;
coinex

جی بی واتساپ برای آیفون ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از GBWhatsapp برای iOS

جی بی واتساپ یک نسخه از برنامه واتساپ بوده که از قابلیت‌های خوبی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم به جزئیات جی بی واتساپ برای آیفون بپردازیم.

واتساپ یک برنامه بسیار عالی برای ارتباط با دیگران از طریق فضای مجازی است. این برنامه در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته است. برعکس برخی از برنامه‌های ارتباطی مانند تلگرام که فقط در برخی کشورها استفاده می‌شوند واتساپ از سال‌های پیش در بیشتر کشورها مورد استفاده قرار می‌گرفت و در حال حاضر نیز از پرطرفدارترین برنامه‌های دنیا به شمار می‌رود.

واتساپ از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار است، یکی از این ویژگی‌ها دسترسی آسان آن بوده به طوری که می‌توانید به راحتی این برنامه را در گوشی خود دانلود و نصب کنید. از دیگر ویژگی عالی این برنامه، امنیت آن است به طوری که افراد تنها با شماره موبایل قادر هستند به اکانت شما پیام دهند.

می‌توان گفت بسیاری از افراد از واتساپ در حوزه کاری استفاده می‌کنند به طوری که بیشتر اطلاع رسانی‌ها از این برنامه صورت می‌گیرد، همچنین با شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، برخی از جلسات درسی یا کلاس‌های آموزشگاهی با استفاده از این برنامه انجام شده است. با توجه به کارایی این اپلیکیشن نسخه‌های زیادی از آن موجود شده است.

یکی از پرطرفدارترین و جدیدترین نسخه‌های واتساپ، جی بی واتساپ با بیش از میلیون‌ها کابر است که در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی جی بی واتساپ برای آیفون ، ویژگی و قابلیت‌های آن و همچنین نحوه نصب GB واتساپ روی آیفون بپردازیم. این برنامه با تمام مدل‌های آیفون سازگاری دارد؛ بنابراین اگر قصد خرید آیفون ۱۳ یا نسخه‌های جدیدتر را دارید، بدون هیچ نگرانی می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

جی بی واتساپ برای آیفون

همانطور که گفتیم واتساپ یک برنامه ارتباطی بوده که در میان مردم بسیار کاربردی است. این برامه به منظور ارائه خدمات بهتر برای کاربران خود با اپدیت‌های جدید روزبه‌روز پیشرفته‌تر می‌شود. اگرچه که نسخه اصلی واتساپ خود ویژگی‌های بی‌نظیری داشته اما در نسخه دیگر این برنامه به نام جی بی واتساپ ویژگی‌های شگفت‌انگیزتری به آن اضافه شده است.

این روزها افراد زیادی از سراسر دنیا در گوشی‌های هوشمند خود برنامه جی بی واتساپ را نصب کرده و از آن استفاده می‌کنند. جی بی واتساپ به دلیل قابلیت‌های بی‌نظیر و شگفت آورش در میان کاربران خود شناخته شده و موجب جذب روزافزون آن‌ها می‌شود به طوری برخی از کاربران نسخه اصلی برنامه واتساپ را دیلیت کرده و فقط از جی بی واتساپ استفاده می‌کنند.

همانطور که در جریان هستید برخی از افراد تمایل دارند به هر دلیلی در کنار اکانت اصلی خود، اکانت دیگری در واتساپ داشته باشند، در واقع می‌خواهند از دو اکانت همزمان باهم استفاده کنند. متاسفانه واتساپ برعکس تلگرام این اجازه را به شما نمی‌دهد و افراد برای داشتن اکانت دیگر مجبور خواهند شد از یک برنامه دیگری مانند واتساپ بیزینس استفاده کنند.

شما با دانلود جی بی واتساپ در گوشی خود قادر خواهید بود که همزمان دو اکانت در یک گوشی داشته باشید. در واقع می‌توانید با نصب جی واتساپ، نسخه اصلی واتساپ خود را نیز حفظ کرده و از دو اکانت استفاده کنید.

جی بی واتساپ علاوه بر داشتن تمامی قابلیت‌های واتساپ از ویژگی‌های پیشرفته‌تری نیز برخوردار بوده که در این مقاله به طور کامل به آن‌ها می‌پردازیم.

کاربران جی بی واتساپ قادر هستند با هدف‌های متفاوتی از قابلیت‌‌های آن استفاده کنند. یکی از ویژگی‌های جالب جی بی واستاپ آن بوده که شما با استفاده از آن می‌توانید تایپ کردن و ویس گرفتن خود را از دیگری پنهان کنید به طوری که افراد متوجه نخواهند شد که شما در حال نوشتن در صفحه چت آن‌ها هستید.

سازندگان جی بی واتساپ این برنامه را به گونه‌ای طرح کرده‌اند که همه افراد بتوانند از ویژگی‌های هیجان‌انگیز آن بهره‌مند شوند به طوری که این برنامه نه تنها بر روی سیستم عامل اندروید قابل اجرا بوده بلکه جی بی واتساپ در iOS نیز قابل استفاده است. جی بی واتساپ در iOS در حال حاضر به طور رایگان در دسترس است و به راحتی می‌توانید آن را دانلود و دریافت کنید.

نصب GB واتساپ روی آیفون یا اندروید بسیار آسان بوده به طوری که شما می‌توانید همین حالا این برنامه را دانلود کرده و از آن اسفاده کنید. ما در ادامه این مقاله قصد داریم به ویژگی‌ها و قابلیت‌های گوناگون جی بی واتساپ برای آیفون بپردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن پیکس آرت

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن کانوا (Canva)

قابلیت ها و ویژگی های جی بی واتساپ در iOS

جی بی واتساپ برای آیفون

در این قسمت قصد داریم به ویژگی‌های جی بی واتساپ برای آیفون بپردازیم. همانطور که پیشتر گفتیم این برنامه از تمامی قابلیت‌های نسخه رسمی واتساپ پیروی کرده و علاوه بر آن‌ها از قابلیت‌های منحصر به فرد دیگری نیز برخوردار بوده که در نسخه اصلی یافت نمی‌شوند.

در این قسمت به چند ویژگی جی بی واتساپ برای آیفون اشاره خواهیم کرد و سپس آن‌ها در قالب یک لیست به طور کلی و جامع در اختیار شما قرار خواهم داد. توجه داشته باشید که برخی از ویژگی‌هایی که در ادامه برای جی بی واتساپ در iOS نام خواهیم برد در برنامه اصلی نیز یافت می‌شوند اما در جی بی واتساپ با کیفیت بهتری قابل اجرا هستند.

اولین ویژگی جی بی واتساپ برای آیفون این است که دارای منشن اپشن بوده، به این معنی که می‌توانید دوستان خود را در گروه‌های مختلف از طریق این اپشن به راحتی تگ کنید. شما با استفاده از این اپ می‌توانید به راحتی پیام‌های دیگران را سین بزنید بدون آنکه دو تا تیک سین آبی یا همان تیک آبی برای آن‌ها ظاهر شود.

شما قادر هستید با این برنامه به افرادی که در لیست مخاطبانتان قرار ندارند زنگ زده یا ویدیو کال کنید. ویژگی دیگر این برنامه آن بوده که می‌توانید یک پیام را به بیش از 600 نفر ارسال کنید. با استفاده از این برنامه می‌توان به راحتی افراد اضافه شده به گروه‌ها را شناسایی کرد.

بیشتر بخوانید:

اینستا جی بی

دیلیت اکانت ایمو [آموزش تصویری حذف حساب کاربری IMO]

جی بی واتساپ برای آیفون

در جدیدترین نسخه جی بی واتساپ برای آیفون قادر خواهید بود استاتوس یا همان وضعیت افراد را کپی کنید، همچنین می‌توانید استوری یک شخص را نیز دانلود کنید. قابلیت بسیار جالب جی بی واتساپ در iOS آن است که می‌توانید پرداختی‌های خود به خانواده و دوستانتان را از طریق UPI این برنامه انجام دهید.

این برنامه دارای مود DND بوده که به شما اجازه می‌دهد اینترنت خود را از واتساپ قطع کنید به طوری که واتساپ شما به اینترنت متصل نباشد. همچنین در این برنامه علاوه بر لست سین خود می‌توانید صحبت‌های بین خود و دوستانتان را نیز پنهان کنید. برای مشاهده کلی ویژگی‌های جی بی واتساپ به لیست زیر توجه کنید.

  • قابلیت ارسال 100 عکس به جای 30 عکس
  • دارای اموجی‌های مختلف و گوناگون
  • انجام پرداختی‌های خود با استفاده از UPI در جی بی واستاپ
  • قابلیت متوقف کردن اتصال اینترنت در این برنامه
  • قابلیت دانلود استوری افراد
  • قابلیت پنهان کردن چت‌های شخصی
  • قابلیت تغییر تم برنامه
  • قابلیت پنهان کردن لست سین، تایپ، تیک آبی و استاتوس
  • قابلیت کپی کردن وضعیت افراد در کلیپ برد خود
  • قابلیت منشن افراد در گروه‌ها
  • برخوردار از امنیت بالا
  • دارای اپشن سیگنال برای تشخیص افراد یک گروه
  • قابلیت ارسال یک پیام به بیش از 600 نفر

ویژگی‌هایی که درباره این برنامه اشاره کردیم فقط بخشی از قابلیت‌های بی ‌نظیر آن است. بهتر است برای تجربه این اپ هیجان‌انگیز به دانلود آن بپردازید تا از قابلیت‌های آن لذت ببرید. در ادامه این مقاله با آموزش نصب GB واتساپ روی آیفون همراه شما هستیم.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن وب مانی (WM)

آموزش کار با اپلیکیشن این‌شات (InShot)

نصب GB واتساپ روی آیفون

در این قسمت از مقاله قصد داریم به نحوه نصب GB Whatsapp در آیفون بپردازیم. پیش از هر چیزی لازم است بدانید نصب این برنامه بسیار ساده و راحت مانند سایر برنامه‌های دیگر انجام می‌شود. ما در ادامه قدم‌به‌قدم نحوه نصب جی بی واتساپ در آیفون را به همراه عکس نشان داده‌ایم.

در ابتدا نیاز دارید به وب سایت Tweakboxapp مراجعه کنید. بهتر است به جای استفاده از گوگل کروم با استفاده از سافاری وارد شوید. پس از آن که این وب سایت را باز کردید مانند عکس زیر بر روی install یا همان نصب کلیک کنید. گوشی همراه شما برای دانلود این اپ از شما مجوز خواهد گرفت.

جی بی واتساپ برای آیفون
نصب GB واتساپ روی آیفون

زمانی که شما اجازه دانلود را بدهید این برنامه در گوشی شما اجرا خواهد شد. برنامه را باز کرده و گزینه setting و پس از آن general و سپس profiles را انتخاب کنید. بر روی برنامه Tweakboxapp کلیک کرده و در بالا سمت راست گزینه نصب یا install را انتخاب کنید.

جی بی واتساپ برای آیفون
نصب GB Whatsapp در آیفون

زمانی که این پروسه پایان یافت شما اپی به نام TweakBox را در هوم اسکرین یا همان صفحه اصلی گوشی خود مشاهده خواهید کرد. برنامه را باز کرده و گزینه وسطی یا همان apps را انتخاب کنید و از Tweaked Apps برنامه WhatsApp++ App را پیدا کرده و آن را نصب کنید.

جی بی واتساپ برای آیفون
نصب GB Whatsapp در آیفون

به احتمال زیاد شما برنامه واتساپ جی بی را پیدا نخواهید کرد بنابراین برنامه WhatsApp++ App را سرچ بزنید. این برنامه درست همانند واتساپ جی بی بوده که برای گوشی‌های آیفون طراحی شده است. بر روی آن کلیک کرده تا گوشی شما شروع به دانلود آن بکند. پس از دانلود برنامه را باز کرده، شماره تلفن خود را وارد کنید، وارد شده و از آن لذت ببرید.

شما تا اینجا با نحوه نصب جی بی واتساپ در آیفون آشنا شدید در ادامه این مقاله قصد داریم به مقایسه بین جی بی واتساپ برای آیفون و نسخه اصلی و رسمی واتساپ بپردازیم. همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن دیسکورد (Discord)

آموزش کار با ادوبی کانکت (Adobe Connect)

مقایسه کلی جی بی واتساپ با واتساپ

در واقع می‌توان گفت که مقایسه این دو برنامه با هم چندان ایده جالبی نیست، به دلیل این که در ابتدا ما اشاره کردیم که برنامه واتساپ جی بی تمامی ویژگی‌های واتساپ اصلی را در خود جای داده و فقط صرفا چند ویژگی ویژه در واتساپ جی بی وجود داشته که نظیر آن در واتساپ رسمی نیست.

می‌توان گفت که جی بی واتساپ برنامه پیشرفته‌تری نسبت به واتساپ رسمی است به طوری که میلیون‌ها نفر از آن در سراسر دنیا استفاده می‌کنند اما این بدان معنا نیست که افراد باید واتساپ اصلی خود را کنار بگذارند، در واقع یکی از هدف‌های این برنامه آن بوده که مخاطبان بتوانند این برنامه را همزمان با نسخه واتساپ اصلی داشته باشند.

شما با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به طور همزمان از دو اکانت کاربری در یک دستگاه برخوردار باشید که این می‌توانید به مراتب برای شما بسیار کاربردی باشد. شما به راحتی می‌توانید با دو شماره متفاوت در یک گوشی هوشمند دو اکانت داشته باشید.

هرچند که تا به اینجا ما به قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد جی بی واتساپ اشاره کرده‌ایم، اما هیچ برنامه‌ای بی نقص نبوده و ممکن است چندین معایب کوچک را دارا باشد. جی بی واتساپ قطعا از آن دسته برنامه‌هایی است که محاسن آن از معایب آن بیشتر بوده و بر آن غلبه می‌کند.

با وجود همه ویژگی‌های مثبت این برنامه، جی بی واتساپ دو نقص بسیار کوچک داشته که این معایب بدین صورت هستند: اول اینکه متاسفانه پشتیبان‌گیری یا همان بک آپ از داد‌ه‌ها در گوگل درایو امکان‌پذیر نیست و دوم اینکه در مقایسه با واتساپ اصلی کمی کند کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن آساتریدر کارگزاری آگاه

آموزش کار با اسنپ چت

سخن نهایی

جی بی واتساپ برای آیفون
نصب جی بی واتساپ در آیفون

واتساپ از آن دسته برنامه‌هایی بوده که در سراسر دنیا کاربردی و شناخته شده است اما همانطور که می‌دانید نسبت به برنامه‌های پیام‌ رسان دیگر مانند تلگرام از امکانات کمتری برخوردار است اما از طرف دیگر امکان صحبت تصویری و ویس کال این برنامه باعث شده که افراد به این اپلیکیشن هجوم ببرند.

با وجود برخی کاستی‌های آن باز هم این برنامه کاربران خود را حفظ کرده و حتی این موضوع موجب شده تا جی بی واتساپ طراحی و عرضه شود. نصب این برنامه می‌تواند قابلیت‌های واتساپ را افزایش بدهد بنابراین پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را دانلود و نصب کرده تا از ویژگی‌های آن بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن دوست یابی

سوالات مکرر

در این قسمت از مقاله قصد داریم به سوال‌هایی که ممکن است برای شما در ارتباط با این برنامه پیش بیاید بپردازیم. اولین سوالی که قطعا پرسیده می‌شود این است که آیا این برنامه به صورت رایگان در دسترس است؟

در جواب باید بگوییم که بله، شما به راحتی می‌توانید به صورت رایگان جی بی واتساپ را در گوشی خود داشته باشید اما ممکن است با یک سری تبلیغات از سوی این برنامه مواجه شوید.

آیا جی بی واتساپ را می‌توان از اپ استور آیفون دانلود کرد؟ متاسفانه در جواب این سوال باید بگوییم خیر، به دلیل مسائل امنیتی جی بی واتساپ برای آیفون در اپ استور موجود نیست.

آیا جی بی واتساپ برنامه امنی است؟ این سوال از دیگر سوال‌ها بیشتر پرسیده شده و جواب آن این است که بله، شما بدون هیچ نگرانی‌ای می‌توانید این برنامه را در گوشی خود داشته باشید. اگر پس از دانلود این برنامه از قابلیت‌های آن لذت نبردید یا برای شما مفید نبوده‌اند می‌توانید به راحتی این برنامه را از گوشی خود حذف کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: latestmodapksgbapk

نظر شما در خصوص جی بی واتساپ برای آیفون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (9 نظر)

    چطور میتونم دانلودش کنم لینگ دانلود نداره؟

    پاسخ

    این راها جواب نمیده به نظر من اگه شبیه ساز اندروید روی آیفون نصب کنیم،بشه واتساپ جی بی و اف ام نصب کرد براش

    پاسخ

    تمام مراحل رو انجام دادم ولی همون واتساپ معمولی رو میاره

    پاسخ

    سلام
    همه مراحل رو انجام دادم و واتس اپ هم نصب کردم ولی همون واتس اپ معمولی هست

    پاسخ

    من هر کاری کردم نتونستم وارد اون سایته ک عکسشو گذاشتین بشم هزار تا سایت دیگه اورد غیر اون

    پاسخ

    با عرض سلام و خسته نباشید از مطالب خوبتون من اگر تا الان گوشی اندورید داشتم به خاطر این بوده که ترس از دست دادن جی بی واتساب یا یو واتساپ رو داشتم اگر اینجوری که شما فرمودین میشه جی بی واتساب بدون هیچ دغدغه ای نصب کرد احتمالا نظرم در مورد ios عوض بشه و گوشی آیفون بخرم باز هم اگر میدونید برای نصب و استفاده از جی بی واتساپ به مشکل بر می خورم ممنون میشم از طریق جمیل به ببنده اطلاع دهید

    با تشکر

    پاسخ

    نصب نمیشه من امتحان کردم اصلا‌ نیست

    پاسخ

    سلام میخوام واتساپ جی بی رو نصب کنم ارور میده unable to install whatsapp ++

    پاسخ

    اره از منم همینطور ارور میده نصب نمیشه

    پاسخ