;
coinex

مشکلات گرافیکی کالاف دیوتی وانگارد در ایکس باکس ؛ اجرای بازی در سری ایکس غیرممکن است!

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که با توجه به‌ مشکلات گرافیکی کالاف دیوتی وانگارد در ایکس باکس ؛ اجرای بازی در سری ایکس غیرممکن است!

امروز بتا بازی Call of Duty: Vanguard برای پلی استیشن، ایکس باکس و پی‌سی عرضه شد از طرفی گویا نسخه ایکس باکس دارای مشکلاتی است.

مشکلات گرافیکی کالاف دیوتی وانگارد در ایکس باکس

امروز دومین آخر هفته‌ای است که عرضه‌ی نسخه بتا حالت چند نفره بازی Call of‌ Duty: Vanguard آغاز شده و از طرفی بعضی بازیکنان ایکس باکس مشکلات گرافیکی جدی داشته‌اند که بسیار جدی و زیاد است و بازی را شدیدا تحت تاثیر می‌گذارد که البته Sledgehammer Games از این مشکل آگاهی یافته و در حال حل این مشکل است.

یکی از کاربران مشهور توییتر ضمن انتشار ویدیویی نوشت: «Sledgehammer Games اعلام کرد که در حال بررسی مشکلات گرافیکی مربوط به کنسول‌های ایکس باکس است.» کاربر دیگری نیز درباره این مشکلات نوشت: «به معنای واقعی کلمه در سری ایکس نمی‌توان آن را بازی کرد.» طبق ویدیو ارسال شده نیز ادعای او کاملا درست است.

مشکلات گرافیکی کالاف دیوتی وانگارد در ایکس باکس ؛ اجرای بازی در سری ایکس غیرممکن است!

بتا چند نفره Vanguard نشان دهنده آن است که ورژن در حال توسعه بازی است، پس وجود بعضی مشکلات قابل انتظار است اما طبق مشکلات گزارش‌ شده توسط کاربران مشکلات فراتر از انتظارها بوده است. البته لازم به ذکر است که برای نسخه پلی استیشن یا پی‌سی بازی گزارش‌ مشکلی ثبت نشده است.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان رفع مشکلات گرافیکی Vanguard در ایکس باکس ارائه نشده است و هیچ اطلاعاتی درباره علت بروز این مشکل هم داده نشده است. نسخه بتا این هفته بازی Call of‌ Duty:‌ Vanguard تغییرات زیادی داشته و برای اولین بار در دسترس کاربران ایکس باکس قرار گرفته است.

بازی Call of Duty: Vanguard قرار است در ۱۴ آبان برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشکلات گرافیکی کالاف دیوتی وانگارد چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر