;
coinex

پخش زنده جودو پارالمپیک توکیو 2020 [7 شهریور]

پخش زنده جودو پارالمپیک توکیو 2020 را با ما ببینید. امروز از ساعت 6 صبح دو نماینده ایران یعنی محمدرضا خیرالله زاده و وحید نوری کار خود را آغاز می کنند.

در میان 62 ورزشکار اعزامی به توکیو، نام دو جودوکار نیز دیده می‌شود. وحید نوری در وزن منفی 90 کیلوگرم و محمدرضا خیرالله‌زاده در وزن مثبت 100 کیلوگرم نفرات اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو هستند که حضور در این رویداد را زیرنظر محمدرضا حاج‌یوسف‌زاده سرمربی تیم ملی تجربه خواهند کرد. این دو ورزشکار سابقه حضور در پارالمپیک را ندارند و پارالمپیک 2020 توکیو، اولین تجربه آنها محسوب می‌شود.

پخش زنده جودو پارالمپیک توکیو 2020

پخش زنده جودو پارالمپیک توکیو 2020 [7 شهریور]
ساعت پخش جودو ایران پارالمپیک توکیو 2020 / زمان پخش جودو ایران پارالمپیک توکیو 2020
نوری و خیرالله‌زاده شرایط بسیار خوبی در رنکینگ جهانی دارند و همین مسئله باعث افزایش شانس آنها برای کسب مدال شده است. در آخرین رنکینگ منتشر شده، نوری در رده دوم وزن منفی 90 کیلوگرم قرار دارد و خیرالله‌زاده  نیز صدرنشین رنکینگ وزن مثبت 100 کیلوگرم است. اما برای پخش زنده این رویداد به یکی از راه های زیر متوسل شوید:

پخش زنده جودو ایران پارالمپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید رقابت های پارالمپیک را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای پارالمپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید. در این سرویس شما به شمار معتنابهی از شبکه های ورزشی از جمله بین اسپورت، اسکای اسپورت، تی آر تی اسپورت و بقیه دسترسی دارید.

پخش زنده جودو ایران پارالمپیک توکیو 2020 از CBC Sports

شما با استفاده از بخش پخش زنده در وب سایت سی بی سی کانادا می توانید تمام رقابت های پارالمپیک توکیو را دنبال کنید. برای این مقصود از این لینک استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که استفاده از این سرویس پخش زنده رایگان مسابقات، نیاز به آی پی کانادا دارد. در نتیجه باید ابتدا با ابزارهای تغییر آی پی به سرور کانادا متصل شوید و سپس وارد این وب سایت شده، از بخش پخش زنده به تماشای رقابت مدنظر خود بنشینید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده جودو پارالمپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر