coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده وزنه برداری علی هاشمی المپیک توکیو 2020 [12 مرداد]

نمایندگان ایران در روز یازدهم بازی های المپیک شامل ورزشکارانی در کشتی و وزنه برداری است. برای پخش زنده وزنه برداری علی هاشمی المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

علی هاشمی ملی پوش وزنه برداری ایران امروز و از ساعت 15:20 به وقت ایران به رقابت با حریفان خود خواهد پرداخت. رقبای هاشمی، ورزشکارانی از کشورهای بلغارستان، آمریکا، لهستان، کره جنوبی، ارمنستان، لتونی، روسیه و ازبکستان هستند.

پخش زنده وزنه برداری علی هاشمی المپیک توکیو 2020

علی هاشمی برای دومین بار المپیک را تجربه میکند. او در ریو نیز حضور داشت و در رده هفتم قرار گرفت اما علی داودی جوان برای دومین بار روانه المپیک خواهد شد.

علی هاشمی با حضور در مسابقات جهانی عشق آباد ترکمنستان، رقابت‌های چین، دو جام بین المللی فجر در تهران و رشت و جهانی پاتایا و کسب مدال در همه این رقابت‌ها موفق به کسب امتیاز لازم شد. در دسته 109 کیلوگرم، علی هاشمی به عنوان نفر چهارم رنکینگ سهمیه گرفت. وزنه برداران ارمنی، ازبکستان و روس بالاتر از او قرار گرفتند. برای تماشای رقابت او با ما باشید.

پخش زنده وزنه برداری المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید رقابت های المپیک را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای وزنه برداری ایران المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

تماشای وزنه برداری علی هاشمی المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یک راه خوب و رایگان برای تماشای رقابت وزنه برداری ایران در المپیک توکیو، استفاده از سرویس FSL است. با این سرویس شما می توانید تمام رقابت های المپیک را به طور کامل دنبال کنید. برای استفاده از این وب سایت و تماشای وزنه برداری ایران از این لینک استفاده کنید.

تماشای وزنه برداری علی هاشمی المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس سی بی سی پلیر، بخش پخش زنده وب سایت خبری و معروف سی بی سی کاناداست که به طور جامع بازی های المپیک 2020 توکیو را پوشش می دهد. از این وب سایت شما می توانید رقابت های وزنه برداری المپیک را به طور زنده دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای وزنه برداری ایران از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده وزنه برداری علی هاشمی المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر