;
coinex

پخش زنده فیلم و تلویزیون بدون مصرف اینترنت ممکن است؟

اگر به دنبال اپلیکیشن و سایت‌های پخش زنده فیلم و تلویزیون بدون مصرف اینترنت هستید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

اگر علاقمند به دیدن فیلم و سریال و به دنبال دیدن پخش زنده فیلم و تلویزیون بدون مصرف اینترنت هستید بهتر است در دنیای مجازی به دنبال اپلیکیشنی باشید که آن‌ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

امروزه رسانه‌ها این قدرت را در اختیار شما قرار می‌دهند که علاوه بر تماشای آنلاین فیلم و سریال مورد علاقه خود بتوانید، فیلم و سریال مورد علاقه خود را با وجود دسترسی به اینترنت به دانلود کردن آن بپردازید. در این نوشتار قصد داریم به چگونگی پخش زنده فیلم و تلویزیون بدون مصرف اینترنت بپردازیم. با تکراتو همراه باشبد.

پخش زنده فیلم و تلویزیون بدون مصرف اینترنت

امروزه اپلیکیشن‌های محدودی قادر به هم‌زمانی پخش آنلاین فیلم و سریال مورد علاقه مخاطب چه به صورت مصرف اینترنت آزاد چه به صورت رایگان هستند. خوشبختانه از بین اپلیکیشن‌های ملی تعدادی توانایی ارائه این خدمات را دارند.

در اپلیکیشن‌های رایگان فیلم شما به انواع فیلم‌ها از قبیل کمدی، ترسناک، درام، مستند، خانوادگی و بسیاری دیگر نیز دسترسی دارید و می‌توانید تماشا کنید. اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد که برخی از این دسته‌ها ایرانی و برخی دیگر غیر ایرانی هستند و تفاوت اصلی آن‌ها در زبان مربوطه و فهرست فیلم و سریال هایشان هستند.

برنامه‌های غیر ایرانی از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنند و فهرست فیلم و سریال های روز ایرانی را ندارد اما اپلیکیشن‌های ایرانی پشتیبانی به زبان فارسی دارد و فهرست فیلم و سریال‌های ایرانی را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما کاربران گرامی می‌توانید از این برنامه‌ها به آسانی استفاده نمایید. در ادامه قصد داریم به پخش زنده فیلم و تلویزیون بدون مصرف اینترنت بپردزایم. با ما باشید.

فیلیمو

پخش زنده فیلم و تلویزیون بدون مصرف اینترنت
تماشای فیلم بدون مصرف اینترنت

فیلیمو یکی از اپلیکیشن‌‌های پخش زنده فیلم و تلویزیون بدون مصرف اینترنت که یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین اپلیکشن‌های ایرانیست که شما می‌توانید به صورت نیم بها فیلم مورد نظر خود را تماشا کنید.

اپلیکیشن فیلیمو اولین سامانه نمایش درخواستی (VOD) اشتراکی ایرانی است که در بهمن ۱۳۹۳ آغاز به کار کرد. این سامانه یکی از محصولات شرکت فناوران ایده‌پرداز صبا (صباایده) است که بر اساس رتبه‌بندی الکسا فیلیمو چهاردهمین سایت پربازدید ایران به شمار می‌رود.

شما می‌توانید فیلیمو را در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS نصب کنید و به تماشای فیلم و سریال های مورد علاقه‌ی خود بپردازید. شما با استفاده از این اپلیکیشن دیگر نگران تمام شدن بسته اینترنتی خود نیستید و می‌توانید از دیدن تلویزیون بدون مصرف حجم لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

میزان مصرف اینترنت یوتیوب

میران مصرف اینترنت اینستاگرام

آیو

پخش زنده فیلم و تلویزیون بدون مصرف اینترنت
دیدن تلویزیون بدون مصرف حجم

اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی آیو یکی دیگر از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای پخش زنده فیلم و تلویزیون بدون مصرف اینترنت است. استفاده از حجم رایگان همراه‌اول همیشه محدود به نیمه‌های شب نیست.

همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران برای استفاده از سرویس‌های ویدیو کم شدن حجم اینترنت یا ترافیک مصرفی بوده است. براساس همین دغدغه آیو تلاش کرده است تا با تعامل با اپراتورهای ثابت اینترنت (FCPها) حجم مصرفی از آیو را رایگان نماید.

در این راستا تاکنون استفاده از سرویس آیو روی شرکت‌های آسیاتک (کلیه کاربران)، فنآوا (کلیه کاربران)، پارس آنلاین (کاربران سرویس های غیرحجمی)، پیشگامان، های‌وب و LTE مبین نت رایگان شده است.

در آخرین تعامل برقرار شده با اپراتور همراه اول، حجم مصرفی از آیو روی شبکه این اپراتور مخابراتی رایگان شده است. این اپلیکیشن با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

همچنین آیو فهرست کاملی از فیلم و سریال‌های روز ایرانی و خارجی را دارد و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. فیلم و سریال های موجود در این برنامه از موضوعات مختلفی دسته بندی شده و علایق کاربر پشتیبانی به عمل می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

میزان مصرف اینترنت لایو اینستاگرام

میزان مصرف اینترنت تلوبیون

تلوبیون

پخش زنده فیلم و تلویزیون بدون مصرف اینترنت

اپلیکیشن تلوبیون هم یکی دیگر از اپلیکیشن‌های پخش زنده فیلم و تلویزیون بدون مصرف اینترنت است که  تماشای فیلم بدون مصرف اینترنت را برای ما آسان کرده است. تلوبیون یک توزیع دیجیتال از محتوای تلویزیون است که برنامه‌های تلویزیونی و رسانه جاری را بر روی اینترنت ارائه می‌دهد.

تلویزیون جاری در مقابل سیستم‌های هوایی تلویزیون زمینی و سیستم‌های تلویزیون کابلی یا تلویزیون ماهواره‌ای است. استفاده از ویدیوهای آنلاین جاری و وب تلویزیون توسط مصرف‌ کنندگان از زمان راه‌اندازی سکوی برخط ویدئو مانند یوتیوب و نتفلیکس افزایش چشم‌گیری داشته‌ است.

اولین موردی که می‌توان در رابطه با تلوبیون گفت این است که استفاده از تمامی خدمات تلوبیون چه روی وب‌سایت و چه از طریق اپلیکیشن تلوبیون کاملا رایگان است و برای دیدن آرشیو و پخش زنده برنامه‌ها و مسابقات فوتبال نیازی به پرداخت حق اشتراک نیست.

همچنین بدانید ترافیک مصرفی تلوبیون روی همه ISP های کشور از جمله بزرگ‌ترین سرویس دهنده‌های اینترنت مثل ایرانسل، پارس آنلاین، شاتل، آسیاتک ، داتک، رایتل و افرانت نیم بها است.

اپلیکیشن تلوبیون فقط از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند و امکان نصب در گوشی‌های آیفون و آیپدهای اپل وجود ندارد. این اپلیکیشن در حقیقت برای تماشای آنلاین شبکه‌های تلویزیونی است اما این اپلیکیشن قابلیت پخش سریال و فیلم‌های متنوعی را هم به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:

میزان مصرف اینترنت اسپاتیفای

میزان مصرف اینترنت سایت آپارات

 فیلم نت

پخش زنده فیلم و تلویزیون بدون مصرف اینترنت
تماشای فیلم بدون مصرف اینترنت / دیدن تلویزیون بدون مصرف حجم

اپلیکیشن فیلم نت یکی از شناخته شده‌ترین و بهترین برنامه‌های تماشای فیلم بدون مصرف اینترنت است. شما می‌توانید با نصب این برنامه در تلفن همراه خود به آسانی هر فیلم و سریال ایرانی و خارجی را مشاهده کنید.

کار با این آپ بسیار آسان است و تنها با چند حرکت می‌توانید به فهرست فیلم و سریال مراجعه کرده و از خدمات آن استفاده کنید. این آپ فقط با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد و دیگر کاربران این برنامه می‌توانند از نسخه وب فیلم نت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

میزان مصرف اینترنت بازی های آنلاین

میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی

آپارات

پخش زنده فیلم و تلویزیون بدون مصرف اینترنت
تماشای فیلم بدون مصرف اینترنت / دیدن تلویزیون بدون مصرف حجم

آپارات نمونه‌ای دیگر از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پخش زنده فیلم است که تماشای فیلم بدون مصرف اینترنت را برای کاربران فراهم می‌کند. آپارت از جمله اولین سرویس‌های اشتراک گذاری ویدئو در کشور ایران است. این وبگاه توسط شرکت فناوران ایده پرداز صبا راه‌ اندازی شده‌ است و مدیریت آن‌ها بر عهده محمد جواد شکوری‌ مقدم است.

آپارات در سال ۹۲ از سوی جشنواره وب ایران در بخش چند رسانه‌ای برخط، به انتخاب کارشناسان برگزیده شد و در سال ۹۰ نیز به عنوان بهترین وبگاه فیلم برگزیده شد. آپارات اکنون در رتبه‌ی دوم الکسا در ایران بعد از گوگل و همچنین در رتبه‌ی چهل و ششم الکسا در جهان قرار دارد.

کاربران آپارت علاوه بر دیدن فیلم و سریال مورد علاقه‌یشان می‌توانند ویدئو‌های خود را با فرمت‌های متفاوت در این وبگاه به اشتراک بگذارند. برای بارگذاری ویدئو در آپارات، ابتدا باید در آن عضو شوید. پس از عضویت در سرویس، کاربر می‌تواند ویدئوهایی با فرمت‌های مختلف را بارگذاری نماید که از جمله آن می‌توان MP4 – AVI – MKV – WebM – 3GP – MPEG را نام برد.

امکان بارگذاری و مشاهده ویدئو باکیفیت HD نیز در دسترس کاربران قرار گرفته‌ است. برای بارگذاری ویدئو در آپارات، محدودیت حجمی ۱۵۰۰ مگابایتی وجود دارد و کاربران برای بارگذاری ویدئو با حجم بیشتر از ۱۵۰۰ مگابایت، حتماً باید اکانت تأیید شده داشته باشند.

همچنین به تازگی آپارات بارگذاری ویدئو به صورت زنده را نیز پشتیبانی می‌کند. اگر علاقمند به دیدن تلویزیون بدون مصرف حجم اینترنت با کیفیت عالی هستید به این وبگاه مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

میزان مصرف اینترنت اسکای روم

میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل

نماوا

پخش زنده فیلم و تلویزیون بدون مصرف اینترنت ممکن است؟

نماوا از دیگر وبگاه‌های شناخته شده است که تماشای فیلم بدون مصرف اینترنت را برای ما فراهم می‌کند. این وبگاه یک سامانه نمایش درخواستی (VOD) اشتراکی ایرانی آنلاین برای پخش فیلم و سریال است که با مراجعه به این وبگاه می‌توانید به سریال‌ها، فیلم‌ها و انیمیشن‌های ایرانی و خارجی دسترسی پیدا کنید.

این سامانه در اواخر سال ۹۲ و اوایل سال ۹۳ توسط شرکت اینترنتی شاتل راه اندازی شده که در ابتدا تمرکز آن بر روی مشترکان شاتل بود ولی مشترکان دیگر شرکت‌های اینترنتی هم می‌توانستند از آن استفاده کنند.

در نماوا، پروفایل جامعی برای تمام فیلم‌ها و سریال‌ها وجود دارد. صفحه‌ی هر فیلم شامل اطلاعات جامعی هم‌چون نام کارگردان، نویسنده، بازیگران، سال ساخت، ژانر، امتیاز IMDB، کاور و همچنین اسکرین‌شات‌هایی از لحظات فیلم است که در کنار آن توضیحاتی فارسی در رابطه با داستان آن نیز درج شده‌ است. اگر علاقمند به دیدن تلویزیون بدون مصرف حجم اینترنت با کیفیت عالی هستید به این وبگاه مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده فیلم و تلویزیون بدون مصرف اینترنت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    چی چیه در ایران چندین درگاه شبکه تلویزیونی ایجاد شده ولی وصل به اینترنت نیست. متمرکز کنید همه شبکه ها در یک پست مجازی

    پاسخ

    بخدا قسم همشون یک مشت دزد هستن و هیچکدوم نه که رایگان نیستن بلکه حجم دوبرابر مصرف میکنن. من که فقط از سایت‌های فیلم و سریال دانلود میکنم و خیلی هم به صرفه ت از این اپ های مثلا رایگان هستش. مدیر سایت از شم هم خواهش میکنم اطلاع رسانی درست انجام بدید.
    شما یا از اینها استفاده نکردید یا دستتون تو یه کاسه است…

    پاسخ

    لطفا اطلاعات را بروز کنید، هیچ کدام رایگان نیستن، نیم بها هستن

    پاسخ

    سلام
    همشون بسته اینترنتی رو تموم میکنن

    پاسخ