبی در زندان درگذشت تا فاعل یکی از بدترین قتل های تاریخ برای همیشه از میان برود.

بیشتر بخوانید: خودکشی سریالی دانشجویان پزشکی

دنیس نیلسون : مردان جوان را می کشت و جسدآنها را نگه میداشت

فجیع ترین قتل های تاریخ ؛ آشنایی با وحشتناک ترین و بدترین و معروف ترین قاتل های دنیا

دنیس نیلسون یکی از فجیع ترین قتل های تاریخ را انجام داده است. او در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 لندن را مدت ها به وحشت انداخت او طی 5 سال 15 مرد را به قتل رساند. نیسلون مردان جوان را در بارها شناسایی می کرد و با پیشنهاد دوستی آنها را به خانه می برد.

سپس آنها را در خانه درآب خفه می کرد و پس از مرگ بدن آنها را غسل داده و لباس می پوشاند. شاید همین کافی باشد برای اینکه ابن قتل هارا جزو فجیع ترین قتل های تاریخ بدانیم.

او بعدها به پلیس اعتراف کرد که اجساد را قبل از دفن مدت ها حفظ میکرده است و با آنها رابطه جنسی برقرار می کرده است و حتی با آنها صحبت میکرده است. او در حال حاضر زنده است و در زندان یورکشایر انگلیس حبس ابد خود را میگذراند.

بیشتر بخوانید: چالش مومو در واتساپ

هرب بامیستر : قاتلی که قربانیانش را در حیاط خانه نگه میداشت

فجیع ترین قتل های تاریخ ؛ آشنایی با وحشتناک ترین و بدترین و معروف ترین قاتل های دنیا

در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 به گفته مجله people، هربرت بامیستر مردان همجنس گرا را به خانه خود می برد و سپس آنها را خفه میکرد و آنها را در جنگل پشت خانه خود می انداخت. او استخر خانه ی خود را با مانکن هایی تزیین کرده بود تا اینگونه جلوه دهد که آنجا مهمانی در جریان است.

حتی بعدها مشخص شد که یک بار پسرکوچک بامیستر درحالی که در پشت خانه بازی میکزد بر روی یکی از قربانیان راه رفته است. این مشخصات باعث شده است قتل های بامیستر جزو وحشتناک ترین قتل های دنیا لقب بگیرد.

درنهایت وقتی بامیستر متوجه شد پلیس در تعقیب اوست به کانادا گریخت و در پارکی به سرخود شلیک کرد. وی در یادداشت خودکشی، ازدواج ناموفق و شکست در تجارت را علت خودکشی خود ذکر کرد و هرگز به هیچ یک از قتل ها اعتراف نکرد. پلیس معتقد است او بین 15 تا 20 نفر را به قتل رسانده است. از نظر تعداد قربانیان این یکی از فجیع ترین قتل های تاریخ بوده است.

بیشتر بخوانید: فجیع ترین و بدترین تجاوزهای جهان

گرترود بانیسوزکی : مادر شکنجه گر

فجیع ترین قتل های تاریخ ؛ آشنایی با وحشتناک ترین و بدترین و معروف ترین قاتل های دنیا

در سال 1965 پلیس جسد لاغر سیلویا لیکنز 16 ساله ساکن ایندینیاپولیس را پیداکرد، به گزارش پلیس تمام بدن او از جای خاموش کرد سیگار زخمی بود و روی یک تشک کثیف از خانه گرترود بانیسوزکی بیرون انداخته شده بود. سیلویا و خواهرش در خانه بانیسوزکی زندگی میکردند چرا که پدرمادرشان دائما بواسطه شغلشان در سفر بودند.

پدر دخترها هفته ای 20 دلار برای پرستاری از بچه ها به بانیسوزکی پرداخت می کرد و هرگاه پول دیر میرسید او دخترها را کتک میزد، اما درنهایت او فقط به شکنجه ی سیلویا پرداخت اما این زن خود مادر بود و هفت فرزندش در شکنجه ی سیلویا با او همراه بودند حتی گاهی بچه های آن محل برای تماشای شکنجه سیلویا به خانه ی آنها می آمدند.

آنچه در مورد این قتل جالب توجه است این است که هرگز هیچکس هیچ گزارشی به پلیس ارائه نمیداد. درنهایت دراکتبر 1965 سیلویا آنقدر کتک خورد تا کشته شد. این یکی از فجیع ترین قتل های تاریخ است.

ظاهرا بانیسوزکی  همسایه ای را مجبور کرده است که با پلیس تماس بگیرد و گزارش فرار سیلویا را بدهد، اما وقتی پلیس به انجا میرسد خواهر کوچیک سیلویا به طور پنهانی به پلیس می گوید: مرا از اینجا بیرون ببر همه چیز را به تو خواهم گفت. بانیسوزکی 20 سال حبس گرفت و پس از آن آزاد شد و با تغییر نام به زندگی پرداخت او در نهایت براثر سرطان ریه درگذشت.

بیشتر بخوانید: فجیع ترین روش های اعدام در تاریخ

کاترین نایت : قاتلی که تلاش کرد جسد شوهرش را به عنوان غذا به فرزندانش بدهد!

فجیع ترین قتل های تاریخ ؛ آشنایی با وحشتناک ترین و بدترین و معروف ترین قاتل های دنیا

این یکی از بدترین قتل های تاریخ است، شاید هم بتوان گفت وحشتناک ترین قتل های دنیا. کاترین نایت یک زن استرالیایی در سال 2000 با 37 ضربه چاقو شوهر خود را به قتل رساند.

سپس پوست شوهر خود را به طور کامل جداکرد و شوهرش را پخت، سپس تلاش داشت که شوهرش را به عنوان شام به بچه ها بدهد. هنگامی که پلیس به خانه رسید.

نایت را در یک حالت اغما با قرص هایی که روی زمین ریخته بود پیدا کرد آنها ختی متوجه شدند که سر همسر نایت درون قابلمه روی اجاق درحال پختن است. او اولین زنی در استرالیا بود که بدون آزادی مشروط به حبس ابد محکوم شد او اقدام  به یکی از فجیع ترین قتل های تاریخ استرالیا کرده بود. کاترین نایت در حال حاضر در حال گذراندن محکومیت حبس ابد خود می باشد.

جری بوردوس : قاتلی با تمایلات عجیب

فجیع ترین قتل های تاریخ ؛ آشنایی با وحشتناک ترین و بدترین و معروف ترین قاتل های دنیا

به گزارش نیویورک دیلی نیوز، در ژانویه 1968 زنان در پورتلند دچار وحشت شده بودند علت آن مردی به نام جری بوردوس بود که ادعا میشد دچار فتیش پاست. اما هیچ کس فکر نمیکرد با یکی از  فجیع ترین قتل های تاریخ روبرو شود.

حدود یک سال بعد یک ماهیگیر بقایای یک زن 22 ساله را که یک سال از گم شدنش گذشته بود پیدا کرد. بعدها جسد 4 زن دیگر هم پیدا شد و پلیس با ردگیری سرنخ ها به جری بوردوس رسیدند. و درنهایت وی با جزییات بسیار زیاد به قتل ها اعتراف کرد. وی در اعترافاتش گفت پس از چند ماه نگه داشتن جسد اولین قربانی اش و جدا کردن پاهای او ،عکس گرفتن از پاها و دیگر اجزای بدن و تزیین آنها جسد را به رودخانه انداخته است.

بیشتر بخوانید: عذرخواهی و اعتراف محسن نامجو به آزار جنسی

دنیس رادر : قاتل دیوانه

فجیع ترین قتل های تاریخ ؛ آشنایی با وحشتناک ترین و بدترین و معروف ترین قاتل های دنیا

دنیس رادر قبل از اقدام به قتل، به خانه قربانیان خود می رفت و به شکل وحشیانه ای آنهارا شکنجه، آویزان میکرد و سپس به قتل می رساند. وی بین سالهای 1974تا 1991 ده نفر را کشت اما تا سال 2005 دستگیر نشد!

پس از دستگیری در سال 2005 او به 10 قتل اعتراف کرد و پلیس در خانه وی عکس های وحشتناکی از او و قربانیانش پیدا کرد. وی در حال حاضر درحال گذران حبس ابد در زندان کانزاس است او در تاریخ آمریکا یکی از فجیع ترین قتل های تاریخ را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سهام برای خرید در سال 1400

ایسی ساگاوا : آدمخوار ژاپنی که هنوز آزادانه راه می رود!

فجیع ترین قتل های تاریخ ؛ آشنایی با وحشتناک ترین و بدترین و معروف ترین قاتل های دنیا

ایسی ساگاوا آدمخوار معروف ژاپنی است که در کشورش بسیار بدنام است، او درخانواده ای ثروتمند به دنیا آمد اما از نوجوانی به گوشت انسان علاقه داشت! در 23 سالگی به جرم ورود غیرقانونی به خانه ی یک زن قدبلند آلمانی و تجاوز به عنف دستگیر شد وی بعدا اعتراف کرده است که آن زن را گاز گرفته و تکه ای از گوش او را کنده است او دراعترافات خویش یاداوری کرد که زنان بلندقد غربی در او حالت انزجار ایجاد می کنند.

در 32 سالگی ، ساگاوا برای تحصیل در رشته ادبیات به فرانسه رفت ، حتی دکترای خود را نیز دریافت کرد. در آنجا بود که با یک همکلاسی ، یک زن 25 ساله هلندی به نام رنه هارتولت آشنا شد.

بیشتر بخوانید: ادعای تجاوز جنسی شادمهر عقیلی

این دوستی برای هارتولت کشنده بود زیرا یک شب در سال 1981 ، ساگاوا او را به بهانه کار به خانه اش دعوا کرد  اما در نهایت به گردن او تیراندازی کرد و در مدت زمان دو روز به خوردن قسمتهای مختلف بدنش پرداخت این شاید  از فجیع ترین قتل های تاریخ توسط یک ژاپنی باشد باشد.

وی تلاش کرد مواد باقیمانده بدن مقتول را در دریاچه ای در همان حوالی بریزد اما موفق نشد. وی دو سال در بازداشت پلیس بود تا اینکه از نظر قانونی دیوانه شناخته شده و به ژاپن تبعید شد. هنگامی که در ژاپن به سر می برد ، توسط روانشناسان بدون مشکل روانی خاصی اعلام شد و از موسسه روانی محل نگهداری خود خارج شد. او در حال حاضر به عنوان یک مرد آزاد در ژاپن زندگی می کند.

این روزها خبر قتل بابک خرمدین باعث شده است همگان به فجیع ترین قتل های تاریخ فکر کنند و درباره آن دست به تحقیق بزنند. ما هم در سایت تکراتو تلاش کردیم چند نمونه از فجیع ترین قتل های تاریخ را برای شما ارائه کنیم. امیدواریم یا این مطلب همراه شده باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بدترین قتل های تاریخ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    بدترین قتل های تاریخ قتل های ناموسی هستن که متاسفانه هیچکی درموردشون تحقیق نمی‌کنه وچیزی ثبت نمیشه وتاحالاهیچکدوم ازقاتلین مجازات نشدن،

    پاسخ

    بهتره رک تر منظورت رو بیان کنی

    پاسخ

    این قتلها در برابر قتلهای فجیح که در ایران رخ داده و میده هیچه

    پاسخ