;
coinex

دانلود رایگان قسمت 5 سریال علیرضا دوبله فارسی

سریال علیرضا از جدیدترین سریال های ترکی است که طرفداران خاص خود را دارد. در این نوشتار لینک دانلود رایگان قسمت 5 سریال علیرضا دوبله فارسی ارائه می شود.

سریال ترکی علیرضا سریالی اکشن و درام و از جدیدترین سریال های ترکی است که در حال دوبله و پخش است. از همین حالا این سریال با داستان گیرایی که دارد طرفداران زیادی یافته است.

در این سریال بازیگران شناخته شده ای از جمله علیرضا آیچا آیشین توران، تولگا ساریتاش، احمد ممتاز تایلان به نقش آفرینی پرداخته‌اند. سریالی که کارگردانی آن را رجایی کاراگوز برعهده دارد.

داستان این سریال به طور خلاصه، حول محور دو شخصیت، یکی راننده تاکسی ای به نام علیرضا و دیگری دکتری به نام دکتر هالیده جریان دارد. این دو نقش را به ترتیب تولگا ساریتاس و آیچا ایشین ایفا می کنند. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 5 سریال علیرضا دوبله فارسی با تکراتو همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 5 سریال علیرضا دوبله فارسی

دانلود سریال Ariza قسمت 5 دوبله شده

اساس داستان علیرضا بر ارتباط میان این دو شخصیت مبتنی است. علیرضا یک راننده تاکسی است که از این راه کسب درآمد می کند. شخصیت مقابل علیرضا یک دکتر به نام دکتر هالیده است. دکتر هالیده اما با پسری در ارتباط است که شخصیتی عجیب و زورگو دارد.

از بد حادثه و در جریاناتی علیرضا با دوست پسر دکتر هالیده آشنا می شود، آشنایی که به درگیری می انجامد و طی آن دکتر هالیده از علیرضا می خواهد که برای امنیت خود هم که شده مدتی را در خارج از شهر به سر ببرد. علیرضا اما بی اعتنا به نگرانی دکتر هالیده، در جشن عروسی خواهر خود حاضر می شود. موضوعی که به اتفاقات ناراحت کننده بعدی منجر می شود.

دانلود رایگان قسمت 5 سریال علیرضا دوبله فارسی
دانلود علیرضا قسمت 5 / دانلود قسمت پنجم سریال علیرضا / دانلود سریال ترکی علیرضا با دوبله فارسی / سریال دردسر ساز / سریال ترکی Ariza

در مجموعه علیرضا شما از تماشای لحظات اکشن به وجد می‌آیید و درواقع گذر زمان را حس نمی‌کنید. اگر شما از علاقه‌مندان به سریال های ترکیه‌ای با ژانر اکشن و درام هستید دانلود سریال Ariza قسمت 5 دوبله شده را از دست ندهید.

شما می‌توانید در ادامه به لینک دانلود قسمت 5 سریال علیرضا دسترسی داشته باشید. همینطور علاوه برلینک دانلود قسمت 5 سریال علیرضا ، برای اطلاع از دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. در ادامه، می‌توانید قسمت 5 علیرضا را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 1 سریال علیرضا دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 2 سریال علیرضا دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 3 سریال علیرضا دوبله فارسی

دانلود علیرضا قسمت پنجم دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 5 سریال علیرضا دوبله فارسی
دانلود علیرضا قسمت 5 / دانلود قسمت پنجم سریال علیرضا / دانلود سریال ترکی علیرضا با دوبله فارسی / سریال دردسر ساز
  • نام اصلی: سریال ترکی Ariza
  • زمان پخش: روزهای جمعه ساعت ۱۹
  • پخش از: شبکه ام‌بی‌سی پرشیا
  • ژانر: درام، اکشن، خانوادگی
  • کارگردان: رجایی کاراگوز
  • نویسنده: اوزان آک‌سونگور
  • بازیگران: آیچا آیشین توران، تولگا ساریتاش، احمد ممتاز تایلان

 دانلود قسمت پنجم سریال علیرضا با کیفیت ۲۴۰P از تلگرام

 دانلود قسمت پنجم سریال علیرضا با کیفیت ۴۸۰p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 5 سریال علیرضا دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر