;
coinex

پخش زنده بسکتبال با ویلچر ایران بریتانیا پارالمپیک توکیو 2020 [7 شهریور]

پخش زنده بسکتبال با ویلچر ایران بریتانیا پارالمپیک توکیو 2020 را در تکراتو ببینید. این چهارمین بازی بسکتبالیست های ایرانی در این رقابت هاست. با ما باشید.

شانزدهمین دوره رقابت‌های پارالمپیک توکیو روز سه شنبه با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز شد و ورزشکاران ۱۶۲ کشور رقابت خود برای کسب افتخار آغاز کردند.

کاروان ایران در این دوره از بازی‌های پارالمپیک با ۶۲ ورزشکار و ۲۱ نفر کادر فنی در ۱۰ رشته ورزشی پاراوزنه برداری، پاراتیروکمان، پارادوومیدانی، پاراتکواندو، پارادوچرخه سواری، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، پاراکانو، پاراجودو و پاراتیراندازی حضور دارد. ساعت پخش بسکتبال با ویلچر ایران و بریتانیا پارالمپیک توکیو 2020 برابر با 4:30 ظهر به وقت ایران است.

پخش زنده بسکتبال با ویلچر ایران بریتانیا پارالمپیک توکیو 2020

بسکتبالیست های ایرانی روز پنج شنبه و از ساعت ۱۴:۴۵ به وقت محلی (۱۰:۱۵ به وقت تهران) در اولین دیدار در مرحله گروهی به مصاف استرالیا رفتند. دیداری که با شکست سنگین بسکتبالیست های ایرانی با نتیجه 81 بر 39 همراه بود. دیدار دوم نیز شکست مقابل آمریکا را در پی داشت.

پخش زنده بسکتبال با ویلچر ایران بریتانیا پارالمپیک توکیو 2020 [7 شهریور]
ساعت پخش بسکتبال با ویلچر ایران بریتانیا پارالمپیک توکیو 2020 / زمان پخش بسکتبال با ویلچر ایران بریتانیا پارالمپیک توکیو 2020
تیم بسکتبال با ویلچر روز شنبه شش شهریور در دومین دیدار خود به مصاف الجزایر رفت که با پیروزی قاطع ملی پوشان همراه بود. اما برای پخش زنده پخش زنده بسکتبال با ویلچر ایران و بریتانیا پارالمپیک توکیو 2020 به یکی از طرق زیر اقدام کنید.

پخش زنده بسکتبال با ویلچر ایران و انگلیس پارالمپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید رقابت های پارالمپیک را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای پارالمپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده بسکتبال با ویلچر ایران و انگلیس پارالمپیک توکیو 2020 از CBC Sports

شما با استفاده از بخش پخش زنده در وب سایت سی بی سی کانادا می توانید تمام رقابت های پارالمپیک توکیو را دنبال کنید. برای این مقصود از این لینک استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که استفاده از این سرویس پخش زنده رایگان مسابقات، نیاز به آی پی کانادا دارد. در نتیجه باید ابتدا با ابزارهای تغییر آی پی به سرور کانادا متصل شوید و سپس وارد این وب سایت شده، از بخش پخش زنده به تماشای رقابت مدنظر خود بنشینید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده بسکتبال با ویلچر ایران بریتانیا پارالمپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر