;
coinex

آیا بارداری فرشته حسینی همسر نوید محمد زاده حقیقت دارد؟

اخیرا فرشته حسینی عکسی را در اینستاگرام منتشر کرده است و طبق آن شایعاتی درباره بارداری فرشته حسینی همسر نوید محمد زاده شنیده می‌شود. اما ماجرا چیست؟

در این مدت انتشار پستی از فرشته حسینی در اینستاگرام سوژه کاربران شده است و برخی ادعا می‌کنند فرشته حسینی باردار است. او که به تازگی با نوید محمد زاده (بازیگر) ازدواج کرده، با انتشار عکسی این سوال را در ذهن مخاطبان به وجود آورده که آیا او باردار است؟

آیا بارداری فرشته حسینی همسر نوید محمد زاده حقیقت دارد؟

هنوز مدت زیادی از مراسم عقد نوید محمدزاده و فرشته حسینی نگذشته است که فرشته حسینی با انتشار عکسی ابهامی جدید را برای مردم به وجود آورد. فرشته حسینی، بازیگر افغانستانی سریال قورباغه که در نقش خواهر نوری (نوید محمدزاده) بازی می‌کرد، در روز عید غدیر با نوید محمدزاده عقد کردند.

البته قبل از اینکه آنها رابطه خود را علنا به مردم اعلام کنند، شایعاتی از ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی مطرح شده بود که نوید با انتشار عکس حلقه از دست فرشته حسینی به این شایعات خاتمه داد. حال کاربران از روی فیزیک بدنی متفاوت او در تصویر زیر که جدیدترین تصویر او است بارداری فرشته حسینی را مطرح نموده اند.

بارداری فرشته حسینی همسر نوید محمد زاده

فرشته حسینی در 6 اردیبهشت 1376 به دنیا آمده و از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی تبار در تهران زاده شده است. او در سریال قورباغه با نوید محمدزاده هم بازی شد و پس از آن این دو رابطه خود را علنی کردند.

حسینی فعالیت هنری اش را از دوران کودکی آغاز کرد و به خاطر حساسیت‌هایی که خانواده اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر، در فیلم‌های سینمایی و مستند هم هنرنمایی کرده است.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر