;
coinex

تاریخ پخش فصل سوم سریال You مشخص شد

تاریخ پخش فصل سوم سریال You با انتشار تریلری از سوی نتفلیکس اعلام شده است و ۱۵ اکتبر یا همان ۲۳ مهر ماه است. این سریال، در فصل سوم ده قسمت دارد.

در این تریلر، جو در حال پخت یک کیک تولد برای پسرش است. داستان فصل سوم از ازدواج جو و لاو کوئین و بزرگ کردن فرزندشان در شمال غرب کالیفرنیا شروع می‌شود. زندگی این دو نفر پس از علاقه‌مندی جو به زن جدیدی که همسایه آن‌ها است، پیچیده‌ می‌شود؛ به‌خصوص زمانی‌که او متوجه می‌شود لاو کویین، همسرش چقدر او را درک می‌کند.

تاریخ پخش فصل سوم سریال You مشخص شد

بازیگران قدیمی این سریال، پن بدجلی در نقش جو گلدبرگ و ویکتوریا پدرتی در نقش لاو کوئین هستند. دیگر بازیگران فیلم نیز تاتی گابریل در نقش مارین (همسایه جدید جو و لاو)، دیلن آرنولد، سافرون باروز، میکلا مک‌کانوس، شانون چان-کنت، بن مل، کریستوفر اوشی، کریستوفر شان، برایان سافی، مکنزی آستین، آیلت زورر، جک فیشر، اسکات اسپیدمن، تراویس ون وینکل و شالیتا گرانت هستند.

سازندگان این سریال، گرگ برلانتی و سرا گمبل می‌باشند. این سریال از محبوب‌ترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس است که براساس رمان‌های You و Hidden Bodies اثر کارولین کپنس ساخته شده و هر فصل براساس یکی از این کتاب‌هاست. فصل سوم نیز براساس رمان You Love Me ساخته شده است. تریلر فصل سوم سریال You را از لینک زیر در یوتیوب ببینید:

تریلر فصل سوم سریال You

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل سوم سریال You چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر