coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده کشتی امیر میرزازاده المپیک توکیو 2020 [11 مرداد]

امیر میرزازاده با صعود رقیب کوبایی اش به فینال، به جدول شانس مجدد برای مدال برنز راه یافت. پخش زنده کشتی امیر میرزازاده المپیک توکیو 2020 را با ما ببینید.

در جریان اولین روز کشتی المپیک توکیو 2020 در رشته کشتی فرنگی و در اوزان 60 و 130 کیلوگرم، دو نماینده ایران روی تشک رفتند که سهم علیرضا نجاتی شکست مقابل رقیب ارمنی خود و حذف از رقابت ها بود.

در سوی دیگر امیر میرزازاده با وجود عملکرد خوبی که در بازی نخست نشان داد، در رقابت دوم با نتیجه 8 بر 0 مقابل حریف کوبایی خود شکست خورد. اما این رقیب قدرتمند کوبایی به فینال مسابقات وزن خود رسید تا میرزازاده به جدول شانس مجدد کسب مدال راه یابد.

پخش زنده کشتی امیر میرزازاده المپیک توکیو 2020

در وزن 130 کیلوگرم رضا کایالپ از ترکیه و لوپز کوبایی فینالی زودهنگام را برگزار کردند که طی آن لوپز به برتری 2 بر 0 رسید و با پیروزی به فینال مسابقات راه یافت. صعود لوپز به فینال این خبر خوش یعنی بازگشت میرزازاده به جدول شانس مجدد را در پی داشت.

نماینده ایران در وزن 130 کیلوگرم امروز و از ساعت 6:30 صبح به مصاف الکسوج از رومانی خواهد رفت و در صورت پیروزی، برای کسب مدال برنز باید با رضا کایالپ از ترکیه رقابت کند.

تماشای کشتی امیر میرزازاده المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یک راه خوب و رایگان برای تماشای رقابت کشتی ایران در المپیک توکیو، استفاده از سرویس FSL است. با این سرویس شما می توانید تمام رقابت های المپیک را به طور کامل دنبال کنید. برای استفاده از این وب سایت و تماشای کشتی ایران از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده کشتی فرنگی المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید رقابت های المپیک را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای کشتی ایران المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

تماشای کشتی امیر میرزازاده المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس سی بی سی پلیر، بخش پخش زنده وب سایت خبری و معروف سی بی سی کاناداست که به طور جامع بازی های المپیک 2020 توکیو را پوشش می دهد. از این وب سایت شما می توانید رقابت های کشتی فرنگی المپیک را به طور زنده دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای کشتی ایران از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده کشتی امیر میرزازاده المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر