;
coinex

دانلود رایگان قسمت 21 خواهر و برادرانم با زیرنویس چسبیده

اگر بخواهیم یکی از بهترین سریال‌های عاشقانه ترکی را نام ببریم می‌توانیم به سریال خواهر و برادرانم اشاره کنیم. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 21 خواهر و برادرانم با زیرنویس چسبیده با ما همراه باشید.

سریال ترکی خواهر و برادرانم یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکی است که طرفدارن بسیار زیادی دارد. در این مجموعه دیدنی بازیگران محبوبی همچون جلیل نالچکان، آهو یاگتا، جونیت مته، فادیک سوین آتایوی به ایفای نقش پرداخته اند.

اگر از طرفدارن سریال‌های ترکی با ژانر عاشقانه و خانوادگی هستید در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 21 خواهر و برادرانم با زیرنویس چسبیده با تکراتو همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 21 خواهر و برادرانم با زیرنویس چسبیده

دانلود سریال ترکی Kardeslerim

سریال دوست داشتنی Kardeslerim در دو فصل به کارگردانی سرکان بیرینچی و نویسندگی گول ابوس سرمچی ساخته شده است. این مجموعه فیلمنامه‌ای مشابه به دیگر سریال‌های عاشقانه ترکی دارد.

خواهر و برادرانم داستان زندگی یک خانواده دوست داشتنی را روایت می‌کند که در کنار هم بسیار خوش حال‌اند و زندگی بسیار خوبی با هم دارند. اما بخت بد به یک باره سراغ این خانواده می‌آید و مادر و پدر داستان طی یک اتفاق ناگوار در یک روز فوت می‌کند و فرزندان خود را تنها می‌گذارند.

زندگی این 4 خواهر و برادر با نبود مادر و پدرشان با مشکلات و موانع بزرگی رو‌به‌رو می‌شود. اسم این خواهر و برادر‌ها کادیر، عمر، آسیه و امل عرن است.

شرایط آن‌ها را مجبور به زندگی در مرغداری عمویشان می‌کند. در این بین شما شاهد فراز و نشیب‌های زیاد زندگی این 4 نفر هستید. آن‌ها که جز خودشان کسی را ندارند، تصمیم می‌گیرند تحت هیچ شرایطی هم‌دیگر را تنها نگذارند.

دانلود رایگان قسمت 21 خواهر و برادرانم با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال ترکی خواهر و برادرانم / دانلود سریال خواهر و برادرانم قسمت 3 فصل 2 / دانلود قسمت 3 خواهر و برادرانم فصل دوم

هر بار که زمین می‌خورند باز به کمک یک‌دیگر از جا بلند می‌شوند. اما این‌ها همه داستان نیست. در این میان پای آنان به مدرسه‌ای باز می‌شود که قاتل پدر و مادرشان به نام آکیف، مدیر و رئیس آن‌جا است.

فصل اول این سریال به سرانجام رسیده و فصل جدید آن ساخته و در حال پخش است. در پایان فصل اول این سریال شما شاهد دردسری که برای کادیر پیش آمد، بودید. کادیر به دلیل اتهام کشتن فردی به زندان می‌رود و حالا که بچه‌ها ازداشتن بزرگ‌تر محروم شده‌اند راهی یتیم خانه می‌شوند.

به نظر شما بچه‌ها به دنبال قاتل پدر و مادر خود می‌گردند و انتقام خود را می‌گیرند؟ اگر به دنبال پاسخ سوالات خود هستید در ادامه برای دانلود سریال ترکی Kardeslerim با ما همراه باشید.

علاوه بر دانلود سریال ترکی خواهر و برادرانم ، برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

دانلود قسمت سوم فصل دوم خواهر و برادرانم

دانلود رایگان قسمت 21 خواهر و برادرانم با زیرنویس چسبیده
دانلود قسمت 3 خواهر و برادرانم فصل دوم / دانلود سریال خواهر و برادرانم قسمت 3 فصل 2 / دانلود سریال ترکی خواهر و برادرانم

 

  • نام ترکی: Kardeslerim
  • ژانر: درام، عاشقانه و خانوادگی
  • کارگردان: سرکان بیرینچی
  • نویسنده: گول ابوس سرمچی
  • کشور سازنده: ترکیه
  • زبان اصلی: زبان ترکی استانبولی
  • مکان تولید: استانبول
  • پخش: هر شنبه از ATV
  • بازیگران: جلیل نالچکان، آهو یاگتا، جونیت مته، فادیک سوین آتایوی

دانلود سریال خواهر و برادرانم قسمت 21 از تلگرام با کیفیت 540p

دانلود سریال خواهر و برادرانم قسمت 21 از تلگرام با کیفیت 720p

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس به کانال تلگرام اضافه می‌شوند

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 21 خواهر و برادرانم با زیرنویس چسبیده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر