;
coinex

پخش زنده تیراندازی با کمان غلامرضا رحیمی پارالمپیک توکیو 2020 [12 شهریور]

پخش زنده تیراندازی با کمان غلامرضا رحیمی پارالمپیک توکیو 2020 را با ما ببینید. نماینده ایران راس ساعت 13:15 به وقت ایران کار خود را پی گیری می کند.

شلوغ ترین رشته ورزشی ایران تیراندازی با کمان است که 6 نماینده ایران در رشت های ریکرو و کامپوند انفرادی کار خود را پیگیری می کنند.  امروز اما نوبت به ریکرو انفرادی و غلامرضا رحیمی رسیده است که شانس خود را برای کسب مدال بیازمایند.

برای این دوره از بازی‌ها شش ورزشکار در رشته تیراندازی با کمان اعزام شده اند. ایران موفق به کسب هشت سهمیه در جریان مسابقات جهانی 2019 شد، اما سیاست‌های کمیته ملی پارالمپیک در نحوه اعزام باعث معرفی شش ورزشکار شد.

پخش زنده تیراندازی با کمان غلامرضا رحیمی پارالمپیک توکیو 2020 [11 شهریور]

بدین ترتیب رمضان بیابانی، زهرا نعمتی، علی سینا منشازاده، غلامرضا رحیمی، محمدرضا زندی و فرزانه عسگری نفراتی هستند که زیر نظر مجید کهتری به‌عنوان سرمربی و جبرائیل عبادی به‌عنوان مربی به سیبل پارالمپیک 2020 توکیو تیر خواهند انداخت. در ادامه برای تماشای رقابت غلامرضا رحیمی از راه های زیر اقدام کنید.

پخش زنده تیراندازی با کمان غلامرضا رحیمی پارالمپیک توکیو 2020 [12 شهریور]
ساعت پخش تیراندازی با کمان غلامرضا رحیمی پارالمپیک توکیو 2020 / زمان پخش تیراندازی با کمان غلامرضا رحیمی پارالمپیک توکیو 2020 / ساعت شروع تیراندازی با کمان غلامرضا رحیمی پارالمپیک توکیو 2020

پخش زنده تیراندازی با کمان ایران پارالمپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید رقابت های پارالمپیک را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای پارالمپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید. در این سرویس شما به شمار معتنابهی از شبکه های ورزشی از جمله بین اسپورت، اسکای اسپورت، تی آر تی اسپورت و بقیه دسترسی دارید.

پخش زنده تیراندازی با کمان ایران پارالمپیک توکیو 2020 از CBC Sports

شما با استفاده از بخش پخش زنده در وب سایت سی بی سی کانادا می توانید تمام رقابت های پارالمپیک توکیو را دنبال کنید. برای این مقصود از این لینک استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که استفاده از این سرویس پخش زنده رایگان مسابقات، نیاز به آی پی کانادا دارد. در نتیجه باید ابتدا با ابزارهای تغییر آی پی به سرور کانادا متصل شوید و سپس وارد این وب سایت شده، از بخش پخش زنده به تماشای رقابت مدنظر خود بنشینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده تیراندازی با کمان غلامرضا رحیمی پارالمپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر