;
coinex

دانلود رایگان قسمت 8 سریال راز ما دو نفر (Ikimizin Sirri) با زیرنویس فارسی

سریال راز ما دو نفر از محبوب‌ترین سریال‌های درام است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 8 سریال راز ما دو نفر (Ikimizin Sirri) با زیرنویس فارسی با تکراتو همراه باشید.

اگر به دنبال سریالی هستید که اشک را مهمان چشمانتان کند سریال راز ما دو نفر یکی از بهترین گزینه‌هاست. در این مجموعه مادری تنها را مشاهده می‌کنید که برای فرار از مشکلات با حوادث دردناکی روبه‌رو می‌شوید.

این مجموعه دیدنی در سال 2021 به کارگردانی جم آکیولداش و نویسندگی اوزن یولا ساخته شده است. در سریال راز ما دو نفر بازیگران محبوبی همچون لیلا فرای، آراس آیدین، دولون‌آی سوی‌سرت، انگین آلکان، تولای گونال به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 8 سریال راز ما دو نفر (Ikimizin Sirri) با زیرنویس فارسی با تکراتو همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 8 سریال راز ما دو نفر (Ikimizin Sirri)

سریال راز ما دو نفر یکی از جدیدترین سریال‌های عاشقانه و دارم است که در این مدت کوتاهی که پخش شده است توانسته است توجه مخاطبان بسیار زیادی را به خود جلب کند.

همانطور که کمی پیشتر گفتیم این سریال زندگی مادر و دختری را روایت می‌کند که چند سالی است به تنهایی زندگی می‌کند و با هم از موانع و مشکلات زندگی می‌گذرند. آن‌ها از زندگی خود بسیار راضی بودند و از زندگی آرام خود لذت می‌برند.

دانلود رایگان قسمت 8 سریال راز ما دو نفر (Ikimizin Sirri)
دانلود سریال ترکی Ikimizin Sirri قسمت 8 / دانلود قسمت 8 سریال ترکی راز ما دو نفر / دانلود قسمت 8 سریال ترکی Ikimizin Sirri

حال این خانواده درگیر یک سری اتفاقات شده‌اند که گذر از آن‌ها بسیار دشوار است و باعث شده است تا حدی آرامش نسبی زندگی‌شان مختل شود. طی یک ماجرایی این مادر و دختر با افراد مافیا آشنا می‌شوند و این افراد باعث نابود کردن آرامش خانه‌شان می‌شود.

در یکی از روزها که این مادر و دختر در حال فرار از افراد مافیا بودن، مادر داستان با فردی به نام آلپ تصادف می‌کند. آلپ باعث می‌شود روند داستان به طور کلی تغییر کند.

او به کمک مادر داستان می‌اید و تلاش می‌کند تا او را از دست افراد مافیا نجات دهد. حال پس از گذشت چند وقت آلپ به نوا یا مادر داستان علاقمند شده است. به نظر شما آلپ احساسات خود را به نوا می‌گوید؟ آیا نوا هم احساساتی نسبت به آلپ دارد؟ اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید دانلود قسمت 8 سریال راز ما دو نفر را از دست ندهید.

شما می‌توانید در ادامه به لینک دانلود قسمت 8 سریال راز ما دو نفر دسترسی داشته باشید. همینطور علاوه بر دانلود سریال ترکی راز ما دو نفر ، برای اطلاع از دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. به منظور دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 7 سریال راز ما دو نفر (Ikimizin Sirri) با زیرنویس فارسی

دانلود سریال Ikimizin Sirri با زیرنویس فارسی

دانلود رایگان قسمت 8 سریال راز ما دو نفر
دانلود سریال ترکی Ikimizin Sirri قسمت 8 / دانلود قسمت 8 سریال ترکی راز ما دو نفر / دانلود قسمت 8 سریال ترکی Ikimizin Sirri
  • نام ترکی: سریال ترکی Ikimizin Sirri
  • ژانردرام , دانلود سریال راز ما دو نفر
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه
  • روز پخش: یکشنبه شب‌ها از شبکه ATV
  • تهیه‌کننده: ثریا یاشار اونار
  • کارگردان: جم آکیولداش
  • نویسنده: اوزن یولا
  • بازیگران: لیلا فرای، آراس آیدین، دولون‌آی سوی‌سرت، انگین آلکان، تولای گونال

 دانلود سریال راز ما دو نفر قسمت 8 با زیرنویس چسبیده با کیفیت ۳۶۰p

دانلود سریال ترکی راز ما دو نفر با زیرنویس چسبیده با کیفیت ۵۴۰p

دانلود سریال Ikimizin Sirri قسمت 8 بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰p

دانلود سریال Ikimizin Sirri قسمت 8 بدون سانسور با کیفیت ۱۰۸۰p

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس به کانال تلگرام اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 8 سریال راز ما دو نفر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر