;
coinex

پخش زنده کاراته حمیده عباسعلی المپیک توکیو 2020 [16 مرداد]

دیگر نمایندگان کاراته ایران امروز رقابت های خود در دور گروهی را پیگیری خواهند کرد. برای پخش زنده کاراته حمیده عباسعلی المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

ایران در بخش کومیته مسابقات المپیک توکیو، امسال سه نماینده دارد که اولین نماینده، سارا بهمنیار چندی پیش در دور گروهی رقابت ها با وجود نمایش خیره کننده ای که مقابل رنک یک وزن خودش داشت، نتوانست صعود کند و از المپیک کنار رفت.

در دیگر اوزان، حمیده عباسعلی در وزن مثبت 61 کیلوگرم و سجاد گنج زاده در وزن مثبت 76 کیلوگرم امروز باید رقابت خود در دور گروهی را آغاز کنند. ایران در این المپیک با سه نماینده در رده سوم تیم هایی با بیشترین نماینده بعد از ژاپن با 6 کاراته کا و ترکیه و مصر قزاقستان با 5 نماینده است.

پخش زنده کاراته حمیده عباسعلی المپیک توکیو 2020

حمیده عباسعلی نماینده خوب کشورمان امروز در گروه دو وزن مثبت 61 کیلوگرم، رقابت خود را از ساعت 9:30 صبح آغاز می‌کند و باید به مصاف رقبایی از چین، مصر، الجزایر و سوئیس برود. برای پخش زنده کاراته امپیک توکیو 2020 با ما باشید.

پخش زنده کاراته حمیده عباسعلی المپیک توکیو 2020 [16 مرداد]
ساعت پخش کاراته حمیده عباسعلی المپیک توکیو 2020 / ساعت شروع کاراته حمیده عباسعلی المپیک توکیو 2020

پخش زنده کاراته حمیده عباسعلی المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید رقابت های المپیک را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای کاراته ایران المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

تماشای کاراته حمیده عباسعلی المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یک راه خوب و رایگان برای تماشای رقابت کشتی ایران در المپیک توکیو، استفاده از سرویس FSL است. با این سرویس شما می توانید تمام رقابت های المپیک را به طور کامل دنبال کنید. برای استفاده از این وب سایت و تماشای رقابت نماینده کاراته ایران از این لینک استفاده کنید.

تماشای کاراته حمیده عباسعلی المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس CBC پلیر از مهمترین مراجع پوشش زنده و جامع بازی های المپیک توکیو است. برای استفاده از این سرویس و تماشای رقابت عباسعلی از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده کاراته حمیده عباسعلی المپیک توکیو 2020 امروز 16 مرداد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    مطالب سایتتون عالیه. ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ