coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده منچسترسیتی لسترسیتی امروز 16 مرداد 1400 [چریتی شیلد]

در چارچوب تک بازی جام خیریه انگلستان، دو تیم لسترسیتی و منچسترسیتی امروز به مصاف هم می روند. برای پخش زنده منچسترسیتی لسترسیتی امروز 16 مرداد 1400 با ما باشید.

در چارچوب تک بازی جام خیریه انگلستان یا آنگونه که معروف تر است، چریتی شیلد یا کامیونیتی شیلد، تیم های قهرمان لیگ برتر و FA کاپ به مصاف هم می روند. این درواقع سوپرکاپ انگلستان است که به علت نوع صرف درآمد حاصل از آن، به جام خیریه معروف شده است.

امسال در جام خیریه انگلستان تیم های منچسترسیتی و لسترسیتی به عنوان قهرمان های لیگ برتر و جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت. لستر  سال گذشته در فینال اف ای کاپ، چلسی قدرتمند توماس توخل و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا را شکست داد. برای پخش زنده لسترسیتی منچسترسیتی امروز 16 مرداد 1400 با ما باشید.

پخش زنده منچسترسیتی لسترسیتی امروز 16 مرداد 1400

پخش زنده چریتی شیلد

دو تیم لسترسیتی و منچسترسیتی امروز در حالی به مصاف هم می روند که پپ گواردیولا با ولخرجی های همیشگی اش، تیمی کهکشانی و پر از ستاره ساخته است. این بار بعد از چندسال عدم موفقیت در کسب قهرمانی لیگ قهرمانان، آن هم با وجود بیش از 1 بیلیون یورو خرید، پپ دست به خرید 100 میلیون یورویی جک گریلیش ستاره فصل گذشته استون ویلا و تیم ملی انگلیس زده است. همچنین اخباری مبنی بر جذب هری کین نیز به گوش می رسد.

با این وجود به نظر موفقیت سیتی در جام های داخلی طبیعی به نظر می رسد، حال آنکه در لیگ قهرمانان، تا به حال ولخرجی ها فایده ای جز صعود به فینال نداشته است.

پخش زنده منچسترسیتی لسترسیتی امروز 16 مرداد 1400 [چریتی شیلد]
ساعت پخش منچسترسیتی لسترسیتی امروز 16 مرداد 1400 // ساعت شروع منچسترسیتی لسترسیتی امروز 16 مرداد 1400
از سوی دیگر شاگردان برندن راجرز در فصل گذشته لیگ برتر عملکرد خیره کننده ای داشتند و در مقطع طولانی از فصل رده دوم را اشغال کرده بودند. گرچه نهایتا در دیدارهای پایانی لیگ این تیم نسبتا کم بضاعت، جایگاه پنجم را از آن خود کرد.

لستر اما در اف ای کاپ بسیار عالی عمل کرد و در دیدار نهایی موفق شد چلسی قدرتمند توماس توخل را با نتیجه 1 بر 0 شکست داده، به مقام قهرمانی برسد.

در مورد تقابل های گذشته باید گفت پپ گواردیولا استعداد خوبی در باختن به لستر نشان داده و از جمله پرگل ترین بازی های دو تیم در سالیان اخیر، یک پیروزی 5 بر 2 در فصل گذشته لیگ برتر برای شاگردان راجرز و یک پیروزی 4 بر 2 دیگر در سال 2016 بوده است. اما در حالت کلی و آماری، در 19 تقابل اخیر دو تیم، 13 پیروزی از آن سیتی و تنها 4 برد برای لستر ثبت شده است. حال باید نتیجه دیدار بیستم را دید!

پخش زنده لسترسیتی منچسترسیتی امروز 16 مرداد 1400 از اپلیکیشن rokkr

سرویس و اپلیکیشن روکر، مرجعی ایده آل برای استریم زنده مسابقات ورزشی و فیلم و سریال های روز دنیاست که برای تماشای منچسترسیتی لسترسیتی امروز 16 مرداد 1400 کاربرد دارد. برای یادگیری کار با این سرویس و دسترسی به شبکه های بین اسپورت برای پخش زنده چریتی شیلد از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده منچسترسیتی لسترسیتی امروز 16 مرداد 1400 [چریتی شیلد]
ساعت پخش منچسترسیتی لسترسیتی امروز 16 مرداد 1400 // ساعت شروع منچسترسیتی لسترسیتی امروز 16 مرداد 1400

پخش زنده منچسترسیتی لسترسیتی امروز 16 مرداد 1400 از وب سایت FSL

راه مناسب دیگر برای تماشای رقابت امروز منچسترسیتی و لسترسیتی استفاده از وب سایت جامع FSL است که بخش عمده ای از رقابت های فوتبال در لیگ های برتر اروپایی را پوشش می دهد. برای پخش زنده چریتی شیلد امروز 16 مرداد و آموزش کار با این سایت از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده لسترسیتی منچسترسیتی امروز 16 مرداد 1400 از شبکه ورزش

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده منچسترسیتی لسترسیتی امروز 16 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر