;
coinex

فرمانداری تهران مجوز تردد بین استانی برای مشاغل خاص را ارائه می کند

طبق گفته مدیر روابط روابط عمومی فرمانداری تهران، سرانجام فرمانداری تهران مجوز تردد بین استانی برای مشاغل خاص را ارائه می کند. اما مشاغل ضروری کدامند؟

طی مصاحبه‌ای، ایمان قربانی با اشاره به شرایط اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اخذ مجوز تردد اعلام کرد:‌ بر اساس ابلاغ جدیدی که صورت گرفته مشاغل ضروری مشمول اخذ مجوز، به فرمانداری تهران اعلام شده است و از این لحظه به بعد بر اساس این شرایط مجوز تردد اعطا می‌شود.

فرمانداری تهران مجوز تردد بین استانی برای مشاغل خاص را ارائه می کند

او اضافه کرد:‌ «بر این اساس، این مشاغل در ۵ گروه تقسیم شده است که گروه اول شامل مشاغل بنگاه‌های تجاری،‌تولیدی، صنعتی و کشاورزی است. هم چنین کادر شاغل بهداشت و درمان، دانشجویان شاغل به تحصیل در استان‌های غیر محل سکونت، بستگان درجه یک و دو فوت شدگان در خارج از شهرستان محل سکونت، افرادی که دارای نوبت پزشکی در سایر شهرستان‌های محل سکونت هستند و در نهایت کسانی که آزمون و یا برنامه امتحانی در خارج از محل سکونت دارند جز گروه‌هایی هستند که می‌توانند برای اخذ مجوز به محل فرمانداری تهران مراجعه کنند.»

وی همچنین با تاکید بر این که به هیچ گروه و افرادی خارج از شرایط اعلام شده مجوز تردد داده نخواهد شد، خطاب به شهروندان تهرانی گفت:‌

از شهروندان عزیز تهرانی خواهش می‌کنیم که بدون دلیل و داشتن شرایط اعلام شده به فرمانداری مراجعه نکنند، چرا که ما بر اساس قانون عمل می‌کنیم و قانون شرایطی است که ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما اعلام کرده است.

ممنوعیت تردد بین شهری مدتی است که برقرار شده است تا از شیوع بیش از حد کرونا به وسیله‌ی مسافرت‌ها جلوگیری شود اما عده‌ی زیادی دنبال دور زدن این طرح هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مجوز تردد بین استانی برای مشاغل خاص چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر