;
coinex

قیمت دوج کوین امروز 31 مرداد 1400 [+تاریخچه قیمت و تحلیل تکنیکال DOGE]

قیمت دوج کوین امروز 31 مرداد 1400 نیز مانند دیگر رمزارزها به صورت لحظه ای در نوسان است. در ادامه با ابزارهای تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین را بررسی می کنیم.

دوج‌ کوین با نماد DOGE یک ارز دیجیتال یا رمزارز است که در دسته توکن های میم کوین قرار می گیرد. دوج کوین ارزی نظیر به نظیر و متن باز است که نخستین بار در سال 2013 معرفی شد. هدف دوج کوین اینگونه تعریف شده که قرار است به عنوان پول مجازی شبکه‌های اجتماعی برای ارسال پاداش و انعام و پرداخت‌های نفر به نفر در این فضا استفاده شود.

گرچه قیمت دوج کوین از اوج قیمتی سه ماه قبل خود که با توییت های ایلان ماسک به آن رسیده بود فاصله زیادی دارد، اما در یکماه اخیر روند رمزارز مورد بحث صعودی بوده است. در هفته گذشته و در 16 آگوست دوج کوین یک اوج قیمت دیگر تجربه کرد، اما بلافاصله در روزهای بعد به وضعیت سابق بازگشت. در ادامه با قیمت دوج کوین امروز 31 مرداد 1400 با ما باشید.

قیمت دوج کوین امروز 31 مرداد 1400 [قیمت لحظه‌ای]

با وجود فراز و فرودهای زیاد و با وجود اینکه دوج کوین را همواره یک شت کوین قلمداد می کنند، رمزارز مورد بحث با 1.92 درصدی از بازار در رده 7 ارزهای برتر قرار دارد و آینده خوبی برای آن پیش بینی می شود. قیمت این رمزارز محبوب در 24 ساعت اخیر و در زمان نگارش این مطلب با 2.84 درصد کاهش برابر با ۰.۳۱۷۷۲۸ بوده است. این رقم البته نسبت به رقم 0.191293 مربوط به 31 تیرماه یعنی دقیقا یکماه پیش، همچان روندی رو به رشد محسوب می شود. جدول قیمت لحظه ای کاردانو در ادامه نمایانگر قیمت دوج کوین امروز 31 مرداد 1400 است:

تاریخچه قیمت دوج کوین در هفته گذشته

امروز یکشنبه مرداد مصادف با 22 آگوست (2021-08-22) است.

 

نمودار عقربه‌ای تحلیل تکنیکال دوج کوین (DOGE)

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال، ابزاری رایج و کارآمد برای تحلیل قیمت و پیش بینی آینده ارزهای دیجیتال است که از آن برای پیش بینی قیمت روز دوج کوین 31 مرداد نیز می توانید استفاده کنید. کار با این نمودار بسیار ساده است. ابتدا از بخش بالای نمودار بازه زمانی مدنظر خود را مشخص کنید. سپس در پخش پایین عقربه، نتیجه تحلیل قیمت روز دوج کوین 31 مرداد در آن بازه زمانی را شاهد خواهید بود. این پیش بینی قیمت می تواند 5 حالت متفاوت داشته باشد که به قرار زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

 

نمودار تحلیل تکنیکال دوج کوین

تحلیل تکنیکال ابزاری کارآمد برای بررسی و اطلاع از قیمت روز دوج کوین 31 مرداد است. نمودار تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت امروز DOGE در بازه های زمانی یک ساعته، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت دوج کوین امروز 31 مرداد 1400 از بخش بالا سمت چپ نمودار بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تحلیل تکنیکال قیمت امروز DOGE به نمایش درآید.

 


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص قیمت امروز DOGE چیست؟ آینده را چگونه می‌بینید؟ نظرات خود را در کامنت‌ها بگویید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر