;
coinex

زمان ثبت نام یارانه جاماندگان 1400 چه زمانی است؟

زمان ثبت نام یارانه جاماندگان 1400 چه زمانی است؟ براساس گفته‌ی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی این مسئله در حال پیگیری است. با ما باشید.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام نمود که اکنون برای ثبت‌نام جا ماندگان یارانه، هیچ سایت یا سامانه‌ای وجود ندارد اما در حال پیگیری این مهم است.

زمان ثبت نام یارانه جاماندگان 1400 چه زمانی است؟

طبق گفته‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گویا همچنان مسئله ثبت‌نام جاماندگان یارانه از دستور کار دولت خارج نشده است‌. براساس گزارش‌های منتشر شده، از هنگام پرداخت اولین یارانه معیشتی بعضی از متقاضیان گلایه داشتند که درخواست آنها تایید نگشته است ولی در هر صورت این طرح اجرایی گشت ولی هر بار بعد پرداخت یارانه دوباره بعضی انتقادات و گلایه‌های مطرح می‌شوند. حتی بعضی از این متقاضیان هم همچنان منتظر ثبت نام جدید برای یارانه معیشتی می‌باشند تا بتوانند دوباره ثبت نام کنند.

به تازگی پس از منتشر شدن خبری مبنی بر شروع پیش‌ثبت‌نام جاماندگان یارانه نقدی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی صدور اطلاعیه‌ای این موضوع را رد و اعلام نمود:

در حال حاضر هیچ سایت یا سامانه‌ای برای ثبت‌نام‌ یارانه نقدی توسط این وزارتخانه اعلام نشده است. هرگونه اقدام در خصوص ثبت‌نام جاماندگان یارانه صرفا از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاع‌رسانی خواهد شد.با توجه به امکان سوءاستفاده و کلاهبرداری از متقاضیان ثبت‌نام، تاکید می‌شود به پیامک‌های غیرمرتبط توجه نشود.

با این وجود که برای ثبت‌نام جا ماندگان سایتی نیست اما طبق گفته‌ی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این موضوع هنوز در حال بررسی است. گویا که این موضوع از دستور کار دولت کاملا خارج نشده است.

حجت عبدالملکی در جواب سوال درباره‌ی مطالبی که در فضای مجازی برای ثبت‌نام جاماندگان یارانه معیشتی هست، گفت:

طرحی در دولت در دست بررسی است که هنوز به نتیجه نرسیده و در حال طراحی و زمان‌بندی نحوه اجرای آن هستیم که هنوز هیچکدام نهایی نشده و در دست بررسی قرار دارد.

قبل از این هم در ابتدای خرداد ماه، هیات وزیران تصویب کردند که به همه‌ افرادی که یارانه نمی‌گیرند فرصت داده شود که برای دریافت یارانه نقدی و معیشتی ثبت‌نام نمایند. طبق این طرح مقرر بوده که این فرصت ثبت‌نام تنها بابت یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی نباشد و متقاضیان برای دریافت یارانه معیشتی بنزین هم ثبت درخواست نمایند. با این وجود که اکنون ثبت نام آغاز نشده ولی گویا دولت ابراهیم رئیسی در پی این است که یارانه جدید را به جاماندگان بدهند.

یارانه معیشتی دهم هر ماه داده می‌شود. طبق این مسئله، خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زمان ثبت نام یارانه جاماندگان 1400 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر