;
coinex

پخش زنده کشتی محمدعلی گرایی المپیک توکیو 2020 [12 مرداد]

محمدعلی گرایی که با بدشانسی به فینال راه نیافت امروز برای برنز المپیک مبارزه می کند. پخش زنده کشتی محمدعلی گرایی المپیک توکیو 2020 را با ما ببینید.

گویا با تمام امیدهایی که به کشتی المپیک بسته بودیم، قرار نیست این رشته هم برای ما مایه امیدواری باشد. تا امروز 4 نماینده فرنگی ایران روی تشک رفته اند و هیچ یک موفق به رسیدن به فینال نشده اند تا هیچ امیدی به کسب طلا یا حتی نقره المپیک توسط فرنگی نداشته باشیم.

البته امروز محمدرضا گرایی باید به مصاف رقبایش برود و احتمالا آخرین کورسوی امید بنا و تیم ملی به محمدرضا گرایی است. اما در طرف دیگر، سه نماینده ایران امروز برای کسب مدال برنز می جنگند.

پخش زنده کشتی محمدعلی گرایی المپیک توکیو 2020

فرنگی کار خوب وزن 77 کیلوگرم ایران که با نمایش های جذابی به نیمه نهایی المپیک رسید، نهایتا از صعود به فینال بازماند، تا در کمال شگفتی از 4 نماینده فرنگی که تا به حال به رقابت پرداخته اند، هیچ یک فینالیست نشده باشند.

محمدعلی گرایی که دیروز با فن سنجاب پرنده، کامبک خود مقابل رقیب کروات را به زیبایی کامل کرد، حال باید از ساعت 15 امروز و در دیدار رده بندی برای مدال برنز بجنگد و البته به موفقیت برادر خود محمدرضا امیدوار باشد. اما برای تماشای دیدار رده بندی وزن 77 کیلوگرم با ما باشید.

پخش زنده کشتی محمدعلی گرایی المپیک توکیو 2020 [12 مرداد]
ساعت پخش کشتی محمدعلی گرایی المپیک توکیو / بازی رده بندی محمدعلی گرایی در المپیک

پخش زنده کشتی فرنگی المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید رقابت های المپیک را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای کشتی ایران المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

تماشای کشتی محمدعلی گرایی المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یک راه خوب و رایگان برای تماشای رقابت کشتی ایران در المپیک توکیو، استفاده از سرویس FSL است. با این سرویس شما می توانید تمام رقابت های المپیک را به طور کامل دنبال کنید. برای استفاده از این وب سایت و تماشای کشتی ایران از این لینک استفاده کنید.

تماشای کشتی محمدعلی گرایی المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس سی بی سی پلیر، بخش پخش زنده وب سایت خبری و معروف سی بی سی کاناداست که به طور جامع بازی های المپیک 2020 توکیو را پوشش می دهد. از این وب سایت شما می توانید رقابت های کشتی فرنگی المپیک را به طور زنده دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای کشتی ایران از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده کشتی محمدعلی گرایی المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر