;
coinex

علت ترک تیک تاک توسط اینفلوئنسرهای کریپتو چیست؟

علت ترک تیک تاک توسط اینفلوئنسرهای کریپتو چیست؟ این اینفلوئنسرها بعد از ممنوعیت تبلیغات ویدیو برای دارایی‌های دیجیتال، به دنبال جایگزینی برای تیک تاک هستند.

تعدادی از این فعالین در مصاحبه با CNBC با اظهار تعجب از این سیاست جدید تیک تاک گفته اند ما آنجا در حال مردن هستیم، ما خودمان را گول زدیم که سعی کردیم یک جامعه بسازیم و کل این جامعه را در مسیر درست هدایت کنیم.

علت ترک تیک تاک توسط اینفلوئنسرهای کریپتو چیست؟

اینفلوئنسرهای فعال ارز دیجیتال که دوست دارند در مورد این صنعت نوپا ولی محبوب آموزش دهند، حس می‌کنند با تعدادی کلاهبردار که در این صنعت نفوذ کرده‌اند روبرو شده‌اند چرا که تیک تاک به جای تمرکز بر حذف و برخورد با سازندگان پست های تقلبی، تصمیم به سرکوب کل بخش ارزهای دیجیتال کرده است.

البته ممکن است در این بین، پست‌های مربوط به کلاهبرداری هم حذف شود اما قطعاً همه سازندگان محتوا؛ محتوای کلاهبرداری درست نمی‌کردند.

در دورانی که میم کوین‌ها (دوج کوین، شیبا اینو و شماری دیگر) تبدیل به ترند اصلی بازار ارز‌های دیجیتال شدند، تیک تاک هم رونق خوبی یافت چرا که کاربران زیادی در این برنامه به دنبال اطلاعات در مورد میم کوین‌ها رفتند اما اکنون تیک تاک به ارز‌های دیجیتال پشت کرده و سیاست ممنوعیت کلی تبلیغ خدمات مالی (از جمله ارزهای دیجیتال) را اعمال کرده است.

با وجود این ممنوعیت، این برنامه به تازگی از فیسبوک جلو افتاده و به پر دانلودترین برنامه جهان تبدیل شده است، از طرفی هفته پیش نیز این شرکت همکاری خود را با رمز ارز Audius را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص علت ترک تیک تاک توسط اینفلوئنسرهای کریپتو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر