;
coinex

پخش زنده کشتی مرتضی قیاسی المپیک توکیو 2020 [15 مرداد]

دیگر آزادکاران ایرانی در اوزان 65 و 97 کیلوگرم، امروز رقابت خود را آغاز خواهند کرد. برای پخش زنده کشتی مرتضی قیاسی المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

گرچه عملکرد کشتی در دو بخش فرنگی و آزاد تا اینجای کار قابل قبول بوده است، اما درواقع بسیار پایین تر از انتظارات مردم، مربیان و حتی کارشناسان بوده است. محمد بنا در مورد کشتی فرنگی خود امیدهای کسب مدال بیشتری داشت و آزادکاران نیز از داوری به عنوان یکی از مهمترین مشکلات بر سر راه کشتی گیران ایرانی یاد می کنند.

در کشتی آزاد که رقابت های آن دو روز است پیگیری می شود، حسن یزدانی طلایی ترین امید آزاد ایران، در رقابت با تیلور آمریکایی در فینال با نتیجه عجیب 5 ب 4 شکست خورد تا گردن آویز نقره را صاحب شود.

از طرف دیگر دو نماینده ایران، رضا اطری و امیرحسین زارع به خوبی تا نیمه نهایی رسیدند اما در نهایت شکست خورده، به رده بندی رفتند. اطری اگر کمی بخت یارش بود حالا حداقل صاحب مدال برنز بود، اما در رده بندی شکست خورد و زارع امروز برای برنز می جنگد. اما دیگر نماینده ایران، مرتضی قیاسی امروز در وزن 65 کیلوگرم رقابت خود را از ساعت 7:42 صبح به وقت ایران آغاز می کند. برای تماشای کشتی آزاد المپیک توکیو 2020 با ما همراه باشید.

پخش زنده کشتی مرتضی قیاسی المپیک توکیو 2020

مرتضی قیاسی در وزن ۶۵ کیلوگرم در دور نخست ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح جمعه مقابل هایتم داخلای از تونس به روی تشک می رود و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده آکماتالیف از قرقیزستان و باجرانگ دارنده مدال نقره جهان از هند مبارزه می‌کند.

حاجی علیف قهرمان جهان از آذربایجان در گروه قیاسی قرار دارد اما گاجی مراد رشیداف دارنده مدال‌های طلا و نقره جهان از روسیه و تاکوتو اتوگورو دارنده مدال طلای جهان ۲۰۱۸ از ژاپن در سمت دیگر جدول جای گرفته اند. در ادامه با پخش زنده کشتی المپیک توکیو 2020 ما را همراهی کنید.

پخش زنده کشتی مرتضی قیاسی المپیک توکیو 2020 [15 مرداد]

پخش زنده کشتی مرتضی قیاسی المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

یک راه خوب برای تماشای پخش زنده کشتی المپیک توکیو 2020 استفاده از سرویس و اپلیکیشن روکر است که شمار قابل توجهی از شبکه های پوشش دهنده رقابت های المپیک را در دسترس شما قرار می دهد. برای تماشای کشتی المپیک توکیو و آموزش کار با این اپلیکیشن از این لینک استفاده کنید.

تماشای کشتی مرتضی قیاسی المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

از دیگر گزینه ها مناسب برای پخش زنده المپیک توکیو 2020 استفاده از وب سایت FSL است. با این سرویس شما می توانید بسیاری از رقابت های ورزشی را به طور زنده دنبال کنید. برای کار با این سرویس و تماشای کشتی مرتضی قیاسی المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

پتماشای کشتی مرتضی قیاسی المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس CBC پلیر از مهمترین مراجع پوشش زنده و جامع بازی های المپیک توکیو است. برای استفاده از این سرویس و تماشای پخش زنده کشتی ایران المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده کشتی مرتضی قیاسی المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر