;
coinex

تاریخ رونمایی از گلکسی ام 52 مشخص شد

تاریخ رونمایی از گلکسی ام 52 مشخص شد. این موبایل‌ها تمرکز زیادی بر بازدهی باتری گذاشته است و تا کمتر از ده روز آینده به طور رسمی معرفی خواهد شد.

مدتی قبل بود که رندرهای Galaxy M52 5G منتشر شده بودند و در آن‌ها، چشم اندازی کلی از Galaxy M52 به مخاطبان داده شد. این گوشی محبوب سامسونگ اما به زودی رونمایی خواهد شد.

تاریخ رونمایی از گلکسی ام 52 مشخص شد

براساس گزارش‌ها، سرانجام امروز سامسونگ اعلام نمود که زمان رونمایی Galaxy M52 دقیقاً چه روزی است. براساس شایعات قیمت این موبایل نیز کم‌تر از ٣٠,۰۰٠ روپیه هند برابر ۴٠٩ دلار آمریکا است که می‌توان آن را رقیب Realme GT Master Edition دانست.

سامسونگ رسما در صفحه فروش آمازون خود اعلام نموده است که گلکسی M52 در تاریخ ٢٨ سپتامبر ٢٠٢١ یا همان ۶ مهر ١۴٠٠ رونمایی خواهد شد. البته سامسونگ اطلاعات جالب دیگری نیز بیان کرده است. در این تیزر آمده که ضخامت آن فقط ٧.۴ میلی متر است. پس مثل نسل قبل باتری حجیم ٧,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی وجود نخواهد داشت.

تاریخ رونمایی از گلکسی ام 52 مشخص شد

این موبایل دارای نمایشگری ۶.٧ اینچی از نوع Super AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۵، تراشه ۶ نانومتری Snapdragon 778G، ۶ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی و شارژر ۱۵ واتی است.

دوربین اصلی این موبایل، سه گانه و شامل سنسورهای ۵+١٢+۶۴ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی آن هم دارای وضوح ٣٢ مگاپیکسلی است.

با توجه به‌ این‌که بخش زیادی از این اطلاعات شایعه است، حال باید صبر کرد و دید آیا این موبایل جدید انتظارها را برآورده می‌کند یا این که اتفاقی خاصی نیفتاده و پیشرفت خاصی در موبایل‌های سامسونگ نخواهیم دید. به هر حال همه چیز را آینده و اطلاعات رسمی بعدی مشخص خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ رونمایی از گلکسی ام 52 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر