;
coinex

پخش زنده والیبال روسیه و فرانسه فینال المپیک توکیو 2020 [16 مرداد]

در دیدار پایانی والیبال المپیک توکیو، تیم های فرانسه و روسیه به مصاف هم می روند. برای پخش زنده والیبال روسیه و فرانسه فینال المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

خودتان را برای برای تماشای والیبال روسیه و فرانسه فینال المپیک توکیو 2020 آماده کرده اید؟ تردیدی در این نیست که هر دو تیم با ستارگان خود از باکیفیت ترین و بهترین تیم های سالیان اخیر والیبال جهان بوده و هستند. روسیه گرچه چندسالی، افتی مختصر داشت، المپیک توکیو را بستری برای بازگشت قدرتمندانه به سطح اول دیده است و در این رقابت ها عملکردی خیره کننده داشته است.

دو تیم در دور گروهی مسابقات و در گروه B باهم هم گروه بودند. گروه مرگ رقابت ها با حضور آمریکا، فرانسه، روسیه، برزیل و آرژانتین که نهایتا آمریکا از آن حذف شد و روسیه با اقتدار به عنوان صدرنشین صعود کرد. جایی که فرانسه بعد از آرژانتین شگفتی ساز چهارم شد! اما برای پخش زنده والیبال فرانسه و روسیه فینال المپیک توکیو 2020 با ما باشید. این بازی امروز راس 16:45 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

پخش زنده والیبال روسیه و فرانسه فینال المپیک توکیو 2020

پخش زنده فینال والیبال المپیک توکیو 2020

روسیه در این دوره از رقابت ها بسیار قدرتمند نشان داده و قهرمان ریو، برزیل را دوبار متوالی با نتایجی قاطع شکست داده است. روسیه در دور گروهی تنها 1 ست به آرژانتین و آمریکا واگذار کرد و جز فرانسه همه را برد. اما دیدار فرانسه را 3 بر 1 شکست خورد تا حالا این دیدار، دیداری غیرقابل پیش بینی به نظر برسد.

پخش زنده والیبال روسیه و فرانسه فینال المپیک توکیو 2020 [16 مرداد]
ساعت پخش والیبال روسیه و فرانسه فینال المپیک / ساعت شروع والیبال روسیه و فرانسه فینال المپیک
در مرحله نیمه نهایی رقابت ها روسیه برزیل را با اقتدار 3 بر 1 شکست داد. البته روسیه ابتدا ست اول را با نتیجه 18-25 به این تیم باخت اما ست‌های بعدی را با نتایج 25-21، 26-24 و 25-23 پیروز شد تا به فینال برسد. تیم فرانسه هم در هر سه ست، با قدرت کار کرد و 25-22، 25-19 و 25-22 حریف خود، آرژانتین را شکست داد.

روسیه سومین فینال خود را تجریه می کند و پیش از این در فینال المپیک لندن طلا گرفته بود و در المپیک 2000 نقره. روسیه دوبار نیز سابقه برنز المپیک در سال های 2004 و 2008 را دارد. اما برای پخش زنده والیبال فرانسه و روسیه فینال المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

پخش زنده فینال والیبال المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید فینال والیبال المپیک توکیو 2020 را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای والیبال روسیه و فرانسه فینال المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده والیبال روسیه و فرانسه فینال المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یک راه خوب و رایگان برای تماشای والیبال فرانسه و روسیه فینال المپیک توکیو 2020 ، استفاده از سرویس FSL است. با این سرویس شما می توانید تمام رقابت های المپیک را به طور کامل دنبال کنید. برای استفاده از این وب سایت و تماشای والیبال فرانسه و روسیه فینال المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده والیبال روسیه و فرانسه فینال المپیک توکیو 2020 [16 مرداد]
ساعت پخش والیبال روسیه و فرانسه فینال المپیک / ساعت شروع والیبال روسیه و فرانسه فینال المپیک

تماشای فینال والیبال المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

یک راه مناسب برای پخش زنده فینال والیبال المپیک توکیو 2020 استفاده از سرویس CBC پلیر است که همه رقابت ها را پوشش می دهد. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای فینال والیبال المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده والیبال روسیه و فرانسه فینال المپیک توکیو 2020 امروز 16 مرداد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر