;
coinex

پخش زنده کشتی امیرحسین زارع المپیک توکیو 2020 [15 مرداد]

امیرحسین زارع نماینده خوب کشتی آزاد ایران، امروز باید برای کسب مدال برنز روی تشک برود. برای پخش زنده کشتی امیرحسین زارع المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

آزادکار وزن 125 کیلوگرم ایران، عصر امروز به وقت ایران و به طور دقیق تر از ساعت 15:20 به مصاف رقیب خود در مرحله رده بندی خواهد رفت. او که عملکرد خوبی در طول مسابقات داشت، با ناباوری دیدار نیمه نهایی را واگذار کرد تا شانس قطعی شدن مدال را از دست بدهد.

در ادامه این نوشتار با ما باشید تا ضمن بررسی و مرور کلی بر عملکرد زارع در المپیک، لینک پخش زنده رده بندی امیرحسین زارع المپیک توکیو 2020 را به شما ارائه کنیم.

پخش زنده کشتی امیرحسین زارع المپیک توکیو 2020

امیرحسین زارع کار خود در المپیک را در روز دوم مسابقات کشتی آزاد المپیک و از راس ساعت 7 صبح به وقت ایران آغاز کرد. زارع در گام اول، با نتیجه 7 بر 0 مقابل حریف خود به برتری رسید تا به یک چهارم نهایی برسد.

در این مرحله او حریفی از کوزو را با نتیجه 13 بر 2 شکست داد و با پیروزی قاطعی پا به نیمه نهایی گذاشت. در نیمه نهایی اما زارع مقابل سد محکمی به نام گنو پتریاشویلی قهرمان جهان از گرجستان برخورد کرد. زارع گرچه تایم اول را خوب مدیریت کرد و با پیروزی به پایان رساند، تایم دوم مغلوب تجربه رقیب قدرتمند خود شد و در نتیجه با نتیجه 6 ب 3 مغلوب شد تا حالا برای مدال برنز بجنگد. اما پخش زنده مسابقه رده بندی امیرحسین زارع المپیک توکیو 2020 را با ما ببینید.

پخش زنده کشتی امیرحسین زارع المپیک توکیو 2020 [15 مرداد]

پخش زنده کشتی امیرحسین زارع المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

یک راه خوب برای تماشای پخش زنده کشتی المپیک توکیو 2020 استفاده از سرویس و اپلیکیشن روکر است که شمار قابل توجهی از شبکه های پوشش دهنده رقابت های المپیک را در دسترس شما قرار می دهد. برای تماشای کشتی المپیک توکیو و آموزش کار با این اپلیکیشن از این لینک استفاده کنید.

تماشای کشتی امیرحسین زارع المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

از دیگر گزینه ها مناسب برای پخش زنده المپیک توکیو 2020 استفاده از وب سایت FSL است. با این سرویس شما می توانید بسیاری از رقابت های ورزشی را به طور زنده دنبال کنید. برای کار با این سرویس و تماشای کشتی امیرحسین زارع المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

تماشای کشتی امیرحسین زارع المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس CBC پلیر از مهمترین مراجع پوشش زنده و جامع بازی های المپیک توکیو است. برای استفاده از این سرویس و تماشای پخش زنده کشتی ایران المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده کشتی امیرحسین زارع المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر