;
coinex

پخش زنده والیبال برزیل روسیه المپیک توکیو 2020 [14 مرداد]

دو تیم برزیل و روسیه در نیمه نهایی والیبال المپیک توکیو امروز به مصاف هم می روند. پخش زنده والیبال برزیل روسیه المپیک توکیو 2020 را با ما ببینید.

از گروه بندی اولیه رقابت های والیبال المپیک توکیو مشخص بود که گروه B رقابت ها گروه مرگ است. گروهی با حضور فرانسه، برزیل، روسیه، آمریکا، آرژانتین و تونس.

در شرایطی که تصور می شود تیم های فرانسه و برزیل و روسیه و آمریکا از این گروه پیچیده صعود کنند، این آرژانتین بود که با پیروزی در بازی آخر خود مقابل آمریکا، به عنوان تیم سوم و بالتر از فرانسه صعود کرد.

در شرایطی که والیبال ایران در گروه 1 رقابت ها از صعود ناکام بود و دو ابر قدرت والیبال جهان یعنی لهستان و ایتالیا در یک چهارم نهایی به ترتیب مقابل فرانسه و آرژانتین با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند، حال جمع تیم های نیمه نهایی بار دیگر رقابت های درون گروهی گروه B را به خاطر می آورد.

پخش زنده والیبال برزیل روسیه المپیک توکیو 2020

4 تیم حاضر در نیمه نهایی المپیک، همگی تیم های صعود کرده از گروه  B رقابت ها یا گروه مرگ هستند که در یک چهارم نهایی هر 4 تیم صعود کرده از گروه اول را شکست دادند.

روسیه در سه ست متوالی کانادا را از پیش رو برداشت و برزیل با همین نتیجه ژاپن را و در دو دیگر رقابت نیز نتیجه یکسان 3 بر 2 به نفع فرانسه و آرژانتین در جدال با لهستان و ایتالیا رقم خورد.

پخش زنده والیبال برزیل روسیه المپیک توکیو 2020 [14 مرداد]
ساعت پخش والیبال برزیل روسیه المپیک توکیو / ساعت شروع والیبال برزیل روسیه المپیک توکیو
حال امروز و از ساعت 8:30 صبح به وقت ایران دو هم گروه سابق در دیدار نیمه نهایی رقابت ها به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم از قدرتمندترین تیم های والیبال جهان با ستارگانی پرشمار هستند. روسیه در گروه خود اول شد و برزیل دوم و این شاید فینالی زودهنگام برای المپیک باشد.

جدال گروهی دو تیم را روسیه در سه ست متوالی پیروز شده بود تا اینجا نیز دست بالا را داشته باشد. حال باید دید در نیمه نهایی کدام تیم شانس بیشتری دارد. اما برای تماشای والیبال برزیل روسیه المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

پخش زنده والیبال برزیل روسیه المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

یک راه خوب برای تماشای پخش زنده روسیه برزیل المپیک توکیو 2020 استفاده از سرویس و اپلیکیشن روکر است که شمار قابل توجهی از شبکه های پوشش دهنده رقابت های المپیک را در دسترس شما قرار می دهد. برای تماشای والیبال روسیه برزیل المپیک توکیو و آموزش کار با این اپلیکیشن از این لینک استفاده کنید.

تماشای والیبال برزیل روسیه المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

از دیگر گزینه ها مناسب برای پخش زنده والیبال روسیه برزیل المپیک توکیو 2020 استفاده از وب سایت FSL است. با این سرویس شما می توانید بسیاری از رقابت های ورزشی را به طور زنده دنبال کنید. برای کار با این سرویس و تماشای والیبال روسیه برزیل المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

تماشای والیبال برزیل روسیه المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس CBC پلیر از مهمترین مراجع پوشش زنده و جامع بازی های المپیک توکیو است. برای استفاده از این سرویس و تماشای پخش زنده والیبال روسیه برزیل از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده والیبال برزیل روسیه المپیک توکیو 2020 امروز 14 مرداد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر