;
coinex

پخش زنده تیراندازی مهیار صداقت المپیک توکیو 2020 [11 مرداد]

امروز یک نماینده دیگر ایران در تیراندازی به مصاف رقبای خود خواهد رفت. برای تماشای پخش زنده تیراندازی مهیار صداقت المپیک توکیو 2020 با ما همراه باشید.

تنها رشته موفق ایران تا به اینجای المپیک 2020 توکیو، تیراندازی با تک مدال طلای جواد فروغی در روز اول رقابت ها بوده است. امروز در رشته 50 متر تفنگ سه وضعیت که پیش از این سه نماینده ایران در آن ناموفق بودند، مهیار صداقت نماینده کشورمان به مصاف رقبای خود می رود. برای تماشای رقابت مهیار تا پایان با ما باشید.

پپخش زنده تیراندازی مهیار صداقت المپیک توکیو 2020

صداقت در چهاردهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک که از ۱۴ تا ۲۳ آبان ماه دردوحه قطر برگزار شد، توانست پنجمین سهمیه المپیک تابستانی 2020 در رشته تیراندازی در تفنگ سه وضعیت 50 متر مردان را برای ایران به دست بیاورد.

فینال تفنگ سه وضعیت مردان در حالی برگزار شد که مهیار صداقت تیرانداز شایسته کشورمان با راهیابی به فینال و با قرار گرفتن در جایگاه پنجم آسیا به عنوان نخستین مرد تیرانداز ایرانی، پنجمین سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب کرد. در این ماده نمایندگان کشورهای کره جنوبی، چین و هند مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. امروز و از ساعت 7:00 به وقت تهران به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

تماشای تیراندازی مهیار صداقت المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

روکر سرویسی رایگان و جامع برای استریم فیلم و سریال و رقابت های زنده ورزشی از جمله المپیک است. با استفاده از این سرویس در هر ساعتی از روز می توانید رقابت های المپیک توکیو را دنبال کنید. اما برای آموزش کار با روکر و تماشای رقابت مهیار صداقت، از  این لینک استفاده کنید.

تماشای تیراندازی مهیار صداقت المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

راه خوب دیگر برای تماشای رقابت های المپیک توکیو 2020 استفاده از وب سایت FSL است. با این سرویس به طور زنده و کامل می توانید رقابت های المپیک را دنبال کنید. برای استفاده از این سرویس و آموزش کار با آن از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده تیراندازی مهیار صداقت المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس سی بی سی پلیر، بخش پخش زنده وب سایت خبری و معروف سی بی سی کاناداست که به طور جامع بازی های المپیک 2020 توکیو را پوشش می دهد. از این وب سایت شما می توانید رقابت های تیراندازی المپیک را به طور زنده دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای تیراندازی ایران از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده تیراندازی مهیار صداقت المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر