;
coinex

مراسم عقد نوید محمدزاده و فرشته حسینی

مراسم عقد نوید محمدزاده و فرشته حسینی ، دو بازیگر ایرانی مصادف با عید غدیر برگزار شد. برای دانستن جزئیات و مشاهده عکس مراسم با ما باشید.

نوید محمدزاده بازیگر مطرح سینمای ایران که اخیرا نقش آفرینی موفقی در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی داشت این روزها از جمله خبرسازترین بازیگران ایرانی است و تا مدتی پیش شایعات زیادی در رابطه با ازدواج وی با فرشته حسینی وجود داشت. اما در روز عید غدیر، مراسم عقد نوید محمدزاده و فرشته حسینی برگزار شد.

مراسم عقد نوید محمدزاده و فرشته حسینی

فرشته حسینی، بازیگر اصالتا افغانستانی سریال قورباغه که در نقش خواهر نوری (نوید محمدزاده) بازی می‌کرد، دیروز با نوید محمدزاده عقد کرد. نوید محمدزاده از جمله بازیگران جوان کشورمان است که توانسته برای خودش اسم و رسمی دست و پا کند. نوید محمدزاده بازیگری را از سال 82 و در شهر کرج آغاز کرد.

تا پیش از این اما شایعاتی از ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی مطرح شده بود و نوید محمدزاده عکسی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که حلقه در دست فرشته حسینی کرده است.

مراسم عقد نوید محمدزاده و فرشته حسینی

پیش از آن هم فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را به وجود اورده بود. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت:

برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک

بالاخره همزمان با فرارسیدن عید غدیر مراسم عقد نوید محمدزاده و فرشته حسینی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص مراسم عقد نوید محمدزاده و فرشته حسینی چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر