;
coinex

فروش فوق العاده 29 شهریور ماه 1400 شرکت سایپا ؛ قیمت و نحوه خرید

فروش فوق العاده 29 شهریور ماه 1400 شرکت سایپا امروز در ساعت 15 آغاز می شود و متقاضیان می توانند در این قرعه کشی ثبت نام نمایند.

شرکت سایپا قرار است از چهار محصول خود به صورت فروش فوق العاده رونمایی کند. ثبت نام برای خرید این محصولات از امروز و ساعت 15:00 شروع خواهد شد.

سایپا پس از قرعه کشی و پیش فروش ایران خودرو می‌خواهد از چهار محصول خود رونمایی کند. ثبت نام برای دریافت این چهار محصول که شامل کوییک با گیربکس معمولی، کوییک آر با گیربکس معمولی، ساینا اس و کوییک اس می شود از امروز دوشنبه 29 شهریور ماه 1400 در ساعت 15 آغاز می شود.

فروش فوق العاده 29 شهریور ماه 1400 شرکت سایپا

متقاضیان خرید این محصولات می‌توانند از امروز برای قرعه کشی ثبت نام کنند. در این فروش فوق العاده زمان تحویل خودروها سه ماهه است و قیمت محصولات به طور قطعی مشحص شده است. ثبت نام در این قرعه کشی محدودیت 48 ماهه دارد. بنابراین متقاضیانی که طی چند ماه اخیر در قرعه کشی‌های سایپا برنده شده اند و خودرو تحویل گرفته اند امکان ثبت نام ندارند.

فروش فوق العاده 29 شهریور ماه 1400 شرکت سایپا

تفاوت قیمت برخی خودروهای این فروش فوق العاده بسیار زیاد است. مثلا یکی از خودروهای قابل عرضه در این قرعه کشی کوییک با گیربکس معمولی و رینگ فولادی است. این خودرو در بازار حدود 170 میلیون خرید و فروش می‌شود ولی قیمت کارخانه آن 141 میلیون است. از دیگر محصولات سایپا در این قرعه کشی کوییک آر با گیپربکس معمولی است که تفاوت قیمت کارخانه آن با قیمت بازاری چیزی در حدود 27 میلیون تومان است.

ساینا اس نیز در این طرح عرضه خواهد شد. قیمت کارخانه این محصول که از طرق قرعه کشی انجام می‌شود، 142 میلیون و قیمت بازار آن 175 میلیون تومان است. آخرین محصول فهرست سایپا، کوییک اس است که با قیمت 155 میلیون تومان در دسترس خواهد بود. در بازار آزاد این خودرو حدود 178 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فروش فوق العاده شرکت سایپا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر