;
coinex

پخش زنده برزیل اسپانیا فینال المپیک توکیو 2020 [16 مرداد]

دو تیم زیر 23 ساله های برزیل و اسپانیا فینالیست های المپیک توکیو هستند. برای پخش زنده برزیل اسپانیا فینال المپیک توکیو 2020 با ما همراه باشید.

دو تیم برزیل و اسپانیا از همان روزهای ابتدای رقابت های فوتبال المپیک آنقدر خوب نشان دادند که حدس فینالیست شدن آن ها کار خیلی دشواری نبود. فارغ از این دو تیم از شماری از ستاره های خوب خود از تیم اصلی نیز بهره مند بودند و با تکیه بر درخشش همین بازیکنان بود که به مراحل بالاتر رسیدند. برای پخش زنده اسپانیا برزیل فینال المپیک توکیو 2020 با ما همراه باشید. این دیدار راس ساعت 16 به وقت ایران آغاز خواهد شد ولی برای پخش زنده فوتبال فینال المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

پخش زنده برزیل اسپانیا فینال المپیک توکیو 2020

پخش زنده فینال فوتبال المپیک توکیو 2020

تیم برزیل در گروه خود با دو پیروزی برابر آلمان و عربستان صعودی و یک تساوی مقابل ساحل عاج، با 7 امتیاز به عنوان صدر نشین از گروه خود صعود کرد. این تیم در دیدار یک هشتم نهایی مصر را 1 بر 0 شکست داد و در نیمه نهایی بر مکزیک در ضربات پنالتی پیروز شد. برزیل در فهرست خود برای این مسابقات از ستارگانی چون دنی آلوز، ریچارلیسون مهاجم خوش تکنیک اورتون، گابریل مارتینلی، ستاره جوان آرسنال، پائولینیو ستاره لورکوزن، رینر مهاجم دورتموند، مالکوم، داگلاس لوئیز و دیگو کارلوس بهره مند است.

اسپانیا نیز در گروه خود با 5 امتیاز حاصل از یک پیروزی برابر استرالیا و دو تساوی مقابل آرژانتین و مصر به عنوان صدرنشین صعود کرد. این تیم در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 5 بر 2 ساحل عاج را درهم کوبید و نهایتا در نیمه نهایی ژاپن میزبان و پرامید را با یک گل از سر راه برداشت.

پخش زنده برزیل اسپانیا فینال المپیک توکیو 2020 [16 مرداد]
ساعت پخش برزیل اسپانیا فینال المپیک توکیو 2020 / ساعت شروع برزیل اسپانیا فینال المپیک توکیو 2020
اسپانیا نیز در ترکیب خود شمار زیادی از ملی پوشان جوان تیم اصلی را همراه دارد و گل سر سبد آن ها، دنی اولمو، بازیکن لایپزیش و ستاره اسپانیا در یورو 2020 است. اسپانیا در خط حمله وینگر خوب رئال، مارک آسنسیو، میکل اویارزابال ستاره سوسیداد، رافا میر ستاره ولورهمپتون را نیز همراه دارد.

همچنین پدری ستاره بارسا در کنار میکل مرینو از سوسیداد، دنی سبایوس از رئال، کارلوس سولر والنسیا و برایان جیل تاتنهام وزنه های مهم اسپانیا در خط میانی هستند. اسپانیا در خط دفاعی نیز چیزی از تیم اصلی کم ندارد و اریک گارسیا و پائو تورس این تیم را همراهی می کنند. به علاوه دروازبان ماتادورها، اونای سیمون دروازبان اصلی یورو آن هاست. اما برای پخش زنده اسپانیا برزیل فینال المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

پخش زنده اسپانیا برزیل فینال المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید پخش زنده فینال فوتبال المپیک توکیو 2020 را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای اسپانیا برزیل فینال المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده برزیل اسپانیا فینال المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یک راه خوب و رایگان برای پخش زنده فوتبال فینال المپیک توکیو 2020 ، استفاده از سرویس FSL است. با این سرویس شما می توانید تمام رقابت های المپیک را به طور کامل دنبال کنید. برای استفاده از این وب سایت و تماشای برزیل اسپانیا فینال المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده برزیل اسپانیا فینال المپیک توکیو 2020 [16 مرداد]
ساعت پخش برزیل اسپانیا فینال المپیک توکیو 2020 / ساعت شروع برزیل اسپانیا فینال المپیک توکیو 2020

تماشای برزیل اسپانیا فینال المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

یک راه مناسب برای پخش زنده فینال اسپانیا برزیل المپیک توکیو 2020 استفاده از سرویس CBC پلیر است که همه رقابت ها را پوشش می دهد. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای فینال فوتبال المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده برزیل اسپانیا فینال المپیک توکیو 2020 امروز 16 مرداد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر