;
coinex

پخش زنده کاراته سارا بهمن یار المپیک توکیو 2020 [14 مرداد]

اولین نماینده کاراته ایران سارا بهمن یار امروز رقابت خود در وزن 55 کیلوگرم را آغاز می کند. پخش زنده کاراته سارا بهمن یار المپیک توکیو 2020 را با ما ببینید.

ایران در بخش کومیته مسابقات المیک توکیو 2020 سه نماینده دارد. سارا بهمنیار و حمیده عباسعلی به همراهی سجاد گنج زاده که به ترتیب در وزن های منفی 55، مثبت 61 و مثبت 75 کیلوگرم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ایران پس از ژاپن میزبان با 6 نمایندخ و ترکیه و مصر و قراقستان با 5 نماینده و در کنار آذربایجان، ایتالیا و اوکراین با 3 نماینده بیشترین نماینده را در کومیته دارد. البته که تعداد نمایندگان ایران می توانست 4 نفر باشد که به دلایلی ممکن نشد.

مسابقات کاراته در بخش های کاتا و کومیته با حضور 82 ورزشکار از 35 کشور و دو تیم پنجاهجویان و ورزشکاران روسیه زیر پرچم کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد.

پخش زنده کاراته سارا بهمن یار المپیک توکیو 2020

سارا بهمنیار که امروز رقابت خود را از ساعت 12:30 به وقت ایران آغاز می کند، برای کسب سهمیه المپیک توکیو در 16 رویداد لیگ های جهانی سری A کاراته وان به علاوه مسابقات قهرمانی جهان 2018 و قهرمانی آسیا 2019 شرکت کرد.

پخش زنده کاراته سارا بهمن یار المپیک توکیو 2020 [14 مرداد]
ساعت پخش کاراته سارا بهمن یار المپیک توکیو 2020

او استارت فرایند المپیکی شدن را با کسب برنز جهان در وزن منفی 50 در مسابقات جهانی اسپانیا زد و سپس با کسب دو مدال طلا، یک نقره و 2 برنز در مسابقات لیگ های جهانی و سری A و با امتیاز 6097.5 المپیکی شد. اما برای تماشای رقابت بهمنیار در المپیک توکیو با ما باشید.

پخش زنده کاراته سارا بهمن یار المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید رقابت های المپیک را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای کاراته ایران المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

تماشای کاراته سارا بهمن یار المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یک راه خوب و رایگان برای تماشای رقابت کشتی ایران در المپیک توکیو، استفاده از سرویس FSL است. با این سرویس شما می توانید تمام رقابت های المپیک را به طور کامل دنبال کنید. برای استفاده از این وب سایت و تماشای رقابت نماینده کاراته ایران از این لینک استفاده کنید.

تماشای کاراته سارا بهمن یار المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس CBC پلیر از مهمترین مراجع پوشش زنده و جامع بازی های المپیک توکیو است. برای استفاده از این سرویس و تماشای رقابت بهمنیار از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده کاراته سارا بهمن یار المپیک توکیو 2020 امروز 14 مرداد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر