;
coinex

دانلود اپلیکیشن پیام رسان HalloApp برای اندروید و iOS [+آموزش نصب و فعالسازی]

دانلود اپلیکیشن پیام رسان HalloApp اکنون امکان پذیر است. امروز بیشتر درباره این پیام رسان و نحوه دانلود آن صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

دو نفر از اولین تیم سازنده واتس اپ اکنون به ایجاد یک شبکه اجتماعی به نام HalloApp پرداخته‌اند. از روز دوشنبه هر کسی می‌تواند HalloApp را از اپ استور (برای گوشی‌های iOS) و یا گوگل پلی (برای گوشی‌های اندروید) دانلود و ثبت کند. شباهت‌های زیادی بین HalloApp و واتس اپ وجود دارد با این تفاوت که دیگر نقض قوانین حریم خصوصی در این پیام رسان وجود ندارد.

HalloApp برای گپ‌های گروه یا فردی با دوستان و خانواده طراحی شده است. تنها راهی که می‌توانید در این اپلیکیشن افراد را پیدا کنید این است که شماره تلفن آنها را داشته باشید و یا از آن مطلع باشید. پیام‌های شما در این پیام‌رسان رمزگذاری شده است و هیچ تبلیغی نیز در آن وجود ندارد. شما نیز اگر مانند بسیاری درباره این خبر مشعوف شدید. این نوشتار را دنبال نمایید. چراکه ما در طول مقاله تلاش خواهیم کرد اخبار مربوط به این اپ و نحوه دانلود برنامه HalloApp به شما آموزش دهیم.

دانلود اپلیکیشن پیام رسان HalloApp برای اندروید و iOS [+آموزش نصب و فعالسازی]

اگرچه در چندین سال اخیر تلاش استارت آپ‌ها برای ساخت شبکه‌های اجتماعی موفق برای نزدیکان (شاید به دلیل وجود غول‌ها شبکه‌های اجتماعی) اغلب شکست خورده است. اما پیشینه دو بنیانگذار این شبکه اجتماعی جدید ( Neeraj Arora و Michael Donohue) این تلاش را برجسته‌تر نسبت به بقیه پیام‌رسان‌های جدید می‌کند.

هر دو آنها هم بعد و هم قبل از خرید شدن واتس اپ توسط فیس بوک در این پیام‌رسان کار می‌کردند. آرورا تا سال 2018 مدیر ارشد تجاری واتس اپ بود. او درحقیقت یکی از مهم‌ترین شخصیت‌ها در مذاکره با فیس بوک بود. دونوهو نیز قبل از سال 2019 ، نزدیک به 9 سال مدیر مهندسی واتس اپ بوده است. همه این‌ها نشان از ظهور یک پیام‌رسان جدید، قوی و احتمالا فراگیر را می‌دهد. در همین راستا تلاش خواهیم کرد در ادامه برنامه بیشتر درباره این پیام‌رسان و نحوه دانلود اپلیکیشن HalloApp بیشتر صحبت نماییم.

بیشتر بخوانید:

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن کانوا (Canva)

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس

تاریخچه‌ای از فرآیند تاسیس HalloApp

پیش از صحبت درباره نحوه دانلود پیام رسان هالو اپ اندروید و همچنین نحوه دانلود برنامه HalloApp برای iOS بد نیست کمی درباره پیشینه و تاریخچه فرآیند تاسیس این پیام رسان بیشتر صحبت نماییم.

آرورا و دونوهو با توجه به تمایلشان به جلوگیری از توجه مطبوعاتی در اوایل ساخت برنامه از مصاحبه درباره آن خودداری می‌کردند. اما اخیرا آنها درباره این مسئله به طور مفصل در برنامه پادکست Follow Your Different درباره چرایی و فرآیند ساخت شدن اپ بحث نمودند. آرورا در بخشی از این مصاحبه می‌گوید: « من فکر می‌کنم بهترین راه برای رشد تولید یک محصول شگفت‌انگیز آن است که افراد دائما درمورد آن برنامه خاص به دوستان و خانواده خود به صحبت بنشینند.»

آرورا نیز فلسفه پشت HalloApp را در یک پست اینجنین اعلام کرد: « HalloApp به عنوان پادزهری دربرابر رسانه‌های اجتماعی سنتی عمل خواهد کرد. تصور کنید دوستان آنلاین شما درحقیقت همان دوستان واقعی شما در جهان بیرون باشند. تصویر کنید صفحه فید شما دیگر پر از افراد و پست‌هایی که برایتان اهمیت ندارد، نباشد. تصور کنید هر زمانی که صفحه‌ای را می‌کشید مواجه با لحظات معناداری خواهید شد و همان چیزی را خواهید دید که می‌خواهید و نه آنچیزی که الگوریتم می‌خواهد شما ببینید. تصور کنید با شما مانند یک محصول برخورد نمی‌شود. قاطعا می‌توانم بگویمم HalloApp یک رنسانس در شبکه‌های اجتماعی ایجاد خواهد کرد.»

دانلود اپلیکیشن پیام رسان HalloApp

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن وب مانی (WM)

آموزش کار با اپلیکیشن این‌شات (InShot)

درحالی که در این پست مشخصا از فیس بوک نامی برده نشده است، اما واضح است که منظور این شبکه اجتماعی و انتقاد شدید از الگوریتم‌های آن است. دو بنیان‌گذار واتس اپ جان کوم و برایان اکتو، نیز به دلیل اختلاف نظر درمورد برنامه‌های درآمدزایی از واتس پس از خریده شدن توسط فیس بوک، این شبکه اجتماعی را ترک کردند. آنها هم‌اکنون بودجه پیام‌رسان سیگنال را تامین می‌کنند. اگرچه واتس اپ هنوز تبلیغاتی را ندارد اما فیس بوک اخیرا تلاش کرده است مشاغل و تعامل با مشتریان در این برنامه توسعه دهد. همانطور که می‌دانید این مسئله در آپدیت اخیر واتس اپ و جنجال‌های پیرامون آن نیز بسیار مطرح گردید.

HalloApp با تقلید از نحوه درآمدزایی اصلی واتس اپ (البته پیش از آنکه فیس بوک آن را بخرد) قصد دارد از طریق subscription درآمدزایی بکند.

اکنون پس از صحبتی مختصر درباره پیشینه و تاریخچه تاسیس HalloApp می‌خواهیم در ادامه بحث دانلود اپلیکیشن پیام رسان HalloApp درباره فضای این پیام‌رسان صحبت کنیم تا شما آشنایی بهتری نسبت به این پیام رسان جدید پیدا نمایید. پس از صحبتی مختصر در اینباره به بحث اثلی یعنی نحوه دانلود برنامه HalloApp خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن دیسکورد (Discord)

آموزش کار با ادوبی کانکت (Adobe Connect)

فضای پیام رسان HalloApp

رابط HalloApp بسیار ساده است و درواقع هنوز هیچ به خصوصی ندارند. اکنون این پیام‌رسان دارای سه تب شامل صفحه اصلی، گروه‌ها و چت‌هاست.

در صفحه اصلی پست‌های دوستان، خانواده و نزدیکان شما نشان داده می‌شود. آرورا آن را چنین توصیف می‌کند: « بدون تبلیغات، بدون ربات، بدون لایک، بدون ترول‌ها، بدون فالورها، بدون الگوریتم‌ها، بدون اینفولوئسرها، بدون فیلترهای عکس بدون مطالب خسته‌کننده و درنهایت بدون پخش‌شدن اطلاعات غلط.»

دانلود اپلیکیشن پیام رسان HalloApp

در صفحه چت‌ها افرادی که در این پیام‌رسان حضور دارند، نشان داده می‌شوند و فقط کسانی را که شما می‌شناسید در این صفحات نمایش داده می‌شود. بنابراین امکان سواستفاده بسیار کم است. جالب خواهد بود که بدانیم در زمان که نرم‌افزار جاسوسی پگاسوس توانسته به پیام‌رسان‌هایی مانند واتس اپ و آی مسیج نفوذ کند، آیا HalloApp مورد توجه قرار می‌گیرد یا خیر.

اگنون پس از بحث درباره فضای پیام‌رسان HalloApp می‌خواهیم در ادامه بحث دانلود اپلیکیشن پیام رسان HalloApp به بحث اصلی نحوه دانلود پیام رسان هالو اپ اندروید بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

اتصال حساب‌های اینستاگرام و توییتر به کلاب هاوس

میوت کردن و بستن میکروفون در کلاب هاوس

نحوه دانلود پیام رسان هالو اپ اندروید

همانطور که گفته شد، اکنون این پیام‌رسان جدید دردسترس است و خوشبختانه هم کسانی که اندروید دارند و هم کسانی iOS دارند، قادر خواهند بود که از نرم‌افزار و پیام‌رسان استفاده نمایند.

اگرچه لینک‌های مختلفی برای دانلود پیام رسان هالو اپ اندروید وجود دارد. اما بهترین و آسان‌ترین راه برای دانلود این پیام رسان دانلود از طریق گوگول پلی است. شما برای دانلود این پیام‌رسان ابتدا باید به گوگل پلی رفته و در قسمت سرچ HalloApp را وارد کنید. اما ما برای آنکه کار شما راحت‌تر شود لینک گوگل پلی را سطر ذیل آورده‌ایم:

دانلود پیامرسان HalloApp از گوگل پلی

اکنون پس از صحبت درباره نحوه دانلود پیام رسان هالو اپ اندروید ، قصد داریم در ادامه بحث دانلود اپلیکیشن پیام رسان HalloApp درباره نحوه دانلود برنامه HalloApp در دستگاه‌های iOS به بحث بنشینیم، ما را در ادامه نوشتار دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید:

خطاها و ارورهای رایج کلاب هاوس

کلاهبرداری در کلاب هاوس

نحوه دانلود برنامه HalloApp در دستگاه‌های iOS

همانطور که در شرح نحوه دانلود اپلیکیشن HalloApp در گوشی‌ها اندروید توضیح دادیم، روند دانلود این پیام‌رسان بسیار آسان است. لینک‌های فرعی زیادی وجود دارد که شما می‌توانید از آن برای دانلود اپلیکیشن HalloApp در دستگاه‌های iOS استفاده نمایید. اما از آنجاکه تایید و امنیت همه این لینک‌ها امکان‌پذیر نیست.

آسان‌ترین و بهترین راه برای دانلود اپلیکیشن HallApp برای دستگاه‌های iOS دریافت از طریق اپ استور است. شما برای اینکار ابتدا باید وارد برنامه اپ استور شده و در قسمت سرچ نامه پیام رسان یعنی HalloApp را وارد نمایید. پس از آن بر روی گزینه دانلود بزنید. اما ما برای آنکه کار شما آسان‌تر گردد. ما لینک این پیام‌رسان را در اپ استور در سطر ذیل آورده‌ایم:

دانلود پیام رسان HalloApp از اپ استور

اکنون پس از صحبت درباره نحوه دانلود اپلیکیشن HalloApp قصد آن را داریم که در ادامه بحث دانلود اپلیکیشن پیام رسان HalloApp در مورد برخی از جزئیات پیرامون این پیام‌رسان که ممکن است درباره آن به صحبت نپرداخته بودیم، به بحث بنشینیم. برای دانستن همه جزئیات مربوط به این پیام رسان جدید ما را تا پایان همراهی نمایید.

بیشتر بخوانید:

بهترین کلاب های ایرانی کلاب هاوس

فالوور فیک رایگان کلاب هاوس

برخی جزئیات دیگر

HalloApp اکنون برای دانلود و نصب در دستگاه های iOS و Android در دسترس است. برداشت‌های اولیه نشان می‌دهد که این پیام‌رسان درواقع ترکیبی از برنامه Path و واتس اپ است. درواقع هالو اپ بخش شبکه اجتماعی خصوصی را از Path و اضافه‌کردن، چت با دوستان و پیدا کردن افراد تنها از طریق داشتن شماره تلفن‌ همراه را از واتس اپ گرفته است.

معمولا فیدهای رسانه‌های اجتماعی ما را الگوریتم‌هایی مشخص به محاصره درآورده‌اند. این مکانیزم در تمام شبکه‌های اجتماعی معروف مانند توییتر، فیس بوک و اینستاگرام عملی می‌شود. حتی ویدیو‌های پیشنهادی یوتیوب نیز توسط الگوریتم‌ها تنظیم می‌شوند.

اما در HalloApp دیگر چنین مکانیزیمی وجود ندارد و شما به آسانی می‌توانید به دور از هر گونه دخالتی گفتگوی معناداری را برقرار نمایید. این مسئله شاید اشتیاق شما در دانلود اپلیکیشن پیام رسان HalloApp بیشتر کند. به هر روی می‌توان انتظار داشت در آینده نه چندان دور این پیام‌رسان تبدیل به رقیبی بالقوه‌ برای دیگر غول‌های شبکه‌های اجتماعی در جهان شود.

بیشتر بخوانید:

آموزش ساخت کلاب در اپلیکیشن کلاب هاوس

آموزش ساخت روم در کلاب هاوس

جمع‌بندی

کارمندان سابق واتس اپ با ایجاد یک بستر رسانه اجتماعی جدید قصد دارند که مستقیما با بزرگترین رسانه اجتماعی جهان یا فیس بوک وارد رقابت شوند. هالو اپ توسط آئورا و دونوهو که از اعضای سابق ارشد واتس بودند، تاسیس شده است. این دو نفر ادعا می‌کنند که این پیام رسان درواقع اولین شبکه اجتماعی واقعی بدون دخالت هیچ مرجع بیرون و کنترل توسط عناصر دیگر است.

دانلود اپلیکیشن پیام رسان HalloApp

همانطور که در طول نوشتار نیز بحث کردیم در این پیام رسان هیچگونه تبلیغات، ربات، فالوور، لایک و غیره وجود ندارد و هیچگونه مراقبتی نیز از فعالیت کاربران صورت نمی‌گیرد.

HalloApp از چهار تب اصلی تشکیل شده است: یک صفحه اصلی از پست های دوستان شما ، چت های گروهی ، چت های فردی و تنظیمات. زیبایی کلی برنامه بسیار کم است و هیچ الگوریتمی برای مرتب سازی پست ها یا گپ های گروهی وجود ندارد. خوشبختانه شما می‌توانید این برنامه هم در اندورید و هم در iOS نصب کنید.

در طول مقاله درباره نحوه دانلود اپلیکیشن پیام رسان HalloApp به طور مفصل صحبت کردیم و بهترین و آسان‌ترین راه‌ها را به شما آموزش دادیم. امیدواریم این نوشتار توانسته باشد اندکی در آشنایی شما با این پیام‌رسان جدید و همچنین آموزش نحوه دانلود اپلیکیشن پیام رسان HalloApp موفق عمل نماید. اگر نکته یا مسئله‌ای وجود دارد که به آن نپرداختیم، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: theverge , businessinsider

نظر شما درباره دانلود اپلیکیشن پیام رسان HalloApp چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر