;
coinex

پخش زنده کشتی فرنگی المپیک توکیو 2020 [11 مرداد]

در دهمین روز بازی های المپیک توکیو، رقابت های کشتی فرنگی المپیک آغاز می شود. برای پخش زنده کشتی فرنگی المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

دیروز رقابت های کشتی فرنگی المپیک توکیو 2020 رسما در دو وزن 60 کیلوگرم و 130 کیلوگرم آغاز شد و دو نماینده ایران، علیرضا نجاتی و امیر میرزازاده روی تشک رفتند. نتیجه کسب شده توسط این دو البته چندان راضی کننده نبود، جایی که نجاتی با شکست در همان بازی اول و مقابل حریف ارمنی از دور رقابت ها کنار رفت.

در سوی دیگر امیر میرزازاده که بازی اول را به خوبی مقابل نماینده کره پیروز شده بود، در دیدار دوم به حریف کوبایی خود باخت. اما با این وجود و به علت صعود رقیب قدرتمند کوبایی به فینال، میرزازاده به جدول شانس مجدد راه یافت تا برای مدال برنز بجنگد. او امروز از ساعت 6:30 به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

اما جز این، دو امید دیگر ایران برای کسب مدال یعنی محمدعلی گرایی و محمدهادی ساروی نیز امروز در اوزان 77 و 97 کیلوگرم باید به مصاف رقیبانشان بروند. جایی که مثل همیشه نمایندگان ایران از شانس های کسب مدال هستند.

پخش زنده کشتی فرنگی المپیک توکیو 2020

کشتی فرنگی المپیک توکیو همانطور که گفتیم از دیروز آغاز شد و ایران در روز دوم رقابت های کشتی و روز دهم المپیک دو نماینده دارد.  در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست با فلورس پنا از کوبا کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان بوزو استارسویچ از کرواسی و آیک مناتساکیان دارنده مدال برنز ۲۰۱۹ جهان از بلغارستان می رود. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند. تاماش لورینچ قهرمان سال ۲۰۱۹ جهان از مجارستان در این سمت جدول قرار دارد و امکان رویارویی گرایی و لورینچ در نیمه نهایی هم وجود دارد.

پخش زنده کشتی فرنگی المپیک توکیو 2020 [11 مرداد]

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول به مصاف آدم بودجملین از الجزایر می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان کریل میلوف دارنده مدال نقره ۲۰۱۸ جهان از بلغارستان و جنگ ایلدم ۳۵ ساله و دارنده مدال برنز المپیک ریو از ترکیه می رود. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند. آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان در گروه ساروی حضور دارد و احتمال رویارویی آنها در نیمه نهایی وجود دارد.

پخش زنده کشتی فرنگی المپیک توکیو 2020 [11 مرداد]

تماشای کشتی المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یک راه خوب و رایگان برای تماشای رقابت کشتی ایران در المپیک توکیو، استفاده از سرویس FSL است. با این سرویس شما می توانید تمام رقابت های المپیک را به طور کامل دنبال کنید. برای استفاده از این وب سایت و تماشای کشتی ایران از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده کشتی المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید رقابت های المپیک را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای کشتی ایران المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

تماشای کشتی فرنگی المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس سی بی سی پلیر، بخش پخش زنده وب سایت خبری و معروف سی بی سی کاناداست که به طور جامع بازی های المپیک 2020 توکیو را پوشش می دهد. از این وب سایت شما می توانید رقابت های کشتی فرنگی المپیک را به طور زنده دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای کشتی ایران از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده کشتی فرنگی المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر