coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده کشتی محمدحسین محمدیان المپیک توکیو 2020 [15 مرداد]

دیگر آزادکاران ایرانی در اوزان 65 و 97 کیلوگرم، امروز رقابت خود را آغاز خواهند کرد. برای پخش زنده کشتی محمدحسین محمدیان المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در المپیک به لحاظ آماری عملکردی قابل قبول است، گرچه با کسب مدال های پرتعداد همراه نبوده و تنها امید طلایی ایران حسن یزدانی در فینال مقابل تیلور آمریکایی مغلوب شد تا گردن آویز نقره را از آن خود کند.

از سویی رضا اطری و امیرحسین زارع نیز تا نیمه نهایی رسیدند و اگر کمی بخت یارشان بود، شانس حداقل حضور در فینال برای قطعی شدن مدال را داشتند که نشد. اطری بازهم با بدشانسی دیدار رده بندی را واگذار کرد و زارع امروز برای کسب برنز به میدان می رود. با این وجود ایران هنوز امیدهایی در این مسابقات دارد و محمدحسین محمدیان از ساعت 7:07 صبح به وقت ایران رقابت خود در وزن 97 کیلوگرم را آغاز می کند.

پخش زنده کشتی محمدحسین محمدیان المپیک توکیو 2020

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست ساعت ۷ صبح جمعه مقابل الیزابر اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان کشتی می گیرد و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده عبدالرشید سعدالله‌ یف دارنده مدال‌ های طلای جهان و المپیک از روسیه و شریف شریف اف دیگر قهرمان جهان و المپیک از آذربایجان مبارزه می‌کند.

پخش زنده کشتی محمدحسین محمدیان المپیک توکیو 2020 [15 مرداد]
ساعت پخش کشتی محمدحسین محمدیان المپیک توکیو 2020 / ساعت شروع کشتی محمدحسین محمدیان المپیک توکیو 2020
کایل اسنایدر از آمریکا در سمت دیگر جدول کار چندان سختی تا فینال پیش رو ندارد. برای تماشای پخش زنده کشتی آزاد المپیک توکیو 2020 تا پایان با ما باشید.

پخش زنده کشتی محمدحسین محمدیان المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

یک راه خوب برای تماشای پخش زنده کشتی المپیک توکیو 2020 استفاده از سرویس و اپلیکیشن روکر است که شمار قابل توجهی از شبکه های پوشش دهنده رقابت های المپیک را در دسترس شما قرار می دهد. برای تماشای کشتی المپیک توکیو و آموزش کار با این اپلیکیشن از این لینک استفاده کنید.

تماشای کشتی محمدحسین محمدیان المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

از دیگر گزینه ها مناسب برای پخش زنده المپیک توکیو 2020 استفاده از وب سایت FSL است. با این سرویس شما می توانید بسیاری از رقابت های ورزشی را به طور زنده دنبال کنید. برای کار با این سرویس و تماشای کشتی محمدحسین محمدیان المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده کشتی محمدحسین محمدیان المپیک توکیو 2020 [15 مرداد]
ساعت پخش کشتی محمدحسین محمدیان المپیک توکیو 2020 / ساعت شروع کشتی محمدحسین محمدیان المپیک توکیو 2020

تماشای کشتی محمدحسین محمدیان المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس CBC پلیر از مهمترین مراجع پوشش زنده و جامع بازی های المپیک توکیو است. برای استفاده از این سرویس و تماشای پخش زنده کشتی ایران المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده کشتی محمدحسین محمدیان المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر